EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2020

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 206/207/208, kwiecień/maj/czerwiec 2020
     
 
Leasing w trudnych czasach
Trendy w zapewnieniu pracownikom pełnej mobilności
Bestseller w każdym calu: Nissan Qashqai
Bezemisyjny dostawca: Opel Vivaro-e
Branża CFM w obliczu pandemii
Branża pod kreską
Dominują we flotach MŚP
Door to door
Dzielny jak samuraj: Toyota Yaris Cross
Elektromobilność udanie broni się przed koronawirusem
Jak jeździmy w czasie pandemii
Kia Telluride Światowym Samochodem Roku 2020
Koronawirus pokrzyżował plany
Na wszystkie szlaki: Peugeot 2008
Nowy horyzont mobilności: Hyundai Kona Hybrid
Oszczędny transport autonomiczny
Podróżowanie w czasie pandemii
Robert Antczak na czele PZWLP
Sportowa elegancja: Giulia i Stelvio Quadrifoglio MY2020
Trzy scenariusze dla rynku
W nowej odsłonie: Mitsubishi Outlander PHEV
Właściwy wybór: Opel Corsa
Zwinny i oszczędny: Renault Clio
Przegląd prasy
Złe nastroje w branży motoryzacyjnej
Dofinansują zakup pojazdów elektrycznych
VW Financial Services dla strażaków
Odpowiedzialność w czasie pandemii
Ładowarki dla Mazd
Polacy kupili blisko 40% mniej nowych aut
Traficar: 500 kolejnych aut we flocie
Santander Leasing godny zaufania
Mniejszy ruch, większa brawura
Dobra pogoda, więcej wypadków
System ratunkowy PZU GO
Pocztowe elektryki przejechały 150 tys. km
20 lat Starter24
Skoda Polska: zmiany personalne
Michael Gruen prezesem Hondy w Polsce
Jacek Górski dyrektorem marki Opel w Polsce
Mitsubishi L200 dla kolei
Dobre wieści dla e-mobility
Felga sama pompuje oponę
Dozwolona sezonowa wymiana opon
Łatwiej zarządzać flotą
MAN-y dla inspekcji drogowej
Audi łączy z sygnalizacją świetlną
125 lat Skody
Piątki i soboty najniebezpieczniejsze
Nie warto żałować na dobre żarówki
Znaczny wzrost sprzedaży aut Renault i Dacia
Volvo sprzedało w Polsce blisko 11 tys. aut
Windykacja w dobie kryzysu
W szponach COVID-19
Procedury i przepisy w przypadku awarii
Nowy wymiar mobilności: Kia Niro PHEV
Zwarty i gotowy do jazdy: SsangYong Tivoli
Przyjemność z jazdy: BMW serii 3
Kompaktowy Van: Mercedes klasy B
Uterenowione kombi: VW Passat Variant Alltrack
Duży w dobrej cenie: Fiat Tipo
Wiele możliwości: Citroën C5 Aircross
Podtrzymuje doskonałe tradycje marki: Hybrydowa Toyota Corolla
Mocny blask trójramiennej gwiazdy: Mercedes Vito
Szybki transport: VW Transporter
Mobilny warsztat: Renault Master
Jak zmniejszyć liczbę wypadków
Powracanie do normalności
OC komunikacyjne – jak to działa?
Audi przedłuża gwarancję
Toyota sprzedała ponad 15 milionów hybryd
Pierwsze na świecie wytatuowane auto
Nowe Audi w 4Mobility
Cyfrowe lusterka w luksusowym sedanie Lexusa
Opel Corsa najlepiej łączy
Czeska elektryczna nowość – SKODA Enyaq iV
Sportowa Toyota Yaris GR w Polsce
Elektryczna „pięćsetka”
Z rynku: Elektryczny furgon Nissana
   
  pokaż wszystkie numery
FMF 2019 (12)
   
 

 
szkolenie-warsztaty-networking
DWIE CZĘŚCI:

8 października 2019
(część pierwsza) Warszawa - hotel Airport Okęcie ****
UBEZPIECZENIA, SZKODOWOŚĆ, MOBILNOŚĆ, TELEMATYKA

oraz
► 14 listopada 2019
(część druga) Warszawa - hotel Novotel Warszawa Airport ****
FINANSOWANIE, ZARZĄDZANIE, EKOFLOTA, SERWIS, PRAWO I NORMY WEWNĘTRZNE





8 października oraz 14 listopada 2019 r. w Warszawie odbyły się dwie niezależne części, organizowanego przez magazyn EuroFlota, spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu FLEET MANAGEMENT FORUM. Była to już 12 edycja tego dorocznego wydarzenia. Warsztaty zorganizowaliśmy pod wspólnym tytułem "SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE". Pozwolają one zdobyć unikalną wiedzę i poznać sprawdzone praktyki w zakresie efektywnego obniżania kosztów flotowych ubezpieczeń oraz zarządzania parkiem samochodowym, a także kształtujące się w tym obszarze trendy. Tradycyjnie już, była to też okazją do twórczej dyskusji i wymiany doświadczeń między uczestnikami oraz nawiązania ważnych branżowych i zawodowych kontaktów.

Zapraszam na kolejne edycje.
Paweł Baran redaktor naczelny magazynu EuroFlota



 


ADRESATAMI październikowej oraz listopadowej części Fleet Management Forum
"SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE",są:


Kierownicy flotowi, fleetmenadżerowie, administratorzy flot, pracownicy działów zakupowych, działów księgowych, pracownicy rozliczający samochody w firmie oraz osoby, które bezpośrednio lub pośrednio zarządzają flotą samochodową firmy lub koordynują procesy związane z użytkowaniem aut w firmie.

Członkowie wyższej kadry kierowniczej firm - dyrektorzy finansowi, administracyjni, ds. transportu i logistyki, zarządzający; prezesi, członkowie zarządu - którzy poszukują precyzyjnych i optymalnych metod zarządzania flotą oraz obniżania kosztów działalności przedsiębiorstwa.


Osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu ubezpieczeń i metod obniżania kosztów oraz zarządzania samochodową flotą.




 
Obydwie części spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu "FLEET MANAGEMENT FORUM" WAŻNE, gdyż powiemy na nich m.in. o:

Jakie są realne efekty zastosowania telemetrii, zarówno w obszarze bezpieczeństwa jak i kosztów - co jest, a co nie jest motywatorem dla kierowców?

Jakie są obecnie możliwości wsparcia finansowego dla flotowych zakupów samochodów elektrycznych?

O czym należy pamiętać i czego unikać przy tworzeniu flotowego programu motywacyjnego?

Zakup pojazdu od grupy dealerskiej czy pojedynczego dealera – jakie są wady i zalety każdego z rozwiązań z punktu widzenia opieki, obsługi posprzedażnej?

Co jest paradoksem w jeździe samochodem elektrycznym w stosunku do samochodu zasilanego konwencjonalnym paliwem?

Jaki model płatności składek poprawia rentowność przedsiębiorstwa?

Reklamacje usług serwisowych - jak prowadzić rozmowy – podpowiedzi - decyzje po stronie importera czy dealera ?

Jaką rolę pełni Fleet Manager w zarządzaniu ryzykiem - z jakimi zagrożeniami się zmaga i jakimi narzędziami się posługuje?

Czy kara z UFG za brak ważnego ubezpieczenia jest nieuchronna? Czy za tą samą szkodę, zwyżką składki może być „ukarany” zarówno posiadacz auta jak i kierowca?

Jak oszczędzać na naprawach „nieubezpieczonej części”

Co oznaczają w praktyce określenia: „ponadnormatywne zużycie”, „kradzież zuchwała” czy „rażące zaniedbanie” - interpretacje zakładów ubezpieczeń a odmowa naprawy lub wypłaty odszkodowania

O czym powinniśmy pamiętać i jak skonfigurować system telemetryczny we flocie pod kątem zgodności z RODO?

Jakie wnioski płyną z badania ankietowego dotyczącego współpracy flot samochodowych z CFM w zakresie bezpieczeństwa kierowców?

W jakich sytuacjach możemy nie mieć polisy OC i co grozi kierowcy, a co pracodawcy, gdy OC nie zadziała?

Czy zbliża się kolejna wojna cenowa między ubezpieczycielami?

Jakie są najczęściej pojawiające się usterki, problemy serwisowe, które producent kwalifikuje jako „uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika”?



 

PROGRAM - CZĘŚĆ I
 

FLEET MANAGEMENT FORUM edycja XII
SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE:

CZĘŚĆ I - 8 października 2019 r.
UBEZPIECZENIA, SZKODOWOŚĆ, SERWIS, TELEMATYKA 





I. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)


Wpływ baz danych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego na ceny ubezpieczeń we flocie


 Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Michał Sierant - Dyrektor Biura Windykacji Regresów w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym. 

 II. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)

Ubezpieczeniowe Case Study floty


 
Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzą:
Ekspert i zarazem praktyk, Piotr Gortatowicz - broker ubezpieczeniowy i szkoleniowiec, właściciel firmy Gort Business Service
 Ekspert i zarazem praktyk, Robert Wąsowski - Prezes Zarządu Claims Handling System S.A.

III. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)

Telematyka i bezpieczeństwo za kierownicą.

Analiza ankiety flotowej - oferta CFM-ów

w zakresie bezpieczeństwa kierowców

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Jacek Mleczek, Kierownik ds. Floty Samochodowej / National Fleet Manager w Coca-Cola HBC Polska 

IV. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)

Szkoda wyrządzona przez pojazd bez ważnego OC – co nam grozi?


 Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Piotr Gortatowicz - broker ubezpieczeniowy i szkoleniowiec, właściciel firmy Gort Business Service

V. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)

Digitalizacja procesów w zarządzaniu flotami pojazdów


Wykład Partnera Głównego FMF poprowadzi ekspert i praktyk, Michał Stanik - Dyrektor Działu Sprzedaży Bezpośredniej w Webfleet Solutions 

VI. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)

Kolejna wojna cenowa między ubezpieczycielami i jej możliwy wpływ na telematykę we flotach

(panel dyskusyjny)


 


   
Władysław Wilkiel
Artur Kowalik
Piotr Bryński
Jacek Mleczek
 Z-ca Redaktora Naczelnego
 Dyrektor ds. Rozwoju BiznesuDyrektor Departamentu
Kierownik ds. Floty Samochodowej
EuroFlota
MAI Insurance Brokers Poland Ubezpieczeń KomunikacyjnychNational Fleet Manager
  Klienta Kluczowego
Coca-Cola HBC Polska
   Compensa TU SA
  Vienna Insurance Group  


VI. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)

Networking i przerwy kawowo-dyskusyjne

Po każdym z wykładów, przewidziane są dwudziestominutowe przerwy kawowo-dyskusyjne. W ich trakcie, przy filiżance aromatycznej kawy, można wymienić się z prelegentami spostrzeżeniami oraz poglądami, a także przedyskutować je z innymi uczestnikami Fleet Management Forum. Jest to, także znakomity czas i miejsce na nawiązanie ważnych branżowych i biznesowych kontaktów oraz wymianę doświadczeń zawodowych związanych z efektywnym zarządzaniem firmowym parkiem samochodowym. Na stoiskach naszych Partnerów nie zabraknie też atrakcyjnych upominków dla uczestników tego szkoleniowego spotkania





 
PROGRAM - CZĘŚĆ II
14 listopada 2019 r.

FLEET MANAGEMENT FORUM edycja XII

SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
 
FINANSOWANIE, ZARZĄDZANIE, EKOFLOTA, SERWIS, PRAWO I NORMY WEWNĘTRZNE




I. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)


Telemetria we flocie – oczekiwania vs rzeczywistość (Case Study)

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Michał Gryczko - Office Manager w Bayer Sp. z o.o., CFO Functions Central Eastern Europe Administration

II. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Elektromobilność w praktyce

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk Jarosław Wojciechowski - Kierownik Działu Wsparcia Operacyjnego, Sekcja Rozwoju Taboru Pion Operacji Logistycznych - Poczta Polska S.A.


III. 14 listopada 2018 r. (część druga FMF)

Zarządzanie szkodowością i ryzykiem we flotach

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Katarzyna Brener, Dyrektor ds. Administracji i Floty w OEX Cursor SA. 

IV. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Budowanie i zarządzanie serwisem floty własnej – wybrane zagadnienia praktyczne




Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk Paweł Wodka - Manager Obsługi Posprzedażnej w Autoryzowanej Stacji Obsługi jednego z wiodących na rynku producentów samochodów

V. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Prawo i podatki, a flota - przegląd zmian, orzecznictwa i interpretacji 2019



Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk
Magdalena Jaworska
- Doradca Podatkowy, Radca Prawny, Senior Manager w Zespole VAT w MDDP


VI. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Blok prelekcji partnerskich

1. Zarządzanie ryzykiem flotowym


Wykład poprowadzi ekspert i praktyk
Konrad Owsiński
- Dyrektor ds. Underwritingu Ubezpieczeń Komunikacyjnych w PZU S.A.

2. Skycash dla Firm - wsparcie mobilności firmy i pracowników


Wykład poprowadzi ekspert i praktyk
Piotr Bochenek
- Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu SkyCash Poland S.A.



3. Realna wartość dodana dla przedsiębiorstwa - pozacenowe aspekty zarządzania flotą

Wykład poprowadzi ekspert i praktyk
Mariusz Derdziak
- Kierownik Sprzedaży DKV Euro Service Polska


VII. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Networking i przerwy kawowo-dyskusyjne

Po każdym z wykładów, przewidziane są dwudziestominutowe przerwy kawowo-dyskusyjne. W ich trakcie, przy filiżance aromatycznej kawy, można wymienić się z prelegentami spostrzeżeniami oraz poglądami, a także przedyskutować je z innymi uczestnikami Fleet Management Forum. Jest to, także znakomity czas i miejsce na nawiązanie ważnych branżowych i biznesowych kontaktów oraz wymianę doświadczeń zawodowych związanych z efektywnym zarządzaniem firmowym parkiem samochodowym. Na stoiskach naszych Partnerów nie zabraknie też atrakcyjnych upominków dla uczestników tego szkoleniowego spotkania.



 
Poniżej relacje z poprzednich edycji naszych szkoleń i konferencji (kliknij na zdjęcia by zobaczyć całą relację z tych spotkań):

FLOTOWE PRAWO


FLEET MANAGEMENT FORUM


ARCHIWUM NASZYCH SZKOLEŃ I KONFERENCJI


 KONTAKT DO ORGANIZATORA
tel. 22/ 615 89 30
e-mail: szkolenia@euroflota.pl


Najlepsi wykładowcy
- eksperci i praktycy posiadający unikalną wiedzę
i doświadczenie zawodowe

 


Piotr Bryński
Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych Klienta Kluczowego w Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group Od ponad 20 lat związany z rynkiem ubezpieczeń, pracując na stanowiskach menadżerskich w firmach ubezpieczeniowych na polskim rynku. W Compensie od ponad 10 lat. Od 1990 roku ekspert techniki samochodowej i ruchu drogowego, zrzeszony w Stowarzyszeniu Rzeczoznawców Techniki Samochodowej i Ruchu Drogowego - aktualnie rzeczoznawca certyfikowany, biegły sądowy z zakresu techniki samochodowej i ruchu drogowego Sądu Okręgowego w Radomiu. Od 1998 roku członek Komisji Ubezpieczeń Komunikacyjnych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Jest autorem wielu publikacji poświęconych ubezpieczeniom komunikacyjnym.W latach 1979 do 1992 był pracownikiem naukowo-badawczym Politechniki Radomskiej w Zakładzie Silników Spalinowych pod kierunkiem profesora Andrzeja Kowalewicza. Jeden z autorów prototypu silnika szybkoobrotowego dla samochodów dostawczych na bazie silnika Perkins AD.3-152.
Piotr Gortatowicz
Broker ubezpieczeniowy, specjalizujący się od 20 lat w tematyce ubezpieczeń komunikacyjnych. Odpowiadał za ubezpieczenia flotowe w PZU oraz firmach brokerskich: Aon, Gras Savoye, Promesa CDU, KBU Protektor; aktualnie związany z Marsh. Specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań, które pozwalają na długoterminową obniżkę i stabilizację cen ubezpieczenia. Oprócz tego prowadzi aktywną działalność szkoleniową, zarówno na tematy ubezpieczeniowe, jak i szkolenia miękkie, sprzedażowe, nastawione na rozwój kompetencji osobistych. Team coach i life coach wg metody Norman Bennett Academy.
 
 Jacek Mleczek
Od 24 lat w spółce Coca – Cola HBC Polska , gdzie zaczynał od stanowiska kierownika magazynu, następnie był kierownikiem ds. logistyki. W kolejnych latach zajmował kolejno stanowiska Regionalnego Kierownika ds. Dystrybucji, oraz Regionalnego Kierownika Logistyki. Od 2014 jest kierownikiem ds. floty samochodowej. Zarządza flotą 850 samochodów. Od początku pracy na tym stanowisku wdraża systemy bezpieczeństwa floty i programy budujące świadomość eko jazdy wśród pracowników, które zostały zauważone i docenione wyróżnieniami, przyznawanymi przez zewnętrzne organizacje, tj. trzy z rzędu tytuły „ Bezpieczna Flota” Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów, w latach 2015, 2016 i 2017. W 2018 otrzymał tytuł Fleet Manager Roku w ramach Plebiscytu Fleet Derby 2018, równocześnie odbierając nagrodę Ekologiczna Flota dla firmy Coca- Cola HBC Polska. Regularnie podejmuje działania na rzecz zmniejszania emisji CO2 do środowiska m.in. przez leasingowanie samochodów hybrydowych, elektrycznych i napędzanych LPG. Ma wykształcenie wyższe ukończone na kierunku zarządzania i specjalności zarządzanie w logistyce. Prywatnie "mąż i ojciec dwóch dorosłych synów ". Jego hobby to wędrówki górskie, fotografia i podróże. Swoje wrażenia z podróży publikuje w czasopiśmie wewnętrznym spółki.
 Katarzyna Brener
Dyrektor ds. administracji i floty OEX Cursor S.A. Absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Ekonomia oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania na kierunku Zarządzanie. Z branżą motoryzacyjną jest związana od ponad 14 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła od pracy w dziale likwidacji szkód TU HDI Samopomoc. Kolejne doświadczenia zdobywała jako specjalista ds. ubezpieczeń m.in. w firmie BRE Leasing, u brokera ubezpieczeniowego Progres Services oraz u dealera samochodów BMW i Mini. W Motors jednocześnie jako administrator sprzedaży zgłębiła wiedzę w zakresie procesów i procedur produkcyjnych samochodów, standardów jakości ISO, procesów sprzedażowych i serwisowych samochodów. W 2010 roku objęła stanowisko Fleet Managera w firmie świadczącej usługi outsourcingowe. Stworzyła od podstaw dział i politykę flotową w Cursor S.A., wykorzystując wcześniej zdobytą wiedzę i doświadczenie. Z sukcesami wdrożyła ISO 9000:2015 oraz system Zarządzania Flotą samochodową i urządzeniami telekomunikacyjnymi. Jest autorką programu OEX Bezpieczna Flota. Obecnie zarządza kilkuosobowym działem floty, który m.in. obejmuje 550 samochodów i ponad 1000 urządzeń telekomunikacyjnych. Jest aktywnym członkiem SKFS oraz wykładowcą studiów podyplomowych na kierunku Zarządzenie Flotą Samochodową i Mobilnością Politechniki Warszawskiej.
 
 Michał Sierant
Dyrektor Biura Windykacji Regresów w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym. Od 15 lat związany z branżą finansową. Ekspert w dziedzinie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz windykacji należności. Uczestnik wielu projektów mających na celu implementację najnowszych rozwiązań technologicznych w procesach biznesowych. Autor publikacji prasowych dotyczących zagadnień ubezpieczeniowych, wykładowca na licznych szkoleniach i konferencjach związanych z tą tematyką.
Jarosław Wojciechowski
Absolwent Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej oraz Menedżerskich Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej. Zdobywał doświadczenie w logistyce, elektronarzędziach, zarządzaniu transportem zarówno lekkim, jak i ciężkim. Członek Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych, ambasador Krajowego Konkursu Energetycznego . Od ponad dwóch lat zajmuje się nowymi technologiami, elektromobilnością i paliwami alternatywnymi w Poczcie Polskiej.
 
 Michał Gryczko
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek Zarządzanie. Specjalizuje się w zarządzaniu flotami od ponad 12 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak: Grupa Pracuj, Carrefour, Polbang EFG, Grupa Adamed. Od 2013 roku związany z firmą Bayer gdzie początkowo odpowiedzialny był za zarządzanie flotą a obecnie zarządza całym obszarem administracji spółki.

Paweł Wodka
Pasjonat motoryzacji, związany z branżą od 1996r. nieprzerwanie do dziś. Naukę w tym kierunku rozpoczął w Technikum Samochodowym uzyskując tytuł – Technika Mechanika Pojazdów Samochodowych. Absolwent Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie – Magister Ekonomii o specjalności Zarządzanie Ubezpieczeniami. W roku 2019 ukończył studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej na kierunku Zarządzanie Flotą Samochodową i Mobilnością. Od 2018 roku Członek Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako asystent działu handlowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi jednego z wiodących na rynku producentów samochodów. Początkowo zajmował się kosztorysowaniem napraw, nadzorem nad jakością i terminowością realizacji usług serwisowych, po to by finalnie podjąć wyzwanie związane z zarządzaniem serwisem. Pracując przez kilkanaście lat w branży motoryzacyjnej zdobył praktyczne doświadczenie w obsłudze mechanicznej samochodów osobowych. W latach 2002-2005 wspierał działaniami rodzinną firmę transportową poprzez nadzór nad stanem technicznym pojazdów ciężarowych. Zdobyte przez lata doświadczenie oraz wiedzę na temat funkcjonowania podmiotów zajmujących się naprawami i serwisowaniem samochodów wykorzystał obejmując w 2016 roku stanowisko Dyrektora ds. Technicznych w jednej z krakowskich wypożyczalni samochodów. Mając pod swoją opieką jedenaście marek i około 350 samochodów odpowiadał za zarządzanie flotą, budowę własnej sieci naprawczej, monitoring GPS i ubezpieczenia. W 2019 roku podjął się kolejnego wyzwania, na stanowisku Manager Obsługi Posprzedażnej. Aktualnie odpowiada za standardy obsługi, logistykę i komunikację w czterech autoryzowanych obiektach dealerskich. Prywatnie miłośnik kolarstwa górskiego oraz książek o psychologii i tematyce biznesowej.
 

 Artur Kowalik
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu MAI Insurance Brokers Poland Sp. z o.o. Licencjonowany broker ubezpieczeniowy. Związany z rynkiem ubezpieczeń od roku 2003. Absolwent studiów z zakresu logistyki na Politechnice Warszawskiej. W MAI od 2018 roku.
Robert Wąsowski
Motoryzacyjną karierę zawodową rozpoczął w 1998 od pracy w ASD Peugeot, którą kontynuował w strukturach warszawskiego dealera Toyota Bielany. W ramach grupy Toyota Bielany współuczestniczył w tworzeniu spółki CFM, w której objął stanowisko kierownika działu obsługi posprzedażnej. W latach 2011-2018 pełnił funkcję dyrektora operacyjnego – najpierw w Corpo Flota, a następnie (po sprzedaży spółki japońskiemu koncernowi Hitachi Capital Corporation) w Hitachi Capital Polska, gdzie kontynuował rozwój firmy w zakresie wynajmu długoterminowego i zarządzania flotami. Od 2019 Prezes Zarządu Claims Handling System S.A.
 


Michał Stanik
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Akademii im. Leona Koźmińskiego, certyfikowany project manager. Od ponad 10 lat w branży ICT. Specjalizuje się w rozwiązaniach z dziedziny business intelligence w branży transportowej. Obecnie jako Dyrektor Działu Sprzedaży Bezpośredniej w Webfleet Solutions współpracuje z największymi klientami biznesowymi w Polsce i Europie, wspierając ich w implementacji nowoczesnych rozwiązań do zarządzania flotą i poprawie efektywności.
 
Magdalena Jaworska
Doradca Podatkowy, Radca Prawny, Senior Manager w Zespole VAT w MDDP. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie podatkowym. Specjalizuje się głównie w podatku od towarów i usług na rzecz polskich i zagranicznych spółek z różnych branż (m.in. FMCG, retail, leasingowa, budowlana). W szczególności doradza klientom rozpoczynającym działalność na rynkach zagranicznych pod kątem opracowania optymalnych łańcuchów dostaw towarów i dokumentowania w obrocie międzynarodowym. W swojej codziennej pracy brała również udział w świadczeniu usług bieżącego rozliczania VAT, zarówno w Polsce (przez podmioty krajowe jak i zagraniczne) jak i zagranicą (przez podatników polskich). Poza wsparciem mającym na celu planowanie przyszłych transakcji, Magda była zaangażowana również w szereg projektów nastawionych na ograniczenie ryzyka w obszarze podatku od towarów i usług oraz odpowiedzialności karnej skarbowej członków zarządu i osób decyzyjnych, w szczególności firm działających w branżach wrażliwych na wyłudzenia VAT.
 

Konrad Owsiński
Pracował w takich firmach jak: Link4, Gothaer, Compensa, Generali i Gerling. Karierę zaczynał w sektorze bankowym, w PKO BP. Posiada zdany egzamin brokera ubezpieczeniowego i doświadczenie w kierowaniu polskim oddziałem międzynarodowej firmy brokerskiej. W firmach ubezpieczeniowych pełnił wysokie funkcje menadżerskie, gdzie odpowiadał za piony ubezpieczeń dla biznesu, relacje z pośrednikami oraz innowacje. Obecnie pracuje w PZU, gdzie odpowiada za rentowność w obszarze ubezpieczeń flot pojazdów i leasingów oraz rozwiązania telematyczne ograniczające ryzyko dla flot.
Piotr Bochenek
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od blisko 10 lat związany z branżą płatności e-commerce oraz m-commerce.
W latach 2006 – 2010 związany ze spółką Blue Media SA, w której był odpowiedzialny za tworzenie, rozwój i realizację projektów za zakresu systemów płatności Pay-By-Link. Współtworzył systemy do obsługi płatności cyklicznych dla Masowych Wystawców Faktur oraz rozwiązania e-commerce wspólnie z BZ WBK, BPH, Raiffesien Polbank, BPH, Millenium Bank. Współuczestniczył również przy realizacji rozwiązania Szybkich Przelewów Międzybankowych „Blue Cash”.
Ostatnie lata pracy (CEPiU eService Sp. z o. o.) to głównie kierowanie i nadzór nad projektem pierwszych bankowych płatności Mobilnych „BLIK” (wcześniej „IKO”) realizowanego obecnie przez sześć czołowych banków w Polsce.W eService był odpowiedzialny również za rozwój produktów e-commerce oraz bardzo popularnych w Polsce płatności w walucie karty zagranicznego klienta.
Prywatnie pasjonat sportów wodnych oraz instruktor nurkowania. Od listopada 2015 r. w SkyCash na stanowisku dyrektora – odpowiedzialny za rozwój sprzedaży i marketingu.
 

Mariusz Derdziak
Kierownik Sprzedaży DKV Euro Service Polska. Z branżą paliwową związany od blisko 20 lat. Doświadczony menedżer i analityk. Od ponad 13 lat zajmuje się rozwojem sieci sprzedaży DKV, w tym obsługą największych przetargów i wprowadzaniem na rynek nowych rozwiązań flotowych. Wcześniej związany ze Slovnaft Polska, gdzie negocjował kontrakty z głównymi klientami. Doświadczenie zdobywał też w British-American Tobacco, American Tool Companies, Unicom Bols Group oraz UDV Polska..



KONTAKT DO ORGANIZATORA
tel. 22/ 615 89 30
e-mail: szkolenia@euroflota.pl
 
CZĘŚĆ I


CZEŚĆ II

 
 
   
 
   
  powrót wersja do druku
  
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2020  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive