EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 176/177, październik/listopad 2017
     
 
Solidny filar
20 lat Volkswagen Leasing w Polsce
2018 – rok kolejnych zmian
Bezpieczny kierowca pracuje na wizerunek firmy
BZ WBK Leasing wyłącznym partnerem finansowym Subaru
Flotowy pakiet bezpieczeństwa
Infiniti Q30 – Premium Active Compact, czyli indywidualizacja we flocie
Infiniti Q50 – najchętniej kupowany model
Infiniti Q70 – ekspresyjna limuzyna
Infiniti QX30 – wszechstronny crossover
Infiniti QX70 – przebojowy sportowiec
Infiniti: diametralna zmiana strategii
Jak dobrze ubezpieczyć flotę
Jak ujarzmić flotę i zostać bohaterem w swojej firmie
Mandat – przyjąć czy iść do sądu?
Nie piłeś, nie jedź!
Odmłodzony crossover: Nissan Qashqai
Przygoda z Infiniti
Q60 – klasyka coupé
Rośnie w Land Roverach
Stale doskonalimy jakość obsługi
UBEZPIECZENIE FLOTY SAMOCHODOWEJ: PRAKTYCZNE ASPEKTY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW cz.1
Zwinny mieszczuch: Citroën C3
PSPA: 7 tys. punktów ładowania aut elektrycznych w Polsce do 2020 r.
e-Golfy w ABB Polska
Niebezpieczne polskie drogi
200 000 aut sprzedała Grupa PGD
Agata Chowaniec dyrektorem zarządzającym w Car-Port
Cena najważniejsza
Auto elektryczne za prawie 1 mln zł
Podyplomowe studia zarządzania flotą
Przegląd prasy
Coraz więcej firm oferuje auta na minuty
Sprzedaż na kilka sposobów
Przemyślana konstrukcja: Kia Stonic
Auto z charakterem: Skoda Karoq
Więcej technologii: Peugeot 308
Mały i bardzo przestronny: Ford KA+
Nieduży wielki samochód: Fiat 500
Magia mocy Lexusów
Nowa era popularnego kompaktu: Honda Civic
Komfortowa i ekologiczna: Kia Optima Plug-in Hybrid
Z kosmicznym kokpitem: Toyota Prius
Ekologiczny w trzech opcjach: Hyundai Ioniq
Maksymalnie funkcjonalna: Skoda Octavia
Zgodnie z życzeniami klientów: VW Crafter
Przewiezie wszystko: Mercedes Sprinter
LoJack chroni skutecznie
Ubezpieczenie w CFM
Skuteczna likwidacja szkody
Renault: lakier do paznokci naprawi rysy na karoserii
Okulary w stylu Nissana Micra
Renault Trezor sensacją targów
„Inteligentne” ławki Forda
Innowacyjna Toyota
Robert Lewandowski w Audi RS 6 Avant
Z rynku - Piotr Bryński
Z rynku - Bernadeta Stożek
Nowe Audi A8 jeździ autonomicznie
Volkswagen rozpoczął sprzedaż dłuższego Tiguana Allspace
Nowość Hyundaia – Kona
Mobilny salon Renault
Dacia odmłodziła Dustera
Audi A1 z pilotem jazdy w korkach
Compass, czyli nowa terenówka Jeepa
Skoda Kodiaq Scout w Polsce
Europejski debiut Forda Mustanga GT4
Fiat 500X – kolejna wersja ikony
Ford Tourneo Custom – uniwersalny mikrobus
   
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
 
Stale doskonalimy jakość obsługi
 
Rozmowa z Piotrem Karaszewiczem,
dyrektorem ds. części zamiennych i serwisu Grupy PSA
   
Redakcja: Liczne nagrody i wyróżnienia przyznane markom Peugeot i Citroën potwierdzają, że dbałość o klienta podczas jego wizyty w ASO nie jest pustym sloganem. Mam na myśli nagrodę TNS Garage Quality Check 2017 po bardzo wymagającym badaniu satysfakcji klientów Grupy PSA...

Piotr Karaszewicz: Rzeczywiście, w trakcie uroczystości odebrania Statuetki Srebrnego Klucza Jakości 2017 dla marki Peugeot oraz Brązowego Klucza Jakości 2017 dla marki Citroën powiedziałem, że niezmiernie cieszymy się z obu nagród, na które zapracowały zarówno ekipy marek po stronie Peugeot Polska i Citroën Polska, jak i zespoły naszych koncesjonerów Peugeot oraz Citroëna. Liczymy, że przyjęte rozwiązania przyniosą w przyszłym roku jeszcze lepsze wyniki, a wygranymi będą zadowoleni klienci marek Peugeot i Citroën.

Jakie rozwiązania, elementy obsługi serwisowej docenili klienci?


Przede wszystkim w obsłudze serwisowej kładziemy nacisk na jakość napraw, co przekłada się również na wysoką ocenę ze strony audytorów. Praktycznym uznaniem jakości napraw było zdobycie pierwszego miejsca przez ekipę reprezentującą Polskę na mistrzostwach świata mechaników i ekspertów technicznych. Nasi klienci docenili również transparentność wykonanej usługi oraz jej cenę.

Dostarczenie na czas potrzebnej części do samochodu i prawidłowy montaż to połowa sukcesu. W jaki sposób Grupa PSA dba o rozwój kadry serwisowej stacji ASO?

Zdajemy sobie sprawę, że istotnym czynnikiem satysfakcji klienta jest element ludzki. To właśnie od doradców serwisowych klienta oraz mechaników zależy pozytywne postrzeganie firmy, dlatego poprzez stałe szkolenia i bodźce finansowe motywujemy pracowników do efektywnej pracy. Dodatkowo, pracownicy serwisów poprzez udział w szkoleniach uzyskują specjalne certyfikaty, które potwierdzają zakres ich wiedzy i umiejętności zawodowych. Wzorowa praca serwisantów przekłada się na opinie klientów. Zaobserwowaliśmy, że systematycznie wzrasta liczba pozytywnych rekomendacji naszych serwisów ze strony klientów.

Jakie miejsce w serwisie zajmują klienci flotowi? Czy mogą liczyć na dodatkowe wsparcie?

Zdajemy sobie sprawę, jak wygląda struktura sprzedaży samochodów i jaki udział mają klienci flotowi. Wymagania klienta flotowego w trakcie wizyty w serwisie to przede wszystkim szybka obsługa i zapewnienie kontynuacji wykonywania obowiązków zawodowych. Stąd, oczekiwanie na sprawną obsługę serwisową i dostęp do samochodu zastępczego. To oczywiście oferują nasze ASO. Proces zarządzania naprawą aut flotowych wspomagają specjalnie przygotowane programy serwisowe. Do Flotowego Programu Serwisowego mogą przystąpić firmy posiadające już 5 samochodów. Program obejmuje samochody będące w okresie gwarancji i po gwarancji. Klienci posiadają dostęp do aplikacji online „web analizator”, zawierającej bazy pojazdów flotowych wraz ze wszystkimi informacjami dotyczącymi autoryzacji napraw, przysługujących świadczeń itp. Klienci instytucjonalni uzyskują atrakcyjne rabaty na części oraz stawki serwisowe.

Od września funkcjonuje w Polsce projekt sieci Euro Repar Car Service, czyli wielomarkowej niezależnej sieci serwisów, która oferuje swoim klientom części z gamy Eurorepar – marki Grupy PSA. Proszę o przybliżenie tego projektu.


Euro Repar Car Service to międzynarodowa marka, która została powołana przez Grupę PSA. Każdy warsztat Euro Repar Car Service ma dostęp do wiedzy eksperckiej, logistyki i szerokiej gamy części zamiennych Eurorepar. W ofercie na polskim rynku jest już 10 000 referencji części zamiennych przeznaczonych do samochodów większości marek. Ofertę części Eurorepar tworzy zespół wykwalifikowanych inżynierów, specjalistów do spraw jakości, a także pracowników z Działu Zakupów Grupy PSA. Ich wiedza i wieloletnie doświadczenie w produkcji części do fabrycznego montażu samochodów gwarantuje, że dostawcy części Eurorepar zostali starannie wybrani i sprawdzeni. Są czołowymi producentami części do aut większości marek. W przypadku pojazdów Grupy PSA, części Eurorepar przeznaczone są przede wszystkim dla pojazdów w wieku powyżej 3 lat.

W jaki sposób klient Grupy PSA może odnaleźć warsztat należący do sieci Euro Repar Car Service i umówić wizytę?


Sieć warsztatów Euro Repar Car Service posiada stronę internetową wraz z lokalizacją warsztatów i znaną już z portali marek Grupy PSA opcją – online booking – czyli szybkiego umówienia wizyty przez internet.

Dziękujemy za rozmowę.

(ww)

 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018 | designed by mouton