EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2017

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 172/173, czerwiec/lipiec 2017
     
 
Instrument korzystny dla wszystkich
Rasowy SUV: Peugeot 5008
SZKOLENIE: Ubezpieczenie i zarządzanie flotą samochodową: praktyczne aspekty optymalizacji kosztów (cz.2)
Adaptacje i zabudowy na miarę potrzeb
Auta „na minuty” w Warszawie – niebawem wersja dla firm
Circle K wkracza na polski rynek
Droga na szczyty
Dzielny i pracowity: Fiat Fullback
Elektryczna ofensywa
FLOTOWE TRENDY 2017 – EKOMOBILNOŚĆ
Karty paliwowe: wsparcie, ochrona, kontrola
Mobilny pomocnik: Citroën Jumpy
Peugeot dla flot
Rośnie wynajem aut dostawczych
Sprzedawca – to zdecydowanie za mało
Stawiamy na jakość
Sztuczne łabędzie mają wzięcie
Wymyślony na nowo: Nissan Micra
Z DKV łatwiej na Wschód
Zachowania na drodze – sam kodeks to za mało
Przegląd prasy
Ford przedsiębiorcom
Prezydencki Citroën DS 7 Crossback
Koniec bieli – szary najmodniejszym kolorem auta
Polacy w największym badaniu zachowań kierowców
Eurocash stawia na hybrydowe Toyoty
Alphabet podwaja wyniki
Złe nawyki i pomocna technologia
Samochód firmowy: ekonomiczny i funkcjonalny
Odwrót od diesla
Służbowym autem na wakacje
Nowocześnie i bezpiecznie: Skoda Rapid
Zelektryfikowana flota BMW
Wyczekiwana turbo premiera: Honda Civic
Na drogi i bezdroża: VW Passat Alltrack
Odlotowe kombi: Kia Optima
Wiecznie młoda: Opel Zafira
W przyjaźni z naturą: Toyota Auris
Auta dostawcze w służbie flot
Jazda pod napięciem: Mercedes Sprinter
Bat na kierowców
Auto z drugiej ręki
Od 2018 r. – większe korzyści z ulgi na badania i rozwój
RV – renoma, niezawodność, walory użytkowe
Wynajem aut dostawczych coraz popularniejszy
Ford proponuje wirtualne zakupy aut
Hyundai z 4Mobility car sharing
Austriacy nakładają kary na przewoźników
Z rynku - Mirosław Michna
Z rynku - SkyCash dla firm, czyli lifehack dla firm z flotą samochodową
Z rynku - Grywalizacja we flocie
Omnicraft – nowa marka Forda
Nowy Captur w salonach Renault
Nowy Koleos bogato wyposażony
Nowa wersja Fiata 500L
VW pokazał w Szanghaju studyjnego I.D. CROZZ
Ciężarówka Toyoty napędzana ogniwami paliwowymi
PSA bliżej flot
Przyszłość logistyki
Renault: bezprzewodowe ładowanie w czasie jazdy
   
ikol.pl
Fiat professional
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
 
Wymyślony na nowo: Nissan Micra
 
Nissan zaprezentował zupełnie nową konstrukcję popularnego modelu Micra. Model został umiejscowiony w segmencie miejskich hatchbacków, w którym panuje olbrzymia konkurencja. Dzięki odważnej stylistyce, nowoczesnemu wnętrzu i licznym innowacyjnym technologiom nowa Micra śmiało walczy o palmę pierwszeństwa w tym segmencie.
   
W otoczeniu zielonych lasów oraz mazurskich jezior na półwyspie wciętym w wody Jeziora Wulpińskiego Nissan Poland zorganizował krajową prezentację nowego modelu Micra. Piąta generacja modelu, którego europejska historia sięga roku 1983, stanowi ogromny krok naprzód w porównaniu z poprzednikiem oraz względem wcześniejszych trzech niezwykle popularnych generacji. Nissan Micra jest produkowany w zakładach Renault–Nissan Alliance we francuskiej miejscowości Flins-sur-Seine. Jest to pierwszy model osobowy Nissana wytwarzany w tej fabryce, co oznacza powrót modelu Micra do Europy po siedmioletniej przerwie.

Nowy Nissan Micra został zbudowany na istniejącej platformie V, ale wprowadzono w niej znaczące modyfikacje, aby zapewnić nowy poziom funkcjonalności. Na przykład dzięki większej sztywności i zaawansowanemu zawieszeniu Micra oferuje stabilność toru jazdy oraz mniejsze przechyły podczas pokonywania zakrętów. Dodatkową korzyścią jest obniżenie środka ciężkości związane z niską pozycją za kierownicą, możliwą dzięki dopasowanej ergonomii wnętrza, co powoduje dalszy wzrost bezpieczeństwa prowadzenia. Dzięki świetnej organizacji przestrzeni pięciodrzwiowe nadwozie oferuje osobom podróżującym na przednich fotelach najwyższy w tej klasie poziom ergonomii, bez uszczerbku dla komfortu podróżowania na tylnej kanapie. Całości dopełnia spory bagażnik – 300 litrów (VDA). Po złożeniu siedzenia w stosunku 60:40 można uzyskać pojemność 1004 litrów.

Kierowca ma do dyspozycji 7-calowy kolorowy centralny wyświetlacz, za którego pośrednictwem może obsługiwać system audio BOSE Personal, nawigację satelitarną, telefon komórkowy, pobrane aplikacje oraz moduł sterowania głosem Siri, który współpracuje z interfejsem Apple CarPlay.

Pojazd jest oferowany z manualną 5-biegową przekładnią, z trzema jednostkami napędowymi: wolnossącą benzynową o pojemności 1,0 l i mocy 73 KM, benzynową turbodoładowaną 0,9 l o mocy 90 KM oraz 1,5-litrową diesla, również o mocy 90 KM.

W planach jest wprowadzenie do gamy Nissana Micra kolejnych silników oraz automatycznej skrzyni biegów. Gama nowego Nissana Micra składa się z pięciu poziomów wyposażenia: Visia, Visia+, Acenta, N-Connecta oraz Tekna.

Jako lider technologii w swoim segmencie nowy Nissan Micra posiada szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych: kilka systemów wspomagających jazdę, na przykład popularny system kamer 360° – dokładnie taki sam, jaki oferują modele Qashqai i Juke. Ponadto, system automatycznego hamowania awaryjnego z funkcją wykrywania pieszych, system inteligentnej interwencji przy niezamierzonej zmianie pasa ruchu, układ rozpoznawania znaków drogowych, adaptacyjne światła drogowe.

Za dopłatą – w zależności od wersji – można otrzymać także podgrzewane przednie siedzenia, system Stop/Start, przednie światła w technologii Full LED czy skórzaną tapicerkę foteli.

Ceny modelu podstawowego Visia rozpoczynają się od 45 990 zł. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2017 | designed by mouton