EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE na FLEET MANAGEMENT FORUM
DKV z ofertą dla flot. Karta bez limitów
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
FMF 2019 (12)
   
 

 
szkolenie-warsztaty-networking
DWIE CZĘŚCI:

8 października 2019
(część pierwsza) Warszawa - hotel Airport Okęcie ****
UBEZPIECZENIA, SZKODOWOŚĆ, MOBILNOŚĆ, TELEMATYKA

oraz
► 14 listopada 2019
(część druga) Warszawa - hotel Novotel Warszawa Airport ****
FINANSOWANIE, ZARZĄDZANIE, EKOFLOTA, SERWIS, PRAWO I NORMY WEWNĘTRZNE





Już 8 października oraz 14 listopada 2019 r. w Warszawie odbędą się dwie niezależne części, organizowanego przez magazyn EuroFlota, spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu FLEET MANAGEMENT FORUM. Jest to już 12 edycja tego dorocznego wydarzenia. Warsztaty organizujemy pod wspólnym tytułem "SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE". Pozwolą one zdobyć unikalną wiedzę i poznać sprawdzone praktyki w zakresie efektywnego obniżania kosztów flotowych ubezpieczeń oraz zarządzania parkiem samochodowym, a także kształtujące się w tym obszarze trendy. Tradycyjnie już, będzie też okazją do twórczej dyskusji i wymiany doświadczeń między uczestnikami oraz nawiązania ważnych branżowych i zawodowych kontaktów. Zapraszam i do zobaczenia.

Paweł Baran redaktor naczelny magazynu EuroFlota



 


ADRESATAMI październikowej oraz listopadowej części Fleet Management Forum
"SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE",są:


Kierownicy flotowi, fleetmenedżerowie, administratorzy flot, pracownicy działów zakupowych, działów księgowych, pracownicy rozliczający samochody w firmie oraz osoby, które bezpośrednio lub pośrednio zarządzają flotą samochodową firmy lub koordynują procesy związane z użytkowaniem aut w firmie.

Członkowie wyższej kadry kierowniczej firm - dyrektorzy finansowi, administracyjni, ds. transportu i logistyki, zarządzający; prezesi, członkowie zarządu - którzy poszukują precyzyjnych i optymalnych metod zarządzania flotą oraz obniżania kosztów działalności przedsiębiorstwa.


Osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu ubezpieczeń i metod obniżania kosztów oraz zarządzania samochodową flotą.




 
Obydwie części spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu "FLEET MANAGEMENT FORUM" WAŻNE, gdyż powiemy na nich m.in. o:

Jakie są realne efekty zastosowania telemetrii, zarówno w obszarze bezpieczeństwa jak i kosztów - co jest, a co nie jest motywatorem dla kierowców?

Jakie są obecnie możliwości wsparcia finansowego dla flotowych zakupów samochodów elektrycznych?

O czym należy pamiętać i czego unikać przy tworzeniu flotowego programu motywacyjnego?

Zakup pojazdu od grupy dealerskiej czy pojedynczego dealera – jakie są wady i zalety każdego z rozwiązań z punktu widzenia opieki, obsługi posprzedażnej?

Co jest paradoksem w jeździe samochodem elektrycznym w stosunku do samochodu zasilanego konwencjonalnym paliwem?

Jaki model płatności składek poprawia rentowność przedsiębiorstwa?

Reklamacje usług serwisowych - jak prowadzić rozmowy – podpowiedzi - decyzje po stronie importera czy dealera ?

Jaką rolę pełni Fleet Manager w zarządzaniu ryzykiem - z jakimi zagrożeniami się zmaga i jakimi narzędziami się posługuje?

Czy kara z UFG za brak ważnego ubezpieczenia jest nieuchronna? Czy za tą samą szkodę, zwyżką składki może być „ukarany” zarówno posiadacz auta jak i kierowca?

Jak oszczędzać na naprawach „nieubezpieczonej części”

Co oznaczają w praktyce określenia: „ponadnormatywne zużycie”, „kradzież zuchwała” czy „rażące zaniedbanie” - interpretacje zakładów ubezpieczeń a odmowa naprawy lub wypłaty odszkodowania

O czym powinniśmy pamiętać i jak skonfigurować system telemetryczny we flocie pod kątem zgodności z RODO?

Jakie wnioski płyną z badania ankietowego dotyczącego współpracy flot samochodowych z CFM w zakresie bezpieczeństwa kierowców?

W jakich sytuacjach możemy nie mieć polisy OC i co grozi kierowcy, a co pracodawcy, gdy OC nie zadziała?

Czy zbliża się kolejna wojna cenowa między ubezpieczycielami?

Jakie są najczęściej pojawiające się usterki, problemy serwisowe, które producent kwalifikuje jako „uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika”?




Już 8 października oraz 14 listopada 2019 r.
dwie niezależne części spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu


Fleet Management Forum
edycja 12
 SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE


Warszawa





 

PROGRAM - CZĘŚĆ I
 

FLEET MANAGEMENT FORUM edycja XII
SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE:

CZĘŚĆ I - 8 października 2019 r.
UBEZPIECZENIA, SZKODOWOŚĆ, SERWIS, TELEMATYKA 





I. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)


Wpływ baz danych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego na ceny ubezpieczeń we flocie

Jakimi szkodami zajmuje się UFG?

Jaki dostęp do danych UFG ma flotowiec, kierowca, zakład ubezpieczeń?

Szczelność bazy UFG i jej skutki dla posiadaczy pojazdów

Czy kara z UFG za brak ważnego ubezpieczenia jest nieuchronna?

Czy za tą samą szkodę może być „ukarany” zwyżką składki zarówno posiadacz auta jak i kierowca?

W jakich sytuacjach pomaga nam UFG?

 Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Michał Sierant - Dyrektor Biura Windykacji Regresów w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym. 

 II. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)

Ubezpieczeniowe Case Study floty


Wpływ modelu płatności składek na rentowność przedsiębiorstwa.

Optymalizacja kosztów naprawy – jak oszczędzać na naprawach „nieubezpieczonej części”?

Jak przejęcie części ryzyka przez flotę wpływa na koszt programu ubezpieczeniowego? Koszt ubezpieczenia przy pełnej ochronie vs koszt niższych składek i napraw na udziale własnym.

Zwrot niewykorzystanej składki z AC i z OC po sprzedaży pojazdu – kiedy i komu się należy? (Omówimy trick stosowany przez komisy samochodowe, w wyniku którego to nie zbywca pojazdu a komis dostaje zwrot składki)

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.


 Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i zarazem praktyk, Piotr Gortatowicz - broker ubezpieczeniowy i szkoleniowiec, właściciel firmy Gort Business Service.

III. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)

Telematyka i bezpieczeństwo za kierownicą.

Analiza ankiety flotowej - oferta CFM-ów

w zakresie bezpieczeństwa kierowców


Wybór nowoczesnego systemu telemetrycznego – na co zwrócić uwagę wybierając swój system GPS.

Jak zarządzać systemem GPS aby móc z niego czerpać korzyści pod kątem ograniczenia szkodowości.

Jak skutecznie wykorzystać dane telemetryczne do zarządzania ryzykiem floty.

Monitoring GPS a RODO – o czym powinniśmy pamiętać i jak skonfigurować system pod kątem zgodności z RODO.

Przykłady analiz na podstawie systemu GPS – Case Study

Wyniki badań ankiety dotyczącej współpracy flot samochodowych z CFM w zakresie bezpieczeństwa kierowców.

Współpraca z cfm-ami wpływająca na obniżenie szkodowości i poprawę bezpieczeństwa jazdy – przegląd oferty rynkowej - czego możemy się spodziewać i czego możemy oczekiwać. Czy firmy wynajmujące pojazdy, oprócz oferty na finansowanie, przeglądy, ubezpieczenie i opony, oferują swoim klientom rozwiązania obniżające szkodowość i poprawiające bezpieczeństwo jazdy.

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Jacek Mleczek, Kierownik ds. Floty Samochodowej / National Fleet Manager w Coca-Cola HBC Polska 

IV. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)

Szkoda wyrządzona przez pojazd bez ważnego OC – co nam grozi?

W jakich sytuacjach możemy nie mieć polisy OC?

Odnowienie OC – czy można je przegapić?

Co się dzieje po wyczerpaniu sum gwarancyjnych?

Wyłączenia ustawowe

Kiedy OC nie działa, a kiedy jeszcze OC nie chroni sprawcy (prawo do regresu)?

Co grozi kierowcy, a co pracodawcy, gdy OC nie zadziała?

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.

 Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Piotr Gortatowicz - broker ubezpieczeniowy i szkoleniowiec, właściciel firmy Gort Business Service

 

V. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)

Kolejna wojna cenowa między ubezpieczycielami i jej możliwy wpływ na telematykę we flotach

(panel dyskusyjny)

Czy ceny ubezpieczeń we flotach faktycznie spadają? Czy spadek dotyczy każdej floty?
Czy zastosowanie telematyki miało wpływ na obniżkę kosztu ubezpieczenia?
Czy warto inwestować w telematykę, jeśli ceny ubezpieczeń i tak spadają?
Dyskusja praktyków nad wybranymi obszarami i metodami optymalizacji floty i kosztów jej funkcjonowania w firmie.
Czy telematyka może nam obniżyć koszt ubezpieczenia OC?
Cykliczne zmiany cen w ubezpieczeniach flot, a przyszłość telematyki
Czy model „pay as you drive” lub podobny przyjmuje się w ubezpieczeniach flot?
 Już niebawem przekażemy informacje o znakomitych ekspertach i praktykach, którzy wezmą udział w panelu dyskusyjnym na FLEET MANAGEMENT FORUM.
VI. 8 października 2019 r. (część pierwsza FMF)

Networking i przerwy kawowo-dyskusyjne

Po każdym z wykładów, przewidziane są dwudziestominutowe przerwy kawowo-dyskusyjne. W ich trakcie, przy filiżance aromatycznej kawy, można wymienić się z prelegentami spostrzeżeniami oraz poglądami, a także przedyskutować je z innymi uczestnikami Fleet Management Forum. Jest to, także znakomity czas i miejsce na nawiązanie ważnych branżowych i biznesowych kontaktów oraz wymianę doświadczeń zawodowych związanych z efektywnym zarządzaniem firmowym parkiem samochodowym. Na stoiskach naszych Partnerów nie zabraknie też atrakcyjnych upominków dla uczestników tego szkoleniowego spotkania


AGENDA
FLEET NANAGEMENT FORUM edycja XI
CZĘŚĆ I:
UBEZPIECZENIA, SZKODOWOŚĆ, SERWIS, TELEMATYKA
(8 października 2019 r.

8.00-9.00
REJESTRACJA. KAWA POWITALNA

9.00-9.15
OTWARCIE SZKOLENIA

9.15-10.00
Wpływ baz danych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego na ceny ubezpieczeń

10.00-10.20
PRZERWA KAWOWA - NETWORKING

10.20-11.15
Ubezpieczeniowe Case Study floty

11.15-11.35
PRZERWA KAWOWA – NETWORKING

11.35-12.20
Telematyka i bezpieczeństwo za kierownicą.
Analiza ankiety flotowej - oferta CFM-ów w zakresie bezpieczeństwa kierowców

12.20-12.40
PRZERWA KAWOWA – NETWORKING

12.40-13.25
Prelekcje partnerów FMF


13.25-14.10
LUNCH

14.10-14.55
Szkoda wyrządzona przez pojazd bez ważnego OC – co nam grozi?

14.55-15.15
PRZERWA KAWOWA – NETWORKING

15.15-16.10
Kolejna wojna cenowa między ubezpieczycielami i jej możliwy wpływ na telematykę we flotach

16.10-16.25
PRZERWA KAWOWA – KONKURS UPOMINKOWY - ZAKOŃCZENIE









 
PROGRAM - CZĘŚĆ II


FLEET MANAGEMENT FORUM edycja XII

SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE

CZĘŚĆ II - 14 listopada 2019 r.
FINANSOWANIE, ZARZĄDZANIE, EKOFLOTA, SERWIS, PRAWO I NORMY WEWNĘTRZNE




I. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)


Telemetria we flocie – oczekiwania vs rzeczywistość (Case Study)

Studium przypadku i wnioski płynące z wdrożenia w firmie Bayer Sp. z o.o. rozwiązań, motywujących użytkowników do poprawy kultury jazdy, zmniejszenia ilości kolizji/szkód, redukcji emisji CO2, oszczędności paliwowych i obniżeniu kosztów eksploatacji.

Proces wdrożenia systemu telematycznego

Budowa, opartego o system, programu motywacyjnego.

Realne efekty z zastosowania telemetrii, zarówno w obszarze bezpieczeństwa jak i kosztów:
- Czy udało się zredukować szkodowość i zwiększyć bezpieczeństwo naszych kierowców?
- Co jest, a co nie jest motywatorem dla kierowców?
- Czy profil kierowców i analiza ich stylu jazdy, pozwoliła nam stosowne kroki np. dopasowane do potrzeb szkolenia?
- Czy grywalizacja sprawdziła się jako sposób budowania zaangażowania pracowników w doskonaleniu techniki jazdy?
- Doświadczenia: o czym należy pamiętać i czego unikać przy tworzeniu programu motywacyjnego

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Michał Gryczko - Office Manager w Bayer Sp. z o.o., CFO Functions Central Eastern Europe Administration

II. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Elektromobilność w praktyce

W ubiegłym roku w Poczcie Polskiej ruszył największy program testowy samochodów elektrycznych w naszym kraju. W teście biorą udział prawie wszystkie dostępne na naszym rynku e-pojazdy dostawcze. Jest to jedna z faz programu wprowadzenia „elektryków” do floty Poczty. Poczta Polska planuje w ciągu kilku najbliższych lat stopniowo wymieniać swoją flotę na pojazdy elektryczne – dzisiaj jeździe dla niej ok. 12 tys. aut (w tym 5 tys. pojazdów to jej flota własna). Testy niosą ze sobą odpowiedzi na szereg pytań, sprawdzają w praktyce parametry dostępnych na rynku aut elektrycznych i wskazują najbardziej korzystne rozwiązania techniczno-użytkowe ale również pozwalają bardziej precyzyjnie wyliczyć oszczędności, jakie może przynieść elektryfikacja floty.

Aspekty prawne elektromobilności - skąd, dlaczego, dla kogo?

Co to jest elektromobilność i po co to wszystko?

Historia zasilania pojazdów prądem elektrycznym?

Budowa samochodu elektrycznego

Rodzaje ładowania – parametry, rodzaje stacji ładowania, inne źródła pozyskiwania energii elektrycznej

Wykorzystanie mocy ładowania/czas ładowania pojazdu elektrycznego

Preferowane rodzaje wsparcia, m.in. Fundusz Niskoemisyjnego Transportu

Rachunek ekonomiczny

Elektromobilność na przykładzie Poczty Polskiej

Trendy, przyszłość w Polsce i na świecie

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk Jarosław Wojciechowski - Kierownik Działu Wsparcia Operacyjnego, Sekcja Rozwoju Taboru Pion Operacji Logistycznych - Poczta Polska S.A.


III. 14 listopada 2018 r. (część druga FMF)

Zarządzanie szkodowością i ryzykiem we flotach

Korzyści z zarządzania ryzykiem i szkodowością można rozpatrywać w skali mikro i makro. Globalnie najważniejsza jest ochrona życia i zdrowia kierowców oraz innych uczestników ruchu drogowego a tym samym poprawa bezpieczeństwa. W obrębie organizacji korzyści jest znacznie więcej. Fleet Manager kontrolując procesy, podejmuje przemyślane decyzje, wpływając na zmniejszenie liczby szkód i poziomu szkodowości - redukuje koszty. To z kolei zwiększa skuteczność pozostałych procesów biznesowych i zmniejsza czas reakcji na zdarzenia losowe, uodparniając przedsiębiorstwo na zakłócenia. Efektem świadomych decyzji jest bezpieczeństwo: komunikacyjne, biznesowe i wizerunkowe. Nie mamy wątpliwości, że należy zarządzać szkodowością i ryzykiem we flotach.

Teoretycznie niska szkodowość jest we wspólnym interesie: ubezpieczyciela, właściciela floty oraz oczywiście pośredniego i bezpośredniego użytkownika. W praktyce odczucia Fleet Managerów co do czynnego, a przede wszystkim skutecznego wsparcia powiązanych instytucji są niestety różne. • Jaką rolę pełni wobec tego Fleet Manager w zarządzaniu ryzykiem? • Z jakimi zagrożeniami się zmaga i jakimi narzędziami się posługuje? • I najważniejsze, czy zarządzanie szkodowością ma charakter interdyscyplinarny i jest działaniem złożonym z wielu procesów, czy może można traktować to zupełnie szablonowo? • Kultura bezpieczeństwa choć brzmi jak hasło reklamowe, w rzeczywistości jest dziś najmocniejszym trendem w rynku flotowym.

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Katarzyna Brener, Dyrektor ds. Administracji i Floty w OEX Cursor SA. 

IV. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Budowanie i zarządzanie serwisem floty własnej – wybrane zagadnienia praktyczne


Zarządzanie serwisem w praktyce – flota własna - wprowadzenie

Zakup floty samochodowej – kluczowe aspekty techniczne przy wyborze pojazdów
- Które aspekty techniczne mogą mieć znaczenie dla FM przy podejmowaniu decyzji o zakupie pojazdów do floty z punktu widzenia pracowników stacji serwisowej-dealera?
- Rola dealera współpracującego z FM – zakup pojazdu od grupy dealerskiej czy pojedynczego dealera – wady i zalety każdego z rozwiązań z pkt widzenia opieki, obsługi posprzedażnej

Przeglądy serwisowe i naprawy – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Przykłady najczęściej pojawiających się usterek, problemów serwisowych które producent kwalifikuje jako „uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika”
- „Ponadnormatywne zużycie” – czym jest i jak je interpretować?
- Uszkodzenia typowe – omówienie i podpowiedzi rozwiązań

Naprawy blacharsko-lakiernicze – nadzór, kontrola i niezbędna wiedza
- „Kradzież zuchwała” czy „rażące zaniedbanie” ? – interpretacje zakładów ubezpieczeń a odmowa wypłaty odszkodowania?
- Jak dobra współpraca z zakładem naprawczym może przyczynić się do przyspieszenia napraw blacharsko-lakieniczych?

Zarządzanie serwisem opon we flocie - od zakupu po utylizację
- Dobieranie ogumienia zimowego do floty – na jakie parametry zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji
- Rola partnera oponiarskiego w okresie wymiany i poza nim (na co możemy liczyć, wartości ujemne i dodane)

• Usługi Assistance producentów w Polsce – przegląd z podziałem na marki
- Samochód zastępczy dla użytkownika który dojechał o własnych siłach do serwisu – czy zawsze nie przysługuje ?

Decyzje fleet managera dotyczące napraw i ich konsekwencje w zarządzaniu flotą samochodową własną

Reklamacje usług serwisowych
- Jak prowadzić rozmowy, podpowiedzi, decyzje po stronie importera czy dealera ?

Case study

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.



Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk Paweł Wodka - Manager Obsługi Posprzedażnej w Autoryzowanej Stacji Obsługi jednego z wiodących na rynku producentów samochodów.

V. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Prawo i podatki, a flota - przegląd zmian, orzecznictwa i interpretacji 2019

Prezentujemy kluczowe przepisy oraz orzecznictwo na rok 2019. Prawo do odliczenia VAT od wydatków samochodowych – zmiany i najnowsze trendy orzecznicze. Zasady użytkowania pojazdów służbowych i prywatnych - możliwe rozwiązania podatkowe. Podatki a flota: podsumowanie 2019 r. oraz ostatnie zmiany w przepisach.
Praktyczne aspekty rozliczeń podatkowych floty samochodowej z perspektywy 2019 r.
– Wnioski płynące z doświadczeń w kontaktach z organami podatkowymi, jak również wydawanych w ostatnim czasie interpretacji indywidualnych czy orzeczeń sądów administracyjnych.
- Organizacja zarządzania flotą: zgodna z przepisami podatkowymi i nieuciążliwa dla uczestników
W szczególności odpowiednie kształtowanie zapisów wewnętrznych regulaminów użytkowania samochodów służbowych, korzyści płynące z prowadzenia ewidencji przebiegu pojazdów zarówno w kontekście limitowania kosztów podatkowych, jak i puli odliczanego podatku VAT, czy ewidencjonowanie rozliczeń związanych z wydatkami na paliwo.


Już niebawem przekażemy informacje o znakomitych ekspertach i praktykach, którzy poprowadzą ten wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny.

VI. 14 listopada 2019 r. (część druga FMF)

Networking i przerwy kawowo-dyskusyjne

Po każdym z wykładów, przewidziane są dwudziestominutowe przerwy kawowo-dyskusyjne. W ich trakcie, przy filiżance aromatycznej kawy, można wymienić się z prelegentami spostrzeżeniami oraz poglądami, a także przedyskutować je z innymi uczestnikami Fleet Management Forum. Jest to, także znakomity czas i miejsce na nawiązanie ważnych branżowych i biznesowych kontaktów oraz wymianę doświadczeń zawodowych związanych z efektywnym zarządzaniem firmowym parkiem samochodowym. Na stoiskach naszych Partnerów nie zabraknie też atrakcyjnych upominków dla uczestników tego szkoleniowego spotkania.



Poniżej relacje z poprzednich edycji naszych szkoleń i konferencji (kliknij na zdjęcia by zobaczyć całą relację z tych spotkań):

FLOTOWE PRAWO


FLEET MANAGEMENT FORUM


ARCHIWUM NASZYCH SZKOLEŃ I KONFERENCJI





 


TERMIN I MIEJSCE
DWÓCH NIEZALEŻNYCH CZĘŚCI SZKOLENIA
Fleet Management Forum (edycja 12)


Terminy:
 CZĘŚĆ PIERWSZA
8 PAŹDZIERNIKA 2019

Miejsce:
WARSZAWA
Airport Hotel Okęcie ****
Ul.
Komitetu Obrony
Robotników
24


 CZĘŚĆ DRUGA
14 LISTOPADA 2019
 
Miejsce:
WARSZAWA
Novotel Warszawa ****
ul. 1 Sierpnia 1



 pokaż na mapie >>> pokaż na mapie >>>







KOSZT UCZESTNICTWA
w poszczególnych, niezależnych częściach
Fleet Management Forum (październik oraz listopad):

Opcja 1
wybierz
DWIE CZĘŚCI
SZKOLENIA
(8 października oraz 14 listopada)

Cena regularna: 998 zł
Opcja 2
wybierz
JEDNA CZEŚĆ
SZKOLENIA
(8 października ALBO 14 listopada)

Cena regularna: 499 zł

 
TERAZ NAJLEPSZA CENA!
tylko do 23 września
RABAT 40% (dwie części szkolenia) lub 35% (jedna, wybrana część szkolenia)
 Cena po rabacie
za dwie części: 599 zł
Opcja 1 (dwie części szkolenia)
(oszczędzasz 399 zł)



 Cena po rabacie
za jedną część: 324 zł
Opcja 2 (jedna część szkolenia)
(oszczędzasz 175 zł)



  

od 24 września 2019 r.:
  Cena dwóch części: 748 zł Cena jednej części: 399 zł
od 1 do 5 października 2019 r.:
   Cena dwóch części: 898 zł Cena jednej części: 474 zł


Udział w każdej z dwóch częściach spotkania szkoleniowo-networkingowego Fleet Management Forum (edycja 11),
obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu,
- materiały szkoleniowe,
- certyfikaty uczestnictwa,
- lunch,
- napoje oraz całodzienny serwis kawowy,
- prawo udziału w konkursach z atrakcyjnymi upominkami.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Podane ceny są cenami netto - zostaną powiększone o 23% VAT. 
 

 
KLIKNIJ I WYPEŁNIJ ONLINE formularz zgłoszeniowy:


lub
pobierz formularz do wydruku
-
kliknij poniżej na ikonę PDF - otworzy się nowe okno z interaktywnym formularzem do wydruku i pobrania - lub i wybierz opcję "Zapisz element docelowy jako" aby pobrać formularz



 

 KONTAKT DO ORGANIZATORA
tel. 22/ 615 89 30
e-mail: szkolenia@euroflota.pl


Najlepsi wykładowcy
- eksperci i praktycy posiadający unikalną wiedzę
i doświadczenie zawodowe

 


 Marta Szafarowska
Doradca Podatkowy, Partner w Gekko Taxens M. Sobońska-Szylińska i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych sp.k. Jako specjalista w zakresie zagadnień podatku od towarów i usług pracuje od 1998 r. Od listopada 2002 r. do lipca 2004 r. pracowała w zespole VAT, ceł i akcyzy w Ernst & Young, a poprzednio od 1998 r. w zespole VAT PricewaterhouseCoopers. Od 2004 do października 2016 r. - partner w MDDP. Doradza klientom przy opracowywaniu efektywnych podatkowo sposobów prowadzenia działalności gospodarczej, reprezentuje podatników w postępowaniach podatkowych i sądowo-administracyjnych, w tym w postępowaniach przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej w Luksemburgu. W rankingu organizowanym przez międzynarodowy magazyn Intenational Tax Review została kilkukrotnie uznana za jednego z najlepszych w Polsce doradców podatkowych w obszarze podatków pośrednich. Jest autorką szeregu publikacji z zakresu podatku VAT w prasie codziennej i specjalistycznej, a także cenionym wykładowcą na szkoleniach i konferencjach poświęconych tematyce podatkowej.
Piotr Gortatowicz
Broker ubezpieczeniowy, specjalizujący się od 20 lat w tematyce ubezpieczeń komunikacyjnych. Odpowiadał za ubezpieczenia flotowe w PZU oraz firmach brokerskich: Aon, Gras Savoye, Promesa CDU, KBU Protektor; aktualnie związany z Marsh. Specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań, które pozwalają na długoterminową obniżkę i stabilizację cen ubezpieczenia. Oprócz tego prowadzi aktywną działalność szkoleniową, zarówno na tematy ubezpieczeniowe, jak i szkolenia miękkie, sprzedażowe, nastawione na rozwój kompetencji osobistych. Team coach i life coach wg metody Norman Bennett Academy.
 
 Jacek Mleczek
Od 24 lat w spółce Coca – Cola HBC Polska , gdzie zaczynał od stanowiska kierownika magazynu, następnie był kierownikiem ds. logistyki. W kolejnych latach zajmował kolejno stanowiska Regionalnego Kierownika ds. Dystrybucji, oraz Regionalnego Kierownika Logistyki. Od 2014 jest kierownikiem ds. floty samochodowej. Zarządza flotą 850 samochodów. Od początku pracy na tym stanowisku wdraża systemy bezpieczeństwa floty i programy budujące świadomość eko jazdy wśród pracowników, które zostały zauważone i docenione wyróżnieniami, przyznawanymi przez zewnętrzne organizacje, tj. trzy z rzędu tytuły „ Bezpieczna Flota” Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów, w latach 2015, 2016 i 2017. W 2018 otrzymał tytuł Fleet Manager Roku w ramach Plebiscytu Fleet Derby 2018, równocześnie odbierając nagrodę Ekologiczna Flota dla firmy Coca- Cola HBC Polska. Regularnie podejmuje działania na rzecz zmniejszania emisji CO2 do środowiska m.in. przez leasingowanie samochodów hybrydowych, elektrycznych i napędzanych LPG. Ma wykształcenie wyższe ukończone na kierunku zarządzania i specjalności zarządzanie w logistyce. Prywatnie "mąż i ojciec dwóch dorosłych synów ". Jego hobby to wędrówki górskie, fotografia i podróże. Swoje wrażenia z podróży publikuje w czasopiśmie wewnętrznym spółki.
 Katarzyna Brener
Dyrektor ds. administracji i floty OEX Cursor S.A. Absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Ekonomia oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania na kierunku Zarządzanie. Z branżą motoryzacyjną jest związana od ponad 14 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła od pracy w dziale likwidacji szkód TU HDI Samopomoc. Kolejne doświadczenia zdobywała jako specjalista ds. ubezpieczeń m.in. w firmie BRE Leasing, u brokera ubezpieczeniowego Progres Services oraz u dealera samochodów BMW i Mini. W Motors jednocześnie jako administrator sprzedaży zgłębiła wiedzę w zakresie procesów i procedur produkcyjnych samochodów, standardów jakości ISO, procesów sprzedażowych i serwisowych samochodów. W 2010 roku objęła stanowisko Fleet Managera w firmie świadczącej usługi outsourcingowe. Stworzyła od podstaw dział i politykę flotową w Cursor S.A., wykorzystując wcześniej zdobytą wiedzę i doświadczenie. Z sukcesami wdrożyła ISO 9000:2015 oraz system Zarządzania Flotą samochodową i urządzeniami telekomunikacyjnymi. Jest autorką programu OEX Bezpieczna Flota. Obecnie zarządza kilkuosobowym działem floty, który m.in. obejmuje 550 samochodów i ponad 1000 urządzeń telekomunikacyjnych. Jest aktywnym członkiem SKFS oraz wykładowcą studiów podyplomowych na kierunku Zarządzenie Flotą Samochodową i Mobilnością Politechniki Warszawskiej.
 
 Michał Sierant
Dyrektor Biura Windykacji Regresów w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym. Od 15 lat związany z branżą finansową. Ekspert w dziedzinie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz windykacji należności. Uczestnik wielu projektów mających na celu implementację najnowszych rozwiązań technologicznych w procesach biznesowych. Autor publikacji prasowych dotyczących zagadnień ubezpieczeniowych, wykładowca na licznych szkoleniach i konferencjach związanych z tą tematyką.
Jarosław Wojciechowski
Absolwent Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej oraz Menedżerskich Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej. Zdobywał doświadczenie w logistyce, elektronarzędziach, zarządzaniu transportem zarówno lekkim, jak i ciężkim. Członek Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych, ambasador Krajowego Konkursu Energetycznego . Od ponad dwóch lat zajmuje się nowymi technologiami, elektromobilnością i paliwami alternatywnymi w Poczcie Polskiej.
 
 Michał Gryczko
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek Zarządzanie. Specjalizuje się w zarządzaniu flotami od ponad 12 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak: Grupa Pracuj, Carrefour, Polbang EFG, Grupa Adamed. Od 2013 roku związany z firmą Bayer gdzie początkowo odpowiedzialny był za zarządzanie flotą a obecnie zarządza całym obszarem administracji spółki.

Paweł Wodka
Pasjonat motoryzacji, związany z branżą od 1996r. nieprzerwanie do dziś. Naukę w tym kierunku rozpoczął w Technikum Samochodowym uzyskując tytuł – Technika Mechanika Pojazdów Samochodowych. Absolwent Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie – Magister Ekonomii o specjalności Zarządzanie Ubezpieczeniami. W roku 2019 ukończył studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej na kierunku Zarządzanie Flotą Samochodową i Mobilnością. Od 2018 roku Członek Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako asystent działu handlowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi jednego z wiodących na rynku producentów samochodów. Początkowo zajmował się kosztorysowaniem napraw, nadzorem nad jakością i terminowością realizacji usług serwisowych, po to by finalnie podjąć wyzwanie związane z zarządzaniem serwisem. Pracując przez kilkanaście lat w branży motoryzacyjnej zdobył praktyczne doświadczenie w obsłudze mechanicznej samochodów osobowych. W latach 2002-2005 wspierał działaniami rodzinną firmę transportową poprzez nadzór nad stanem technicznym pojazdów ciężarowych. Zdobyte przez lata doświadczenie oraz wiedzę na temat funkcjonowania podmiotów zajmujących się naprawami i serwisowaniem samochodów wykorzystał obejmując w 2016 roku stanowisko Dyrektora ds. Technicznych w jednej z krakowskich wypożyczalni samochodów. Mając pod swoją opieką jedenaście marek i około 350 samochodów odpowiadał za zarządzanie flotą, budowę własnej sieci naprawczej, monitoring GPS i ubezpieczenia. W 2019 roku podjął się kolejnego wyzwania, na stanowisku Manager Obsługi Posprzedażnej. Aktualnie odpowiada za standardy obsługi, logistykę i komunikację w czterech autoryzowanych obiektach dealerskich. Prywatnie miłośnik kolarstwa górskiego oraz książek o psychologii i tematyce biznesowej.
 

 Artur Kowalik
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu MAI Insurance Brokers Poland Sp. z o.o. Licencjonowany broker ubezpieczeniowy. Związany z rynkiem ubezpieczeń od roku 2003. Absolwent studiów z zakresu logistyki na Politechnice Warszawskiej. W MAI od 2018 roku.
Robert Wąsowski
Motoryzacyjną karierę zawodową rozpoczął w 1998 od pracy w ASD Peugeot, którą kontynuował w strukturach warszawskiego dealera Toyota Bielany. W ramach grupy Toyota Bielany współuczestniczył w tworzeniu spółki CFM, w której objął stanowisko kierownika działu obsługi posprzedażnej. W latach 2011-2018 pełnił funkcję dyrektora operacyjnego – najpierw w Corpo Flota, a następnie (po sprzedaży spółki japońskiemu koncernowi Hitachi Capital Corporation) w Hitachi Capital Polska, gdzie kontynuował rozwój firmy w zakresie wynajmu długoterminowego i zarządzania flotami. Od 2019 Prezes Zarządu Claims Handling System S.A.
 
 


KONTAKT DO ORGANIZATORA
tel. 22/ 615 89 30
e-mail: szkolenia@euroflota.pl
 
 

 
 
   
 
   
  powrót wersja do druku
  
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive