EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 174/175, sierpień/wrzesień 2017
     
 
Barometr koniunktury
Flotowe Prawo 2018 w eksperckim wydaniu
Bezpiecznie w teren: Volvo V90 CC
Cena bezpieczeństwa
Drugie, lepsze wcielenie: Volvo XC60
Europa odwraca się od diesla
Flota do wymiany
frameLOGIC umacnia swoją pozycję na krajowym rynku
Frankfurt 2017: przyszłość w elektryczności
Koncertowa firma
Nasze auta są nadal najbezpieczniejsze na świecie
Po kolizji – utrata wartości handlowej
Postępująca cyfryzacja wyzwaniem dla rynku
PSPA: Polacy za strefami niskoemisyjnymi w miastach
Skandynawski charakter: Volvo XC90
Volvo czyli piękno, wygoda i bezpieczeństwo
W kręgu problematyki ubezpieczeń
Wartość rezydualna po naprawie samochodu
Wolność i pasja: Jeep
Wyjątkowo luksusowy: Volvo V90
Z optymizmem w drugie półrocze
Zapewniamy bezproblemową eksploatację aut
Zbudowany od podstaw: Volvo S90
Przegląd prasy
Raport Banku HSBC - Już za 5 lat przestaniemy podróżować
Jakie auta wybierają kobiety?
Euro Repar Car Service w Polsce
Nowe oznaczenia mocy samochodów Audi
FLEX Rent – 10 tys. rezerwacji
PTF SKFS 2017
PSA dla branży CFM
Wyzwaniem nowe technologie
Smutne piosenki... poprawiają nastrój kierowców
Nowe logo 99rent
Siedem tysięcy klientów na 25-lecie DKV w Polsce
Patryk Tryzubiak koordynatorem ds. PR & Corporate Affairs w VW
Paweł Powalski dyrektorem komunikacji Nissan Sales Central & Eastern Europe
Szymon Sołtysik dyrektorem PR Mazda Polska
Ilona Ochęduszko nową dyrektor Departamentu Account Management w Carefleet SA
Pożądana wiedza: FLOTOWE TRENDY 2017 – SAMOCHODY UŻYTKOWE I DOSTAWCZE
Ekonomia w baku
W kręgu spraw flotowych
Auto z wyjątkowym charakterem: Nissan Qashqai
Małe, ale jak wyposażone: Ford Fiesta
Praktyczne auto miejskie: Skoda Citigo
W skandynawskim stylu: Volvo XC60
Mocarny i elegancki SUV: Renault Koleos
Auto marzeń: Hybrydowy Mercedes S 500 e
Elektryzująca jazda: MINI Cooper S E Countryman
Bliski ideału: Ford Kuga
Do wielu zadań: Kia Carens
Praktyczne kombi: Peugeot 308 SW
Do wielu zadań: Opel Adam
DNA marki: Hyundai i30
Bardziej elegancka: Mazda 3
DKV zmienia oblicze kart paliwowych
Transportowe dylematy
Jakość gwarantowana: Nissan Navara
Tytan pracy: Fiat Ducato
Solidny i niezawodny: VW Amarok
Ubezpieczenia – istotny element leasingu
Flotę ubezpieczaj z głową
Wskazówki i porady dla flotowca
Sposób na szkodowość
Car sharing Skody
VW Golf najchętniej kupowany
Drony pomogą policji?
4Mobility rozszerza ofertę
Marka Alpine oficjalnie w Polsce
95 Renault Clio Grandtour dla PepsiCO
Pomocna aplikacja
Skuteczna ochrona
Z rynku: Łukasz Piwowarczyk
Z rynku: Marcin Kardas
Opel Grandland X – dynamiczny i kompaktowy
Nowe MPV Mitsubishi
Ford Mustang królem sprzedaży
Hyundaia SUV na wodór
Golfy „Performance”
Koncepcyjne VW Amarok
   
ikol.pl
Fiat professional
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
 
Frankfurt 2017: przyszłość w elektryczności
 
Spojrzenie w przyszłość wyrażające się hasłem „Future now” było głównym motywem tegorocznego Salonu Frankfurckiego (67th International Motor Show, IAA).
   
W tym roku postawiono na przyszłość, która okazała się elektryczną. Większość z ok. 300 światowych, europejskich i niemieckich premier nowych aut to obraz tego, co już jest i co nas czeka w przyszłości.

Miało też miejsce kilka ciekawych premier samochodów w pełni elektrycznych oraz hybrydowych. BMW, które do 2025 r. chce wypuścić na rynek 25 modeli aut elektrycznych, przedstawiło m.in. odświeżone i3, produkcyjną wersję BMW X2 oraz sportowe BMW M5. Z kolei Audi pokazało nowy, supertechnologiczny model Audi A8. Koncern Daimler zaprezentował pierwszy kompaktowy samochód pod logo EQ, czyli nowej marki produktów w obszarze mobilności elektrycznej, oraz zasilaną ogniwami paliwowymi hybrydę typu plug-in – Mercedesa GLC F-CELL EQ Power. Daimler zaprezentował ponadto smarta vision EQ fortwo – mający 2,7 m długości, w pełni autonomiczny, elektryczny pojazd koncepcyjny oraz hybrydowego Mercedesa-AMG Project ONE. Ten samochód ma dysponować mocą przekraczającą 1000 KM i prędkością maksymalną ponad 350 km/h.

Honda przedstawiła europejską wersję swojego bestsellera w segmencie SUV – CR-V hybrid oraz model Urban EV Concept. Toyota zaprezentowała koncept C-HR Hy-Power. Renault pokazał napędzany prądem samochód koncepcyjny SYMBIOZ oraz zaprezentował po raz pierwszy nowe Mégane R.S. i nową Dacię Duster. Ford pokazał nową wersję kultowego Mustanga, bardziej uniwersalny i komfortowy SUV EcoSport oraz wszechstronniejszy mikrobus Tourneo Custom.
Koreańskie nowości to miejskie crossovery Hyundai Kona oraz Kia Stonic, które wejdą na rynek w tym roku. Hyundai zaprezentował też przeznaczoną na Europę linię modeli i30: i30 N oraz i30 Fastback.

Opel to nowy Grandland X oraz Insignia Country Tourer, czyli uterenowione kombi. Nowości Grupy Volkswagena to m.in. SEAT Arona, Skoda Karoq, Volkswagen Polo po zmianach oraz kompaktowy crossover Volkswagen T-Roc.

Z listy obecności – we Frankfurcie zabrakło takich marek, jak: Nissan, Infiniti, Fiat, Jeep i Alfa Romeo oraz Mitsubishi i Volvo. Podobno było dla nich za drogo. Przybyły natomiast dwie marki chińskie: WEY i Chery, oraz firmy z Egiptu, Finlandii i Peru. (opr. ms)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2017 | designed by mouton