EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2017

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 172/173, czerwiec/lipiec 2017
     
 
Instrument korzystny dla wszystkich
Rasowy SUV: Peugeot 5008
SZKOLENIE: Ubezpieczenie i zarządzanie flotą samochodową: praktyczne aspekty optymalizacji kosztów (cz.2)
Adaptacje i zabudowy na miarę potrzeb
Auta „na minuty” w Warszawie – niebawem wersja dla firm
Circle K wkracza na polski rynek
Droga na szczyty
Dzielny i pracowity: Fiat Fullback
Elektryczna ofensywa
FLOTOWE TRENDY 2017 – EKOMOBILNOŚĆ
Karty paliwowe: wsparcie, ochrona, kontrola
Mobilny pomocnik: Citroën Jumpy
Peugeot dla flot
Rośnie wynajem aut dostawczych
Sprzedawca – to zdecydowanie za mało
Stawiamy na jakość
Sztuczne łabędzie mają wzięcie
Wymyślony na nowo: Nissan Micra
Z DKV łatwiej na Wschód
Zachowania na drodze – sam kodeks to za mało
Przegląd prasy
Ford przedsiębiorcom
Prezydencki Citroën DS 7 Crossback
Koniec bieli – szary najmodniejszym kolorem auta
Polacy w największym badaniu zachowań kierowców
Eurocash stawia na hybrydowe Toyoty
Alphabet podwaja wyniki
Złe nawyki i pomocna technologia
Samochód firmowy: ekonomiczny i funkcjonalny
Odwrót od diesla
Służbowym autem na wakacje
Nowocześnie i bezpiecznie: Skoda Rapid
Zelektryfikowana flota BMW
Wyczekiwana turbo premiera: Honda Civic
Na drogi i bezdroża: VW Passat Alltrack
Odlotowe kombi: Kia Optima
Wiecznie młoda: Opel Zafira
W przyjaźni z naturą: Toyota Auris
Auta dostawcze w służbie flot
Jazda pod napięciem: Mercedes Sprinter
Bat na kierowców
Auto z drugiej ręki
Od 2018 r. – większe korzyści z ulgi na badania i rozwój
RV – renoma, niezawodność, walory użytkowe
Wynajem aut dostawczych coraz popularniejszy
Ford proponuje wirtualne zakupy aut
Hyundai z 4Mobility car sharing
Austriacy nakładają kary na przewoźników
Z rynku - Mirosław Michna
Z rynku - SkyCash dla firm, czyli lifehack dla firm z flotą samochodową
Z rynku - Grywalizacja we flocie
Omnicraft – nowa marka Forda
Nowy Captur w salonach Renault
Nowy Koleos bogato wyposażony
Nowa wersja Fiata 500L
VW pokazał w Szanghaju studyjnego I.D. CROZZ
Ciężarówka Toyoty napędzana ogniwami paliwowymi
PSA bliżej flot
Przyszłość logistyki
Renault: bezprzewodowe ładowanie w czasie jazdy
   
ikol.pl
Fiat professional
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
 
SZKOLENIE: Ubezpieczenie i zarządzanie flotą samochodową: praktyczne aspekty optymalizacji kosztów (cz.2)
 
Już 14 listopada 2017 r. - unikalna ekspercka wiedza i sprawdzone praktyki w zakresie efektywnego obniżania kosztów flotowych ubezpieczeń oraz zarządzania nimi, a także kształtujące się w tym obszarze trendy. To wszystko czeka nas na drugiej części spotykania szkoleniowo-warsztatowego organizowanego w ramach 10 edycji Fleet Management Forum.

   
14 listopada będzie można dowiedzieć się m.in. czy jesteśmy skazani na drogie polisy; czy możemy mieć wpływ na ceny, jakie płacimy za ubezpieczenie naszej floty; jakie są rzeczywiste korelacje pomiędzy systemami telematycznymi, a obniżeniem szkodowości; dlaczego instytucje finansowe / CFM wymagają napraw na częściach oryginalnych i nie chcą akceptować udziałów własnych w AC.

Ponadto postaramy się odpowiedzieć wyczerpująco na pytania: czy i jak można dofinansować szkolenia z EcoDriving-u lub defensywnej jazdy; jakie elementy psychologicznego szkolenia kierowców są kluczowe dla poprawy bezpieczeństwa i co musi się zmienić w myśleniu kierowców, aby poprawiło się ich zachowanie za kierownicą? To tylko niektóre z tematów, które zaprezentujemy podczas zorganizowanej przez magazyn „EuroFlota”, dwuczęściowej, 10. Edycji Fleet Management FORUM (FMF). Październikowe i listopadowe szkolenie w ramach FMF odbędzie się pod hasłem UBEZPIECZENIE I ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ: PRAKTYCZNE ASPEKTY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW.
- Na organizowanych przez „EuroFlotę” szkoleniowych spotkaniach, merytoryka i praktyczna strona przekazywanej wiedzy jest kwestią priorytetową. Mam pewność, że również tym razem, merytoryczny poziom FMF będzie bardzo wysoki. Właściwy dobór i doświadczenie wykładowców oraz szkoleniowo-networkingowa formuła, to gwarancja wyniesienia z niego wiedzy i rozwiązań, które warto będzie wdrożyć we własnych flotach i firmach – powiedział Paweł Baran, redaktor naczelny magazynu „EuroFlota”.
Partnerami głównymi szkolenia są Compensa TU SA Vienna Insurance Group oraz Idea Leasing SA.

Dwuczęściowy cykl szkoleń odbędzie się 10 października i 14 listopada w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie. Program pierwszej części szkolenia zainauguruje panel dyskusyjny (mini debata) poświęcona przyszłości polskich ubezpieczeń flotowych. Poruszymy zagadnienia nurtujące wielu uczestników rynku flotowego, takie jak : ubezpieczyciel i flotowy decydent - czy możliwa jest współpraca "win-win”; telematyka w służbie obniżania składek - czy to się opłaca i czy inwestycja w telematykę może być zbilansowana niższymi składkami.
Interesująco zapowiada się wykład Piotra Gortatowicza, eksperta, brokera ubezpieczeniowego i szkoleniowca, właściciela firmy Gort Business Service, który podniesie drażliwy temat wysokich cen ubezpieczeń i wskaże co z tym robić aby nie być skazanym na drogie polisy.

Ciekawy wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzą eksperci i praktycy: Tomasz Rudyk, członek i założyciel SKFS, wykładowca na Politechnice Warszawskiej, właściciel firmy RudykON oraz Mariusz Stasiński wielokrotny prelegent na konferencjach flotowych, szkoleniowiec w zakresie zarządzania flotą, wykładowca na Politechnice Warszawskiej. Wyjaśnią, m.in. w jaki sposób instalacja systemu telematycznego może wpłynąć na zmniejszenie częstości szkód we flotach czy też jak powinien wyglądać idealny system telematyczny.

W jaki sposób wiedza psychologiczna wzbogaca możliwości systemów telemetrycznych. Jaka jest charakterystyka psychologiczna ryzykownego kierowcy omówi dr Anna Kwiecień, koordynatorka merytoryczna, wiceprezes zarządu Fundacji ZenDriving
Drugą, listopadową część FMF zainauguruje wykład szkoleniowy Piotra Gortatowicza z Gort Business Service, który w całości poświęcony będzie problematyce właściwej konstrukcji umowy z ubezpieczycielem. Na przykładzie dwóch podstawowych produktów, tj. autocasco i assistance, poznamy niuanse i szczegóły, na które warto zwracać baczną uwagę - jakie są specyficzne zapisy dla wybranych branż; co się stanie, jeśli nie zapłacimy składki na czas?
Wykład partnera głównego poprowadzą: Piotr Bryński, dyrektor departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych Klienta Kluczowego w Compensa TU SA Vienna Insurance Group.
Tematem będzie zagadnie ubezpieczenia floty w leasingu i wynajmie w kontekście obszarów negocjacyjnych. Dowiemy się m.in. co w praktyce jest możliwe do wynegocjowania przy ubezpieczeniu floty leasingowanej/wynajmowanej i jaką argumentację uwzględni leasingodawca/ubezpieczyciel.

Wykłady zupełni praktyczny przegląd zapisów regulaminów, na które warto zwrócić uwagę.

Wpływ sposobu likwidacji szkód na wartość rezydualną pojazdu omówi w ramach wykładu szkoleniowego i panelu problemowo-dyskusyjnego Adam Markiewicz, konsultant w firmie Autovista Polska. Poruszy on drażliwy temat, czy stosowanie do naprawy pojazdu „zamienników” może wpłynąć na wartość rezydualną pojazdu i czy jest możliwe zabezpieczenie się przed tymi, negatywnymi ekonomicznie, skutkami stosowania tańszych części.
W tym kontekście bardzo interesująco zapowiada się wykład Michała Gryczko, Office Manager, Bayer, który omówi praktyczne przykłady, rozwiązania i zapisy regulaminów dotyczące likwidacji szkód spowodowanych przez osoby trzecie – bezpośrednio z OC sprawcy, czy z AC z możliwością późniejszego regresu.

Zapraszamy do udziału – ta wiedza naprawdę się przyda!
WIĘCEJ INFORMACJI NA SRONIE WWW SZKOLENIA >>>
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2017 | designed by mouton