EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 174/175, sierpień/wrzesień 2017
     
 
Barometr koniunktury
Flotowe Prawo 2018 w eksperckim wydaniu
Bezpiecznie w teren: Volvo V90 CC
Cena bezpieczeństwa
Drugie, lepsze wcielenie: Volvo XC60
Europa odwraca się od diesla
Flota do wymiany
frameLOGIC umacnia swoją pozycję na krajowym rynku
Frankfurt 2017: przyszłość w elektryczności
Koncertowa firma
Nasze auta są nadal najbezpieczniejsze na świecie
Po kolizji – utrata wartości handlowej
Postępująca cyfryzacja wyzwaniem dla rynku
PSPA: Polacy za strefami niskoemisyjnymi w miastach
Skandynawski charakter: Volvo XC90
Volvo czyli piękno, wygoda i bezpieczeństwo
W kręgu problematyki ubezpieczeń
Wartość rezydualna po naprawie samochodu
Wolność i pasja: Jeep
Wyjątkowo luksusowy: Volvo V90
Z optymizmem w drugie półrocze
Zapewniamy bezproblemową eksploatację aut
Zbudowany od podstaw: Volvo S90
Przegląd prasy
Raport Banku HSBC - Już za 5 lat przestaniemy podróżować
Jakie auta wybierają kobiety?
Euro Repar Car Service w Polsce
Nowe oznaczenia mocy samochodów Audi
FLEX Rent – 10 tys. rezerwacji
PTF SKFS 2017
PSA dla branży CFM
Wyzwaniem nowe technologie
Smutne piosenki... poprawiają nastrój kierowców
Nowe logo 99rent
Siedem tysięcy klientów na 25-lecie DKV w Polsce
Patryk Tryzubiak koordynatorem ds. PR & Corporate Affairs w VW
Paweł Powalski dyrektorem komunikacji Nissan Sales Central & Eastern Europe
Szymon Sołtysik dyrektorem PR Mazda Polska
Ilona Ochęduszko nową dyrektor Departamentu Account Management w Carefleet SA
Pożądana wiedza: FLOTOWE TRENDY 2017 – SAMOCHODY UŻYTKOWE I DOSTAWCZE
Ekonomia w baku
W kręgu spraw flotowych
Auto z wyjątkowym charakterem: Nissan Qashqai
Małe, ale jak wyposażone: Ford Fiesta
Praktyczne auto miejskie: Skoda Citigo
W skandynawskim stylu: Volvo XC60
Mocarny i elegancki SUV: Renault Koleos
Auto marzeń: Hybrydowy Mercedes S 500 e
Elektryzująca jazda: MINI Cooper S E Countryman
Bliski ideału: Ford Kuga
Do wielu zadań: Kia Carens
Praktyczne kombi: Peugeot 308 SW
Do wielu zadań: Opel Adam
DNA marki: Hyundai i30
Bardziej elegancka: Mazda 3
DKV zmienia oblicze kart paliwowych
Transportowe dylematy
Jakość gwarantowana: Nissan Navara
Tytan pracy: Fiat Ducato
Solidny i niezawodny: VW Amarok
Ubezpieczenia – istotny element leasingu
Flotę ubezpieczaj z głową
Wskazówki i porady dla flotowca
Sposób na szkodowość
Car sharing Skody
VW Golf najchętniej kupowany
Drony pomogą policji?
4Mobility rozszerza ofertę
Marka Alpine oficjalnie w Polsce
95 Renault Clio Grandtour dla PepsiCO
Pomocna aplikacja
Skuteczna ochrona
Z rynku: Łukasz Piwowarczyk
Z rynku: Marcin Kardas
Opel Grandland X – dynamiczny i kompaktowy
Nowe MPV Mitsubishi
Ford Mustang królem sprzedaży
Hyundaia SUV na wodór
Golfy „Performance”
Koncepcyjne VW Amarok
   
ikol.pl
Fiat professional
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
 
Zapewniamy bezproblemową eksploatację aut
 
Rozmowa z Tomaszem Chodkiewiczem,
dyrektorem sprzedaży flotowej Peugeot, Citroën, DS Automobiles
   
Redakcja: Trwa ofensywa modelowa Grupy PSA. Wśród wielu nowości, duże zainteresowanie wśród klientów flotowych wzbudził jakże popularny w tej grupie odnowiony model 308?

Tomasz Chodkiewicz: W segmencie C mamy dużo do zrobienia, to największy segment rynku, dlatego jeszcze raz podejdziemy z nowym modelem do naszych klientów. Główna koncentracja to wynajem długoterminowy oraz już obsługiwani przez sieć Peugeot Professional klienci strategiczni. W tym celu została stworzona wersja Business Line, skonfigurowana bezpośrednio pod potrzeby przedstawicieli handlowych. Nowością są systemy wspomagania prowadzenia mające istotny wpływ na bezpieczeństwo. Większość to systemy prewencyjne monitorujące zachowanie kierowcy. Doskonały jest również system nawigacji TomTom, który pomaga w omijaniu korków ulicznych daje dostęp do informacji online, dotyczących np. cen na stacjach paliw. Samochody posiadają również moduł, przygotowany pod monitoring użytkowania samochodu przez przedstawicieli handlowych. Tego typu rozwiązanie zostanie wprowadzone po raz pierwszy w Nowym Peugeot 308 na rynku polskim pod nazwą Peugeot Connect Fleet Management.

Obok sprawdzonego produktu jakim jest samochód dużą wagę przywiązujecie do wsparcia serwisowego. Na czym polega atrakcyjność Flotowego Programu Serwisowego?

Zależy nam na podwyższaniu poziomu obsługi klienta, stąd też pomysł na stworzenie specjalnego programu dedykowanego klientom flotowym. Flotowy Program Serwisowy zapewnia bezproblemową eksplorację pojazdu, samochody zastępcze i wysoką jakość świadczonych usług.

Konkretne rozwiązania?

W dużym skrócie program zawiera 2 poziomy świadczeń we wszystkich serwisach obsługujących floty. Cechą wspólną jest jednolity rabat na części zamienne, ogumienie i przechowywanie kół/opon zimowych. Oferujemy wsparcie dedykowanego doradcy serwisowego zajmującego się obsługą klienta flotowego. Do pozostałych udogodnień zaliczyć można: samochód zastępczy, usługę Door to Door, mycie samochodu czy nowy system dystrybucji części zamiennych gwarantujący dostawę części zamiennych 2 razy dziennie. Klient ma także możliwość umówienia wizyty w serwisie przez Internet.

Kto może przystąpić do programu?

Do Flotowego Programu Serwisowego mogą przystąpić firmy posiadające minimum 5 samochodów. Program obejmuje samochody będące w okresie gwarancji i po gwarancji ASO na trenie Polski. Klienci posiadają dostęp do aplikacji on line „web analizator” zawierającej bazy pojazdów flotowych wraz ze wszystkimi informacjami dotyczącymi autoryzacji napraw, przysługujących świadczeń itp.

W kręgu zainteresowania jest również branża CFM. Ostatnio zorganizowali Państwo bezpośrednie spotkania z jej przedstawicielami. Co wnoszą tego typu spotkania do polityki handlowej Grupy PSA?

Nasze działania są skierowane na wzmocnienie obecności we flotach CFM-ów, jak również maksymalną profesjonalizację wzajemnych działań. Spotkania serwisowe powstały ponieważ, staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i weryfikować jakie dodatkowe udogodnienia serwisowe możemy wprowadzić by usprawnić współpracę z CFMem. Jestem przekonany, że wspólna wymiana doświadczeń zaowocuje we współpracy z firmami wynajmu długoterminowego.

Czy to spotkanie było jednorazowym wydarzeniem, czy zamierzacie je kontynuować w stałej formule?

Spotkania będziemy organizować cyklicznie, zależy nam jednak na stałym, codziennym kontakcie z klientem. Na każdym etapie użytkowania samochodu jesteśmy do dyspozycji firm CFM, tak by zapewnić najwyższą jakość obsługi spraw bieżących.

Ze względu na skalę użytkowanych samochodów, oddzielny problem branży flotowej stanowią naprawy powypadkowe?

Najwyższą jakość obsługi może zapewnić tylko profesjonalny i doświadczony personel, wspierając się najnowszą technologią i narzędziami specjalnymi. Dzięki odpowiedniemu zapleczu technicznemu doradca serwisowy jest w stanie wykonać naprawę, doprowadzając pojazd oraz jego wartość do stanu sprzed wypadku.15 lat temu Grupa PSA wprowadziła w Polsce program blacharsko- lakierniczy. Jest on oparty na doświadczeniach autoryzowanych serwisów Peugeot/Citroën. Obecnie niemal wszystkie autoryzowane serwisy, wykonujące naprawy powypadkowe, posiadają licencję: Peugeot/Citroën Carrosserie Services, potwierdzającą spełnienie ponad 170 kryteriów odnoszących się do technologii naprawy, wyposażenia, jakości obsługi klienta oraz ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy.

Dziękujemy za rozmowę.
(WW)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2017 | designed by mouton