EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE na FLEET MANAGEMENT FORUM
DKV z ofertą dla flot. Karta bez limitów
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
FMF 2019 (12)
   
 

 
szkolenie-warsztaty-networking
CZĘŚĆ DRUGA:


► 14 listopada 2019
Warszawa - hotel Novotel Warszawa Airport ****

FINANSOWANIE, ZARZĄDZANIE, EKOFLOTA, SERWIS, PRAWO I NORMY WEWNĘTRZNE





Już 14 listopada 2019 r. w Warszawie odbędzie się druga część, organizowanego przez magazyn EuroFlota, spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu FLEET MANAGEMENT FORUM. Jest to już 12 edycja tego dorocznego wydarzenia. Warsztaty organizujemy pod wspólnym tytułem "SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE". Pozwolą one zdobyć unikalną wiedzę i poznać sprawdzone praktyki w zakresie efektywnego obniżania kosztów flotowych ubezpieczeń oraz zarządzania parkiem samochodowym, a także kształtujące się w tym obszarze trendy. Tradycyjnie już, będzie też okazją do twórczej dyskusji i wymiany doświadczeń między uczestnikami oraz nawiązania ważnych branżowych i zawodowych kontaktów. Zapraszam i do zobaczenia.

Paweł Baran redaktor naczelny magazynu EuroFlota



 


ADRESATAMI listopadowej części Fleet Management Forum SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE",są:


Kierownicy flotowi, fleetmenedżerowie, administratorzy flot, pracownicy działów zakupowych, działów księgowych, pracownicy rozliczający samochody w firmie oraz osoby, które bezpośrednio lub pośrednio zarządzają flotą samochodową firmy lub koordynują procesy związane z użytkowaniem aut w firmie.

Członkowie wyższej kadry kierowniczej firm - dyrektorzy finansowi, administracyjni, ds. transportu i logistyki, zarządzający; prezesi, członkowie zarządu - którzy poszukują precyzyjnych i optymalnych metod zarządzania flotą oraz obniżania kosztów działalności przedsiębiorstwa.


Osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu metod obniżania flotowych kosztów oraz zarządzania parkiem samochodowym w firmie.




 
Spotkanie szkoleniowo-networkingowego z cyklu "FLEET MANAGEMENT FORUM" jest WAŻNE, gdyż powiemy na nim m.in. o:

Jakie są realne efekty zastosowania telemetrii, zarówno w obszarze bezpieczeństwa jak i kosztów - co jest, a co nie jest motywatorem dla kierowców?

Jakie są obecnie możliwości wsparcia finansowego dla flotowych zakupów samochodów elektrycznych?

O czym należy pamiętać i czego unikać przy tworzeniu flotowego programu motywacyjnego?

Zakup pojazdu od grupy dealerskiej czy pojedynczego dealera – jakie są wady i zalety każdego z rozwiązań z punktu widzenia opieki, obsługi posprzedażnej?

Co jest paradoksem w jeździe samochodem elektrycznym w stosunku do samochodu zasilanego konwencjonalnym paliwem?

Reklamacje usług serwisowych - jak prowadzić rozmowy – podpowiedzi - decyzje po stronie importera czy dealera ?

Jaką rolę pełni Fleet Manager w zarządzaniu ryzykiem - z jakimi zagrożeniami się zmaga i jakimi narzędziami się posługuje?

Co oznaczają w praktyce określenia: „ponadnormatywne zużycie”, „kradzież zuchwała” czy „rażące zaniedbanie” - interpretacje zakładów ubezpieczeń a odmowa naprawy lub wypłaty odszkodowania

Jakie są najczęściej pojawiające się usterki, problemy serwisowe, które producent kwalifikuje jako „uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika”?

Jak innowacje w polityce tankowania i zarządzania autami mogą wpłynąć na wyniki całego przedsiębiorstwa?

Dlaczego niezbędna jest ciągła optymalizacja kosztów, procedur i rozliczeń podróży służbowych?

Co pomoże w uzyskaniu stabilnej i przewidywalnej wysokości składki ubezpieczenia?




Fleet Management Forum
edycja 12 (cz.2)
 SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE

FINANSOWANIE, ZARZĄDZANIE, EKOFLOTA, SERWIS, PRAWO I NORMY WEWNĘTRZNE








 
PROGRAM - CZĘŚĆ II
14 listopada 2019 r.

FLEET MANAGEMENT FORUM edycja XII

SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
 
FINANSOWANIE, ZARZĄDZANIE, EKOFLOTA, SERWIS, PRAWO I NORMY WEWNĘTRZNE




I. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)


Telemetria we flocie – oczekiwania vs rzeczywistość (Case Study)

Studium przypadku i wnioski płynące z wdrożenia w firmie Bayer Sp. z o.o. rozwiązań, motywujących użytkowników do poprawy kultury jazdy, zmniejszenia ilości kolizji/szkód, redukcji emisji CO2, oszczędności paliwowych i obniżeniu kosztów eksploatacji.

Proces wdrożenia systemu telematycznego

Budowa, opartego o system, programu motywacyjnego.

Realne efekty z zastosowania telemetrii, zarówno w obszarze bezpieczeństwa jak i kosztów:
- Czy udało się zredukować szkodowość i zwiększyć bezpieczeństwo naszych kierowców?
- Co jest, a co nie jest motywatorem dla kierowców?
- Czy profil kierowców i analiza ich stylu jazdy, pozwoliła nam stosowne kroki np. dopasowane do potrzeb szkolenia?
- Czy grywalizacja sprawdziła się jako sposób budowania zaangażowania pracowników w doskonaleniu techniki jazdy?
- Doświadczenia: o czym należy pamiętać i czego unikać przy tworzeniu programu motywacyjnego

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Michał Gryczko - Office Manager w Bayer Sp. z o.o., CFO Functions Central Eastern Europe Administration

II. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Elektromobilność w praktyce

W ubiegłym roku w Poczcie Polskiej ruszył największy program testowy samochodów elektrycznych w naszym kraju. W teście biorą udział prawie wszystkie dostępne na naszym rynku e-pojazdy dostawcze. Jest to jedna z faz programu wprowadzenia „elektryków” do floty Poczty. Poczta Polska planuje w ciągu kilku najbliższych lat stopniowo wymieniać swoją flotę na pojazdy elektryczne – dzisiaj jeździe dla niej ok. 12 tys. aut (w tym 5 tys. pojazdów to jej flota własna). Testy niosą ze sobą odpowiedzi na szereg pytań, sprawdzają w praktyce parametry dostępnych na rynku aut elektrycznych i wskazują najbardziej korzystne rozwiązania techniczno-użytkowe ale również pozwalają bardziej precyzyjnie wyliczyć oszczędności, jakie może przynieść elektryfikacja floty.

Aspekty prawne elektromobilności - skąd, dlaczego, dla kogo?

Co to jest elektromobilność i po co to wszystko?

Historia zasilania pojazdów prądem elektrycznym?

Budowa samochodu elektrycznego

Rodzaje ładowania – parametry, rodzaje stacji ładowania, inne źródła pozyskiwania energii elektrycznej

Wykorzystanie mocy ładowania/czas ładowania pojazdu elektrycznego

Preferowane rodzaje wsparcia, m.in. Fundusz Niskoemisyjnego Transportu

Rachunek ekonomiczny

Elektromobilność na przykładzie Poczty Polskiej

Trendy, przyszłość w Polsce i na świecie

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk Jarosław Wojciechowski - Kierownik Działu Wsparcia Operacyjnego, Sekcja Rozwoju Taboru Pion Operacji Logistycznych - Poczta Polska S.A.


III. 14 listopada 2018 r. (część druga FMF)

Zarządzanie szkodowością i ryzykiem we flotach

Korzyści z zarządzania ryzykiem i szkodowością można rozpatrywać w skali mikro i makro. Globalnie najważniejsza jest ochrona życia i zdrowia kierowców oraz innych uczestników ruchu drogowego a tym samym poprawa bezpieczeństwa. W obrębie organizacji korzyści jest znacznie więcej. Fleet Manager kontrolując procesy, podejmuje przemyślane decyzje, wpływając na zmniejszenie liczby szkód i poziomu szkodowości - redukuje koszty. To z kolei zwiększa skuteczność pozostałych procesów biznesowych i zmniejsza czas reakcji na zdarzenia losowe, uodparniając przedsiębiorstwo na zakłócenia. Efektem świadomych decyzji jest bezpieczeństwo: komunikacyjne, biznesowe i wizerunkowe. Nie mamy wątpliwości, że należy zarządzać szkodowością i ryzykiem we flotach.

Teoretycznie niska szkodowość jest we wspólnym interesie: ubezpieczyciela, właściciela floty oraz oczywiście pośredniego i bezpośredniego użytkownika. W praktyce odczucia Fleet Managerów co do czynnego, a przede wszystkim skutecznego wsparcia powiązanych instytucji są niestety różne. • Jaką rolę pełni wobec tego Fleet Manager w zarządzaniu ryzykiem? • Z jakimi zagrożeniami się zmaga i jakimi narzędziami się posługuje? • I najważniejsze, czy zarządzanie szkodowością ma charakter interdyscyplinarny i jest działaniem złożonym z wielu procesów, czy może można traktować to zupełnie szablonowo? • Kultura bezpieczeństwa choć brzmi jak hasło reklamowe, w rzeczywistości jest dziś najmocniejszym trendem w rynku flotowym.

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Katarzyna Brener, Dyrektor ds. Administracji i Floty w OEX Cursor SA. 

IV. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Budowanie i zarządzanie serwisem floty własnej – wybrane zagadnienia praktyczne


Zarządzanie serwisem w praktyce – flota własna - wprowadzenie

Zakup floty samochodowej – kluczowe aspekty techniczne przy wyborze pojazdów
- Które aspekty techniczne mogą mieć znaczenie dla FM przy podejmowaniu decyzji o zakupie pojazdów do floty z punktu widzenia pracowników stacji serwisowej-dealera?
- Rola dealera współpracującego z FM – zakup pojazdu od grupy dealerskiej czy pojedynczego dealera – wady i zalety każdego z rozwiązań z pkt widzenia opieki, obsługi posprzedażnej

Przeglądy serwisowe i naprawy – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Przykłady najczęściej pojawiających się usterek, problemów serwisowych które producent kwalifikuje jako „uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika”
- „Ponadnormatywne zużycie” – czym jest i jak je interpretować?
- Uszkodzenia typowe – omówienie i podpowiedzi rozwiązań

Naprawy blacharsko-lakiernicze – nadzór, kontrola i niezbędna wiedza
- „Kradzież zuchwała” czy „rażące zaniedbanie” ? – interpretacje zakładów ubezpieczeń a odmowa wypłaty odszkodowania?
- Jak dobra współpraca z zakładem naprawczym może przyczynić się do przyspieszenia napraw blacharsko-lakieniczych?

Zarządzanie serwisem opon we flocie - od zakupu po utylizację
- Dobieranie ogumienia zimowego do floty – na jakie parametry zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji
- Rola partnera oponiarskiego w okresie wymiany i poza nim (na co możemy liczyć, wartości ujemne i dodane)

Usługi Assistance producentów w Polsce – przegląd z podziałem na marki
- Samochód zastępczy dla użytkownika który dojechał o własnych siłach do serwisu – czy zawsze nie przysługuje ?

Decyzje fleet managera dotyczące napraw i ich konsekwencje w zarządzaniu flotą samochodową własną

Reklamacje usług serwisowych
- Jak prowadzić rozmowy, podpowiedzi, decyzje po stronie importera czy dealera ?

Case study

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.



Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk Paweł Wodka - Manager Obsługi Posprzedażnej w Autoryzowanej Stacji Obsługi jednego z wiodących na rynku producentów samochodów

V. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Prawo i podatki, a flota - przegląd zmian, orzecznictwa i interpretacji 2019

W ostatnim czasie branża samochodowa i rozliczeń w ramach umów najmu / leasingu jest przedmiotem dużej dynamiki podatkowej. Podczas panelu omówimy najbardziej istotne zmiany podatkowe (zarówno z poziomu nowych regulacji oraz praktyki organów podatkowych i orzeczeń podatkowych), które mogą wywierać wpływ na kształtowanie polityki flotowej w firmach.
W szczególności przyjrzymy się bliżej rozliczeniom podatkowym w ramach kart paliwowych i odpowiemy na pytanie, które formy rozliczeń są najbardziej bezpieczne dla podatników. Przedmiotem panelu będzie również omówienie najważniejszych zmian w podatkach dochodowych (limitowanie odliczenia kosztów), które weszły w życie z dniem 1 stycznia 2019 r. i ich wpływu na polityki flotowe w firmach. Wskażemy na co szczególnie manager floty oraz dyrektorzy finansowi i księgowi powinni zwracać uwagę przy samochodach osobowych (zarówno w najmie jak i zakupionych na własność). Omówimy również nowe regulacje dotyczące raportowania schematów podatkowych w aspekcie leasingu.
Zasady użytkowania pojazdów służbowych i prywatnych oraz ich opodatkowania - możliwe i oczekiwane zmiany przepisów i obciążeń podatkowych 2020.


Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk
Magdalena Jaworska
- Doradca Podatkowy, Radca Prawny, Senior Manager w Zespole VAT w MDDP


VI. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Blok prelekcji partnerskich

1. Zarządzanie ryzykiem flotowym

PZU pomaga klientom flotowym w zarządzaniu ryzykiem poprzez efektywne wpływanie na redukcję liczby i wartości szkód oraz wspieranie trendów bezpieczeństwa wśród kierowców.
W konsekwencji nasi klienci flotowi oprócz polisy otrzymują unikalną usługę oraz mogą liczyć na zmniejszenie liczby wypadków drogowych i skrócenie przestojów pojazdów na skutek zdarzeń szkodowych. Współpraca z PZU i dostęp do rozwiązań zarządzania ryzykiem pozwoli na uzyskanie stabilnej i przewidywalnej wysokości składki ubezpieczenia w PZU w kolejnych latach.

Wykład poprowadzi ekspert i praktyk
Konrad Owsiński
- Dyrektor ds. Underwritingu Ubezpieczeń Komunikacyjnych w PZU S.A.

2. Skycash dla Firm - wsparcie mobilności firmy i pracowników

Trendy i tendencje w zakresie poprawy efektywności i rozwoju mobilności pracowników w firmie.
Jakich rozwiązań poszukują dzisiaj firmy i jakie rozwiązania będą, a jakie są już dostępne?
Dlaczego niezbędna jest ciągła optymalizacja kosztów, procedur i rozliczeń podróży służbowych?
Nowoczesne rozwiązania usprawniające pracę pracowników (firmy) w aspekcie wykorzystywania nowoczesnych form płatności za niektóre usługi związane z wykorzystywaniem samochodów firmowych oraz podróżami służbowymi, a obszary korzyści dla firmy i pracowników.


Wykład poprowadzi ekspert i praktyk
Piotr Bochenek
- Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu SkyCash Poland S.A.



3. Realna wartość dodana dla przedsiębiorstwa - pozacenowe aspekty zarządzania flotą

Biznes przyspiesza. Rosną wymagania wobec usług, które pomagają wyprzedzić konkurencję. Bardziej niż cena, liczy się dziś jakość i niezawodność partnerów. Konsekwencją jest zmiana modelu zarządzania flotami. Menedżerowie oczekują dziś kompleksowych rozwiązań i nie tolerują błędów. W obszarze czy to serwisu, czy tankowania, szukają rozwiązań szytych na miarę, jasno określając swoje priorytety. Dowiedz się, jak na nowe wyzwania odpowiadają operatorzy kart flotowych. Jak innowacje w polityce tankowania i zarządzania autami mogą wpłynąć na wyniki całego przedsiębiorstwa.

Wykład poprowadzi ekspert i praktyk
Mariusz Derdziak
- Kierownik Sprzedaży DKV Euro Service Polska


VII. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Networking i przerwy kawowo-dyskusyjne

Po każdym z wykładów, przewidziane są dwudziestominutowe przerwy kawowo-dyskusyjne. W ich trakcie, przy filiżance aromatycznej kawy, można wymienić się z prelegentami spostrzeżeniami oraz poglądami, a także przedyskutować je z innymi uczestnikami Fleet Management Forum. Jest to, także znakomity czas i miejsce na nawiązanie ważnych branżowych i biznesowych kontaktów oraz wymianę doświadczeń zawodowych związanych z efektywnym zarządzaniem firmowym parkiem samochodowym. Na stoiskach naszych Partnerów nie zabraknie też atrakcyjnych upominków dla uczestników tego szkoleniowego spotkania.





 

AGENDA
FLEET NANAGEMENT FORUM edycja XII
CZĘŚĆ II
:
FINANSOWANIE, ZARZĄDZANIE, EKOFLOTA, SERWIS, PRAWO I NORMY WEWNĘTRZNE
(14 listopada 2019 r.)


8.00-9.00
REJESTRACJA. KAWA POWITALNA


9.00-9.15
OTWARCIE SZKOLENIA


9.15-10.00
ELEKTROMOBILNOŚĆ W PRAKTYCE

Wykładowca: Jarosław Wojciechowski - Kierownik Działu Wsparcia Operacyjnego, Sekcja Rozwoju Taboru Pion Operacji Logistycznych - Poczta Polska S.A.

10.00-10.20
PRZERWA KAWOWA - NETWORKING


10.20-11.05
ZARZĄDZANIE SZKODOWOŚCIĄ I RYZYKIEM WE FLOTACH

Wykładowcy: Katarzyna Brener - Dyrektor ds. Administracji i Floty w OEX Cursor S.A.

11.05-11.25
PRZERWA KAWOWA – NETWORKING


11.25-12.10
TELEMETRIA WE FLOCIE – OCZEKIWANIA VS RZECZYWISTOŚĆ (CASE STUDY)

Wykładowca: Michał Gryczko - Office Manager w Bayer Sp. z o.o., CFO Functions Central Eastern Europe Administration

12.10-12.30
PRZERWA KAWOWA – NETWORKING


12.30-13.25
BLOK PRELEKCJI PARTNERSKICH


ZARZĄDZANIE RYZYKIEM FLOTOWYM
Prelegent: Konrad Owsiński - Dyrektor ds. Underwritingu Ubezpieczeń Komunikacyjnych w PZU S.A.

SKYCASH DLA FIRM - WSPARCIE MOBILNOŚCI FIRMY I PRACOWNIKÓW
Prelegent: Piotr Bochenek - Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu SkyCash Poland S.A.

REALNA WARTOŚĆ DODANA DLA PRZEDSIĘBIORSTWA - POZACENOWE ASPEKTY ZARZĄDZANIA FLOTĄ
Prelegent: Mariusz Derdziak - Kierownik Sprzedaży DKV Euro Service Polska

13.25-14.15
LUNCH


14.15-15.00
BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE SERWISEM FLOTY WŁASNEJ – WYBRANE ZAGADNIENIA PRAKTYCZNE

Wykładowcy: Paweł Wodka - Manager Obsługi Posprzedażnej w Autoryzowanej Stacji Obsługi jednego z wiodących na rynku producentów samochodów

15.00-15.20
PRZERWA KAWOWA – NETWORKING


15.20-16.10
PRAWO I PODATKI, A FLOTA - PRZEGLĄD ZMIAN, ORZECZNICTWA I INTERPRETACJI 2019

Wykładowcy: Magdalena Jaworska - Doradca Podatkowy, Radca Prawny, Senior Manager w Zespole VAT w MDDP

16.10-16.30
PRZERWA KAWOWA – KONKURS UPOMINKOWY - ZAKOŃCZENIE


 
Poniżej relacje z poprzednich edycji naszych szkoleń i konferencji (kliknij na zdjęcia by zobaczyć całą relację z tych spotkań):

FLOTOWE PRAWO


FLEET MANAGEMENT FORUM


ARCHIWUM NASZYCH SZKOLEŃ I KONFERENCJI



 


TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
Fleet Management Forum (edycja 12)


Termin:
 
CZĘŚĆ DRUGA

14 LISTOPADA 2019
 
Miejsce:
WARSZAWA
Novotel Warszawa ****
ul. 1 Sierpnia 1



 pokaż na mapie >>>







KOSZT UCZESTNICTWA
w drugiej części
Fleet Management Forum (14 listopada 2019 r.)





 Cena regularna:

499 zł






 


Udział w spotkaniu szkoleniowo-networkingowym Fleet Management Forum (edycja XII cz.2),
obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- certyfikaty uczestnictwa
- lunch
- napoje oraz całodzienny serwis kawowy
- prawo udziału w konkursach z atrakcyjnymi upominkami

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Podane ceny są cenami netto - zostaną powiększone o 23% VAT. 
 

 
KLIKNIJ I WYPEŁNIJ ONLINE formularz zgłoszeniowy:


lub
pobierz formularz do wydruku
-
kliknij poniżej na ikonę PDF - otworzy się nowe okno z interaktywnym formularzem do wydruku i pobrania - lub i wybierz opcję "Zapisz element docelowy jako" aby pobrać formularz



 

 KONTAKT DO ORGANIZATORA
tel. 22/ 615 89 30
e-mail: szkolenia@euroflota.pl


Najlepsi wykładowcy
- eksperci i praktycy posiadający unikalną wiedzę
i doświadczenie zawodowe

 


Piotr Bryński
Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych Klienta Kluczowego w Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group Od ponad 20 lat związany z rynkiem ubezpieczeń, pracując na stanowiskach menadżerskich w firmach ubezpieczeniowych na polskim rynku. W Compensie od ponad 10 lat. Od 1990 roku ekspert techniki samochodowej i ruchu drogowego, zrzeszony w Stowarzyszeniu Rzeczoznawców Techniki Samochodowej i Ruchu Drogowego - aktualnie rzeczoznawca certyfikowany, biegły sądowy z zakresu techniki samochodowej i ruchu drogowego Sądu Okręgowego w Radomiu. Od 1998 roku członek Komisji Ubezpieczeń Komunikacyjnych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Jest autorem wielu publikacji poświęconych ubezpieczeniom komunikacyjnym.W latach 1979 do 1992 był pracownikiem naukowo-badawczym Politechniki Radomskiej w Zakładzie Silników Spalinowych pod kierunkiem profesora Andrzeja Kowalewicza. Jeden z autorów prototypu silnika szybkoobrotowego dla samochodów dostawczych na bazie silnika Perkins AD.3-152.
Piotr Gortatowicz
Broker ubezpieczeniowy, specjalizujący się od 20 lat w tematyce ubezpieczeń komunikacyjnych. Odpowiadał za ubezpieczenia flotowe w PZU oraz firmach brokerskich: Aon, Gras Savoye, Promesa CDU, KBU Protektor; aktualnie związany z Marsh. Specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań, które pozwalają na długoterminową obniżkę i stabilizację cen ubezpieczenia. Oprócz tego prowadzi aktywną działalność szkoleniową, zarówno na tematy ubezpieczeniowe, jak i szkolenia miękkie, sprzedażowe, nastawione na rozwój kompetencji osobistych. Team coach i life coach wg metody Norman Bennett Academy.
 
 Jacek Mleczek
Od 24 lat w spółce Coca – Cola HBC Polska , gdzie zaczynał od stanowiska kierownika magazynu, następnie był kierownikiem ds. logistyki. W kolejnych latach zajmował kolejno stanowiska Regionalnego Kierownika ds. Dystrybucji, oraz Regionalnego Kierownika Logistyki. Od 2014 jest kierownikiem ds. floty samochodowej. Zarządza flotą 850 samochodów. Od początku pracy na tym stanowisku wdraża systemy bezpieczeństwa floty i programy budujące świadomość eko jazdy wśród pracowników, które zostały zauważone i docenione wyróżnieniami, przyznawanymi przez zewnętrzne organizacje, tj. trzy z rzędu tytuły „ Bezpieczna Flota” Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów, w latach 2015, 2016 i 2017. W 2018 otrzymał tytuł Fleet Manager Roku w ramach Plebiscytu Fleet Derby 2018, równocześnie odbierając nagrodę Ekologiczna Flota dla firmy Coca- Cola HBC Polska. Regularnie podejmuje działania na rzecz zmniejszania emisji CO2 do środowiska m.in. przez leasingowanie samochodów hybrydowych, elektrycznych i napędzanych LPG. Ma wykształcenie wyższe ukończone na kierunku zarządzania i specjalności zarządzanie w logistyce. Prywatnie "mąż i ojciec dwóch dorosłych synów ". Jego hobby to wędrówki górskie, fotografia i podróże. Swoje wrażenia z podróży publikuje w czasopiśmie wewnętrznym spółki.
 Katarzyna Brener
Dyrektor ds. administracji i floty OEX Cursor S.A. Absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Ekonomia oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania na kierunku Zarządzanie. Z branżą motoryzacyjną jest związana od ponad 14 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła od pracy w dziale likwidacji szkód TU HDI Samopomoc. Kolejne doświadczenia zdobywała jako specjalista ds. ubezpieczeń m.in. w firmie BRE Leasing, u brokera ubezpieczeniowego Progres Services oraz u dealera samochodów BMW i Mini. W Motors jednocześnie jako administrator sprzedaży zgłębiła wiedzę w zakresie procesów i procedur produkcyjnych samochodów, standardów jakości ISO, procesów sprzedażowych i serwisowych samochodów. W 2010 roku objęła stanowisko Fleet Managera w firmie świadczącej usługi outsourcingowe. Stworzyła od podstaw dział i politykę flotową w Cursor S.A., wykorzystując wcześniej zdobytą wiedzę i doświadczenie. Z sukcesami wdrożyła ISO 9000:2015 oraz system Zarządzania Flotą samochodową i urządzeniami telekomunikacyjnymi. Jest autorką programu OEX Bezpieczna Flota. Obecnie zarządza kilkuosobowym działem floty, który m.in. obejmuje 550 samochodów i ponad 1000 urządzeń telekomunikacyjnych. Jest aktywnym członkiem SKFS oraz wykładowcą studiów podyplomowych na kierunku Zarządzenie Flotą Samochodową i Mobilnością Politechniki Warszawskiej.
 
 Michał Sierant
Dyrektor Biura Windykacji Regresów w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym. Od 15 lat związany z branżą finansową. Ekspert w dziedzinie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz windykacji należności. Uczestnik wielu projektów mających na celu implementację najnowszych rozwiązań technologicznych w procesach biznesowych. Autor publikacji prasowych dotyczących zagadnień ubezpieczeniowych, wykładowca na licznych szkoleniach i konferencjach związanych z tą tematyką.
Jarosław Wojciechowski
Absolwent Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej oraz Menedżerskich Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej. Zdobywał doświadczenie w logistyce, elektronarzędziach, zarządzaniu transportem zarówno lekkim, jak i ciężkim. Członek Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych, ambasador Krajowego Konkursu Energetycznego . Od ponad dwóch lat zajmuje się nowymi technologiami, elektromobilnością i paliwami alternatywnymi w Poczcie Polskiej.
 
 Michał Gryczko
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek Zarządzanie. Specjalizuje się w zarządzaniu flotami od ponad 12 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak: Grupa Pracuj, Carrefour, Polbang EFG, Grupa Adamed. Od 2013 roku związany z firmą Bayer gdzie początkowo odpowiedzialny był za zarządzanie flotą a obecnie zarządza całym obszarem administracji spółki.

Paweł Wodka
Pasjonat motoryzacji, związany z branżą od 1996r. nieprzerwanie do dziś. Naukę w tym kierunku rozpoczął w Technikum Samochodowym uzyskując tytuł – Technika Mechanika Pojazdów Samochodowych. Absolwent Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie – Magister Ekonomii o specjalności Zarządzanie Ubezpieczeniami. W roku 2019 ukończył studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej na kierunku Zarządzanie Flotą Samochodową i Mobilnością. Od 2018 roku Członek Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako asystent działu handlowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi jednego z wiodących na rynku producentów samochodów. Początkowo zajmował się kosztorysowaniem napraw, nadzorem nad jakością i terminowością realizacji usług serwisowych, po to by finalnie podjąć wyzwanie związane z zarządzaniem serwisem. Pracując przez kilkanaście lat w branży motoryzacyjnej zdobył praktyczne doświadczenie w obsłudze mechanicznej samochodów osobowych. W latach 2002-2005 wspierał działaniami rodzinną firmę transportową poprzez nadzór nad stanem technicznym pojazdów ciężarowych. Zdobyte przez lata doświadczenie oraz wiedzę na temat funkcjonowania podmiotów zajmujących się naprawami i serwisowaniem samochodów wykorzystał obejmując w 2016 roku stanowisko Dyrektora ds. Technicznych w jednej z krakowskich wypożyczalni samochodów. Mając pod swoją opieką jedenaście marek i około 350 samochodów odpowiadał za zarządzanie flotą, budowę własnej sieci naprawczej, monitoring GPS i ubezpieczenia. W 2019 roku podjął się kolejnego wyzwania, na stanowisku Manager Obsługi Posprzedażnej. Aktualnie odpowiada za standardy obsługi, logistykę i komunikację w czterech autoryzowanych obiektach dealerskich. Prywatnie miłośnik kolarstwa górskiego oraz książek o psychologii i tematyce biznesowej.
 

 Artur Kowalik
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu MAI Insurance Brokers Poland Sp. z o.o. Licencjonowany broker ubezpieczeniowy. Związany z rynkiem ubezpieczeń od roku 2003. Absolwent studiów z zakresu logistyki na Politechnice Warszawskiej. W MAI od 2018 roku.
Robert Wąsowski
Motoryzacyjną karierę zawodową rozpoczął w 1998 od pracy w ASD Peugeot, którą kontynuował w strukturach warszawskiego dealera Toyota Bielany. W ramach grupy Toyota Bielany współuczestniczył w tworzeniu spółki CFM, w której objął stanowisko kierownika działu obsługi posprzedażnej. W latach 2011-2018 pełnił funkcję dyrektora operacyjnego – najpierw w Corpo Flota, a następnie (po sprzedaży spółki japońskiemu koncernowi Hitachi Capital Corporation) w Hitachi Capital Polska, gdzie kontynuował rozwój firmy w zakresie wynajmu długoterminowego i zarządzania flotami. Od 2019 Prezes Zarządu Claims Handling System S.A.
 


Michał Stanik
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Akademii im. Leona Koźmińskiego, certyfikowany project manager. Od ponad 10 lat w branży ICT. Specjalizuje się w rozwiązaniach z dziedziny business intelligence w branży transportowej. Obecnie jako Dyrektor Działu Sprzedaży Bezpośredniej w Webfleet Solutions współpracuje z największymi klientami biznesowymi w Polsce i Europie, wspierając ich w implementacji nowoczesnych rozwiązań do zarządzania flotą i poprawie efektywności.
 
Magdalena Jaworska
Doradca Podatkowy, Radca Prawny, Senior Manager w Zespole VAT w MDDP. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie podatkowym. Specjalizuje się głównie w podatku od towarów i usług na rzecz polskich i zagranicznych spółek z różnych branż (m.in. FMCG, retail, leasingowa, budowlana). W szczególności doradza klientom rozpoczynającym działalność na rynkach zagranicznych pod kątem opracowania optymalnych łańcuchów dostaw towarów i dokumentowania w obrocie międzynarodowym. W swojej codziennej pracy brała również udział w świadczeniu usług bieżącego rozliczania VAT, zarówno w Polsce (przez podmioty krajowe jak i zagraniczne) jak i zagranicą (przez podatników polskich). Poza wsparciem mającym na celu planowanie przyszłych transakcji, Magda była zaangażowana również w szereg projektów nastawionych na ograniczenie ryzyka w obszarze podatku od towarów i usług oraz odpowiedzialności karnej skarbowej członków zarządu i osób decyzyjnych, w szczególności firm działających w branżach wrażliwych na wyłudzenia VAT.
 

Konrad Owsiński
Pracował w takich firmach jak: Link4, Gothaer, Compensa, Generali i Gerling. Karierę zaczynał w sektorze bankowym, w PKO BP. Posiada zdany egzamin brokera ubezpieczeniowego i doświadczenie w kierowaniu polskim oddziałem międzynarodowej firmy brokerskiej. W firmach ubezpieczeniowych pełnił wysokie funkcje menadżerskie, gdzie odpowiadał za piony ubezpieczeń dla biznesu, relacje z pośrednikami oraz innowacje. Obecnie pracuje w PZU, gdzie odpowiada za rentowność w obszarze ubezpieczeń flot pojazdów i leasingów oraz rozwiązania telematyczne ograniczające ryzyko dla flot.
Piotr Bochenek
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od blisko 10 lat związany z branżą płatności e-commerce oraz m-commerce.
W latach 2006 – 2010 związany ze spółką Blue Media SA, w której był odpowiedzialny za tworzenie, rozwój i realizację projektów za zakresu systemów płatności Pay-By-Link. Współtworzył systemy do obsługi płatności cyklicznych dla Masowych Wystawców Faktur oraz rozwiązania e-commerce wspólnie z BZ WBK, BPH, Raiffesien Polbank, BPH, Millenium Bank. Współuczestniczył również przy realizacji rozwiązania Szybkich Przelewów Międzybankowych „Blue Cash”.
Ostatnie lata pracy (CEPiU eService Sp. z o. o.) to głównie kierowanie i nadzór nad projektem pierwszych bankowych płatności Mobilnych „BLIK” (wcześniej „IKO”) realizowanego obecnie przez sześć czołowych banków w Polsce.W eService był odpowiedzialny również za rozwój produktów e-commerce oraz bardzo popularnych w Polsce płatności w walucie karty zagranicznego klienta.
Prywatnie pasjonat sportów wodnych oraz instruktor nurkowania. Od listopada 2015 r. w SkyCash na stanowisku dyrektora – odpowiedzialny za rozwój sprzedaży i marketingu.
 

Mariusz Derdziak
Kierownik Sprzedaży DKV Euro Service Polska. Z branżą paliwową związany od blisko 20 lat. Doświadczony menedżer i analityk. Od ponad 13 lat zajmuje się rozwojem sieci sprzedaży DKV, w tym obsługą największych przetargów i wprowadzaniem na rynek nowych rozwiązań flotowych. Wcześniej związany ze Slovnaft Polska, gdzie negocjował kontrakty z głównymi klientami. Doświadczenie zdobywał też w British-American Tobacco, American Tool Companies, Unicom Bols Group oraz UDV Polska..



KONTAKT DO ORGANIZATORA
tel. 22/ 615 89 30
e-mail: szkolenia@euroflota.pl
 
 

 
 
   
 
   
  powrót wersja do druku
  
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive