EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 176/177, październik/listopad 2017
     
 
Solidny filar
20 lat Volkswagen Leasing w Polsce
2018 – rok kolejnych zmian
Bezpieczny kierowca pracuje na wizerunek firmy
BZ WBK Leasing wyłącznym partnerem finansowym Subaru
Flotowy pakiet bezpieczeństwa
Infiniti Q30 – Premium Active Compact, czyli indywidualizacja we flocie
Infiniti Q50 – najchętniej kupowany model
Infiniti Q70 – ekspresyjna limuzyna
Infiniti QX30 – wszechstronny crossover
Infiniti QX70 – przebojowy sportowiec
Infiniti: diametralna zmiana strategii
Jak dobrze ubezpieczyć flotę
Jak ujarzmić flotę i zostać bohaterem w swojej firmie
Mandat – przyjąć czy iść do sądu?
Nie piłeś, nie jedź!
Odmłodzony crossover: Nissan Qashqai
Przygoda z Infiniti
Q60 – klasyka coupé
Rośnie w Land Roverach
Stale doskonalimy jakość obsługi
UBEZPIECZENIE FLOTY SAMOCHODOWEJ: PRAKTYCZNE ASPEKTY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW cz.1
Zwinny mieszczuch: Citroën C3
PSPA: 7 tys. punktów ładowania aut elektrycznych w Polsce do 2020 r.
e-Golfy w ABB Polska
Niebezpieczne polskie drogi
200 000 aut sprzedała Grupa PGD
Agata Chowaniec dyrektorem zarządzającym w Car-Port
Cena najważniejsza
Auto elektryczne za prawie 1 mln zł
Podyplomowe studia zarządzania flotą
Przegląd prasy
Coraz więcej firm oferuje auta na minuty
Sprzedaż na kilka sposobów
Przemyślana konstrukcja: Kia Stonic
Auto z charakterem: Skoda Karoq
Więcej technologii: Peugeot 308
Mały i bardzo przestronny: Ford KA+
Nieduży wielki samochód: Fiat 500
Magia mocy Lexusów
Nowa era popularnego kompaktu: Honda Civic
Komfortowa i ekologiczna: Kia Optima Plug-in Hybrid
Z kosmicznym kokpitem: Toyota Prius
Ekologiczny w trzech opcjach: Hyundai Ioniq
Maksymalnie funkcjonalna: Skoda Octavia
Zgodnie z życzeniami klientów: VW Crafter
Przewiezie wszystko: Mercedes Sprinter
LoJack chroni skutecznie
Ubezpieczenie w CFM
Skuteczna likwidacja szkody
Renault: lakier do paznokci naprawi rysy na karoserii
Okulary w stylu Nissana Micra
Renault Trezor sensacją targów
„Inteligentne” ławki Forda
Innowacyjna Toyota
Robert Lewandowski w Audi RS 6 Avant
Z rynku - Piotr Bryński
Z rynku - Bernadeta Stożek
Nowe Audi A8 jeździ autonomicznie
Volkswagen rozpoczął sprzedaż dłuższego Tiguana Allspace
Nowość Hyundaia – Kona
Mobilny salon Renault
Dacia odmłodziła Dustera
Audi A1 z pilotem jazdy w korkach
Compass, czyli nowa terenówka Jeepa
Skoda Kodiaq Scout w Polsce
Europejski debiut Forda Mustanga GT4
Fiat 500X – kolejna wersja ikony
Ford Tourneo Custom – uniwersalny mikrobus
   
home.kpmg.com
  pokaż wszystkie numery
 
Zapewniamy bezproblemową eksploatację aut
 
Rozmowa z Tomaszem Chodkiewiczem,
dyrektorem sprzedaży flotowej Peugeot, Citroën, DS Automobiles
   
Redakcja: Trwa ofensywa modelowa Grupy PSA. Wśród wielu nowości, duże zainteresowanie wśród klientów flotowych wzbudził jakże popularny w tej grupie odnowiony model 308?

Tomasz Chodkiewicz: W segmencie C mamy dużo do zrobienia, to największy segment rynku, dlatego jeszcze raz podejdziemy z nowym modelem do naszych klientów. Główna koncentracja to wynajem długoterminowy oraz już obsługiwani przez sieć Peugeot Professional klienci strategiczni. W tym celu została stworzona wersja Business Line, skonfigurowana bezpośrednio pod potrzeby przedstawicieli handlowych. Nowością są systemy wspomagania prowadzenia mające istotny wpływ na bezpieczeństwo. Większość to systemy prewencyjne monitorujące zachowanie kierowcy. Doskonały jest również system nawigacji TomTom, który pomaga w omijaniu korków ulicznych daje dostęp do informacji online, dotyczących np. cen na stacjach paliw. Samochody posiadają również moduł, przygotowany pod monitoring użytkowania samochodu przez przedstawicieli handlowych. Tego typu rozwiązanie zostanie wprowadzone po raz pierwszy w Nowym Peugeot 308 na rynku polskim pod nazwą Peugeot Connect Fleet Management.

Obok sprawdzonego produktu jakim jest samochód dużą wagę przywiązujecie do wsparcia serwisowego. Na czym polega atrakcyjność Flotowego Programu Serwisowego?

Zależy nam na podwyższaniu poziomu obsługi klienta, stąd też pomysł na stworzenie specjalnego programu dedykowanego klientom flotowym. Flotowy Program Serwisowy zapewnia bezproblemową eksplorację pojazdu, samochody zastępcze i wysoką jakość świadczonych usług.

Konkretne rozwiązania?

W dużym skrócie program zawiera 2 poziomy świadczeń we wszystkich serwisach obsługujących floty. Cechą wspólną jest jednolity rabat na części zamienne, ogumienie i przechowywanie kół/opon zimowych. Oferujemy wsparcie dedykowanego doradcy serwisowego zajmującego się obsługą klienta flotowego. Do pozostałych udogodnień zaliczyć można: samochód zastępczy, usługę Door to Door, mycie samochodu czy nowy system dystrybucji części zamiennych gwarantujący dostawę części zamiennych 2 razy dziennie. Klient ma także możliwość umówienia wizyty w serwisie przez Internet.

Kto może przystąpić do programu?

Do Flotowego Programu Serwisowego mogą przystąpić firmy posiadające minimum 5 samochodów. Program obejmuje samochody będące w okresie gwarancji i po gwarancji ASO na trenie Polski. Klienci posiadają dostęp do aplikacji on line „web analizator” zawierającej bazy pojazdów flotowych wraz ze wszystkimi informacjami dotyczącymi autoryzacji napraw, przysługujących świadczeń itp.

W kręgu zainteresowania jest również branża CFM. Ostatnio zorganizowali Państwo bezpośrednie spotkania z jej przedstawicielami. Co wnoszą tego typu spotkania do polityki handlowej Grupy PSA?

Nasze działania są skierowane na wzmocnienie obecności we flotach CFM-ów, jak również maksymalną profesjonalizację wzajemnych działań. Spotkania serwisowe powstały ponieważ, staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i weryfikować jakie dodatkowe udogodnienia serwisowe możemy wprowadzić by usprawnić współpracę z CFMem. Jestem przekonany, że wspólna wymiana doświadczeń zaowocuje we współpracy z firmami wynajmu długoterminowego.

Czy to spotkanie było jednorazowym wydarzeniem, czy zamierzacie je kontynuować w stałej formule?

Spotkania będziemy organizować cyklicznie, zależy nam jednak na stałym, codziennym kontakcie z klientem. Na każdym etapie użytkowania samochodu jesteśmy do dyspozycji firm CFM, tak by zapewnić najwyższą jakość obsługi spraw bieżących.

Ze względu na skalę użytkowanych samochodów, oddzielny problem branży flotowej stanowią naprawy powypadkowe?

Najwyższą jakość obsługi może zapewnić tylko profesjonalny i doświadczony personel, wspierając się najnowszą technologią i narzędziami specjalnymi. Dzięki odpowiedniemu zapleczu technicznemu doradca serwisowy jest w stanie wykonać naprawę, doprowadzając pojazd oraz jego wartość do stanu sprzed wypadku.15 lat temu Grupa PSA wprowadziła w Polsce program blacharsko- lakierniczy. Jest on oparty na doświadczeniach autoryzowanych serwisów Peugeot/Citroën. Obecnie niemal wszystkie autoryzowane serwisy, wykonujące naprawy powypadkowe, posiadają licencję: Peugeot/Citroën Carrosserie Services, potwierdzającą spełnienie ponad 170 kryteriów odnoszących się do technologii naprawy, wyposażenia, jakości obsługi klienta oraz ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy.

Dziękujemy za rozmowę.
(WW)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive