EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
FLOTOWE TRENDY 2019
Najlepsze rozwiązanie dla flot
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Plebiscyt Mobility Trends – trwa głosowanie na najlepsze produkty i usługi z branży IT i Telcom za 2018 roku
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
Advertisement
  pokaż wszystkie numery
FP 2016 (III)
   
 


Polityka samochodowa 2016 w ujęciu obowiązujących regulacji prawnych czy wyjaśnienie, co może pracodawca, a czego powinien unikać w procesie zarzadzania flotą – to tylko niektóre z omawianych tematów 22 czerwca 2016 r., w trakcie III edycji spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu FLOTOWE PRAWO. Merytoryczne problemy rozważaliśmy przy współudziale ekspertów z renomowanych firm doradczych EY oraz MDDP.
W gronie partnerów znalazły się firmy Nissan-Odyssey, ViggenAuto, Softra i KIA AS Motors.

I tym razem udało nam się zaprosić na wykłady najlepszych specjalistów w zakresie doradztwa podatkowego uznanych firm doradczych EY oraz MDDP, którzy w przystępny i profesjonalny sposób wyjaśniali blisko 120 uczestnikom szkolenia najważniejsze zagadnienia prawno-podatkowe, obowiązujące w obsłudze przedsiębiorstw posiadających samochody firmowe.

– Jest już tradycją, że uczestnikom organizowanych przez nas spotkań, utrzymanych w formule szkoleniowo-networkingowej, zapewniamy wybitnych ekspertów specjalizujących się w problematyce związanej z procesami zarządzania flotą samochodową – powiedział Paweł Baran, redaktor naczelny magazynu „EuroFlota”.


BEZPŁATNIE
 



Całodzienne szkolenie, w którym uczestniczyło blisko 120 osób, zainicjowała debata „Wynajem pojazdów zastępczych z OC sprawcy”. Zaproszeni do dyskusji eksperci: Artur Szczepański, dyrektor handlowy Sixt Rent a Car (Program Auto Zastępcze), Radosław Kamiński – wiceprezes zarządu Allianz Polska, oraz Wojciech Wiatrowski, kierownik sprzedaży flotowej SEAT, przyznali, że jednym z najbardziej uciążliwych następstw wypadku, oprócz zniszczonego samochodu, jest fakt, że przez okres naprawy nie możemy korzystać z własnego auta. Tym bardziej, że naprawa oraz inne formalności związane ze szkodą mogą potrwać w niektórych przypadkach nawet kilka tygodni.

Na szczęście poszkodowany nie jest pozostawiony samemu sobie w takiej sytuacji. Jeśli nie może korzystać z samochodu, jest to uznawane za szkodę i można liczyć na rekompensatę z tego tytułu. Polega ona na zwrocie kosztów najmu samochodu zastępczego.


W kilku blokach tematycznych wyczerpująco wyjaśniali oni m.in., jak prawidłowo kształtować politykę samochodową firm, jak powinno wyglądać rozliczanie prywatnego użytkowania samochodu służbowego, a także w jaki sposób kontrolować podatki w przedsiębiorstwie oraz jeszcze lepiej motywować pracowników poprzez korzystne dla nich i dla pracodawcy zarządzanie wynagrodzeniami i premiami.

W wykładzie otwierającym spotkanie Marek Jarocki, dyrektor w dziale Doradztwa Podatkowego EY, w Zespole People Advisory Services, zwrócił uwagę na wątek rozliczania prywatnego użytku samochodów służbowych. W przystępny sposób wyjaśnił, kiedy udostępnianie takiego auta powoduje uzyskanie przychodów przez pracownika lub członka zarządu spółki, podlegających opodatkowaniu oraz oskładkowaniu ZUS, a kiedy generowało to będzie przychód po stronie pracodawcy. Ponadto wskazał, jak bezpiecznie i systematycznie oszczędzać na podatkach poprzez właściwe zarządzanie flotą oraz czy warto oszczędzać na PIT i ZUS.

Idealnie w obszerną tematykę zarządzania flotą wpisał się wykład Michała Balickiego, adwokata w kancelarii prawnej stowarzyszonej z firmą doradczą EY. Poruszył on kluczowy temat polityki samochodowej w firmie w kwestii odpowiedzialności pracownika i pracodawcy za samochód służbowy.
– Kwestia powierzenia samochodów służbowych budzi liczne problemy interpretacyjne. Wynika to z faktu, że przepisy prawa pracy nie narzucają jakiejś konkretnej formy, w jakiej powierzenie mienia powinno nastąpić. W konsekwencji rodzi to liczne wątpliwości – w szczególności co do prawnego uregulowania sposobu przekazania samochodu, odpowiedzialności pracownika za powstałe szkody w związku z użytkowaniem samochodu, możliwości wykorzystywania samochodu służbowego do celów prywatnych czy też kwestii zwrotu samochodu oraz rozliczeń końcowych z pracownikiem – powiedział mec. Michał Balicki.
Z dużym zainteresowaniem wysłuchano też jego wykładu w części dotyczącej systemu GPS w samochodzie. Czy i kiedy pracodawca może „śledzić” pracowników?


Interesującym uzupełnieniem serii wykładów prawno-podatkowych była prelekcja Rafała Dmytryszyna, dyrektora handlowego w firmie Softra Systemy Informatyczne. Firma Softra, która oferuje profesjonalne systemy do zarządzania flotami pojazdów w przedsiębiorstwach oraz sieciach wypożyczalni, a także firma CFM były też partnerem III edycji szkolenia FLOTOWE PRAWO.

W swojej prelekcji skupił się on m.in. na zagadnieniu carpoolingu, który wkracza do flot. Wskazał też na korzyści, jakie oferują urządzenia typu smartfon/tablet w procesie zarządzania flotą.
– Korzyści z używania nowoczesnych urządzeń są na tyle duże, że nie powinny ograniczać się wyłącznie do osób zarządzających flotą. Aplikacja eSOFTRA może być rozwijana w zakresie jej udostępnienia bezpośrednim użytkownikom pojazdów, w ściśle ustalonym zakresie. Użytkownik pojazdu może na bieżąco aktualizować stan licznika pojazdu, zgłaszać szkodę, wprowadzać faktury gotówkowe i wiele więcej. Dzięki integracji aplikacji z systemem Flota Commandor, dane te są automatycznie zapisywane w systemie flotowym – powiedział Rafał Dmytryszyn.



Komentarze uczestników:




Jakub Adamkiewicz
dyrektor ds. transportu i logistyki w firmie TERRA RECYCLING
Wioletta Wojcieszek
starszy specjalista ds. administracji i logistyki Sprint SA 
Marcin Rokicki
SuperFlota Zarządzanie Flotą Samochodową

Magazyn „EuroFlota”, organizując szkolenie Flotowe Prawo „Samochody w firmie – prawo, podatki, regulaminy” po raz kolejny udowadnia, że potrafi w atrakcyjnej oprawie i w przystępny sposób zorganizować branżowe spotkanie. Merytoryka szkolenia prezentowała się na naprawdę wysokim poziomie. Wykładowcy, będący ekspertami w swych dziedzinach, nie szczędzili sił na profesjonalny przekaz, jak również dyskusje z uczestnikami. Tematyka szkolenia była w pełni zgodna z moimi oczekiwaniami, a towarzyszący przedsięwzięciu wystawcy uzupełniali spotkanie w atrakcyjny sposób. Poza tym, zawsze jest miło porozmawiać przy dobrej kawie czy podczas lunchu z koleżankami i kolegami z branży. Mam nadzieję, że znajdę czas na kolejne z Wami spotkanie.

Kolejna Konferencja i kolejne owocne uczestnictwo. Wykłady przygotowane były bardzo profesjonalnie i na wysokim poziomie. Fachowe podejście i ogrom przekazywanych informacji przyciąga z roku na rok coraz większą liczbę ludzi. Gratuluję organizatorom corocznego sukcesu.

Szkolenie „Samochody w Firmie” to dawka niezbędnych aktualnych flotowych informacji prawnych, podatkowych, rynkowych, podanych w przystępny sposób.
Aby rzetelnie funkcjonować na rynku flotowym, trzeba się regularnie szkolić. Jednak aby szkolenie miało dobry rezultat, trzeba je doskonale przygotować – czego dokonuje magazyn „EuroFlota” w swoich spotkaniach szkoleniowo-networkingowych.





W serii wykładów wystąpili eksperci kancelarii MDDP. Dobrze znana uczestnikom naszych szkoleń Marta Szafarowska, doradca podatkowy i partner w spółce doradztwa podatkowego MDDP, skupiła się na zagadnieniu wykorzystywania samochodów w firmie w kontekście podliczeń podatku VAT. Między innymi precyzyjnie odpowiedziała na pytania: czy wynajem samochodów na rzecz pracowników lub współpracowników umożliwia pełne odliczenie VAT; jakie kwestie związane z użytkowaniem samochodów firmowych w dalszym ciągu budzą wątpliwości? Wyjaśniła też wątpliwość, czy parkowanie samochodów służbowych pod domem pracownika wyłącza możliwość pełnego odliczenia VAT naliczonego od nabycia samochodu. W opinii Marty Szafarowskiej sądy administracyjne prezentują korzystne dla podatników stanowisko w tej sprawie i przyznają, że parkowanie samochodów służbowych w miejscu zamieszkania pracownika nie pozbawia podatników prawa do pełnego odliczenia VAT od wydatków związanych z samochodami.

W tematyce najnowszych kierunków w interpretacjach Ministerstwa Finansów i orzeczeń sądów administracyjnych utrzymana była prelekcja Pawła Szymańskiego, doradcy podatkowego, starszego menedżera w spółce doradztwa podatkowego MDDP. Prelegent zwrócił uwagę na wątpliwość, czy pojęcie „kosztów używania” samochodu odpowiada pojęciu „kosztów eksploatacji” oraz w jakich sytuacjach podatnika obejmują ograniczenia wynikające z ewidencji przebiegu. Z dużym zainteresowaniem uczestnicy szkolenia przyjęli wyczerpujące wyjaśnienia, dotyczące praktyki organów podatkowych i skarbowych w zakresie weryfikacji pełnego odliczenia VAT od samochodów osobowych.




Komentarze uczestników:




Jacek Gierach
Canon Polska
Mariusz Pliszka
Hol-Auto-Mechanika-Serwis 
Paweł Grzelec
BIK Brokers


Pod kątem merytorycznym konferencja została bardzo dobrze zorganizowana. Dobrane tematy wykładów zostały przedstawione w sposób przystępny i bardzo wyczerpujący w wielu zawiłych prawnie kwestiach. Ponieważ przepisy prawne wciąż się zmieniają i nie są stałe, dlatego ich interpretacje i wykładnie są bardzo istotną informacją dla fleet managerów zajmujących się na co dzień parkiem aut firmowych.

Szkolenie w cyklu Flotowe Prawo było bardzo rzeczowe i konkretne. Cenię sobie wiedzę i doświadczenie prawników-prelegentów kancelarii EY i MDDP. Moje szczególne zainteresowanie wzbudziły tematy dotyczące polityki samochodowej w kontekście rozliczenia użytkowania samochodu służbowego do celów prywatnych oraz odpowiedzialności pracownika wobec pracodawcy. Z przyjemnością będę uczestniczył w tego typu inicjatywach edukacyjnych.

Wszystkie spotkania szkoleniowe organizowane przez „EuroFlotę” wyróżniają się wysokim poziomem merytorycznym i atrakcyjnym doborem tematów. Również tym razem nie czuję się zawiedziony. Dla mnie jako brokera ubezpieczeniowego najbardziej interesujące były kwestie kosztów użytkowania pojazdów w ujęciu ubezpieczeniowym i też te oczekiwania zostały spełnione. W sumie bardzo wysoko oceniam profesjonalizm zaproszonych prelegentów oraz atmosferę spotkania.





Jak wszyscy wiemy, nieznajomość prawa szkodzi, ale brak wiedzy nt. orzeczeń sądowych nowych interpretacji czy mających wejść w życie przepisów może zaszkodzić jeszcze bardziej, dlatego III edycja spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu FLOTOWE PRAWO szczególnie dobrze przysłużyła się kadrze zarządzającej firm, zwłaszcza z działów finansowych, księgowych i kadrowych przedsiębiorstw wykorzystujących samochody służbowe.



UWAGA ! Już teraz zapraszamy wszystkich, którzy poszukują nowych i lepszych rozwiązań tak w zarządzaniu sferą ubezpieczeń we flocie samochodowej, jak i oferowanych w tym obszarze flotowych usług i produktów, do uczestnictwa w VIII edycji Fleet Management FORUM, spotkania szkoleniowo-networkingowego, które zaplanowaliśmy na 11 października 2016 roku.

FLOTA SAMOCHODOWA - SKUTECZNE PRAKTYKI - UBEZPIECZENIA, SZKODOWOŚĆ, SERWIS, CZĘŚCI

Oto tematy VIII edycji FMF, przygotowane przez najlepszych ekspertów/praktyków:

1. Nie każda flota jest taka sama – czyli jakie specyficzne cechy uwzględniać konstruując umowę flotową z zakładem ubezpieczeń

2. Jak skutecznie negocjować tanie składki? Praktyczne metody obniżania kosztów ubezpieczenia floty.

3. Naprawa blacharsko-lakiernicza w procesie likwidacji szkody samochodu firmowego.

4. Audyt ubezpieczeniowy flot.

5. Ograniczenie ryzyka związanego z eksploatacją wynajętego pojazdu.

Zarezerwuj datę 11 PAŹDZIERNIKA 2016 r. w swoim kalendarzu.


 
PROGRAM
FLOTOWE PRAWO - EDYCJA III

SAMOCHODY W FIRMIE:
PRAWO, PODATKI, REGULAMINY
praktyczne rozwiązania - właściwe interpretacje - możliwe optymalizacje i oszczędności


I. POLITYKI SAMOCHODOWE 2016 - SAMOCHODY SŁUŻBOWE DO CELÓW PRYWATNYCH I PRYWATNE DO CELÓW SŁUŻBOWYCH

1. Rozliczanie prywatnego użytku samochodów służbowych.
► Jakie skutki podatkowe oraz ZUS może spowodować wydanie zgody na używanie samochodów służbowych w celach prywatnych?
► Jaki jest zakres możliwego wykorzystywania samochodów na cele prywatne?
► Kiedy udostępnianie samochodu służbowego powoduje uzyskanie przychodów przez pracownika lub członka zarządu spółki, podlegających opodatkowaniu oraz składkowaniu ZUS, a kiedy generowało to będzie przychód po stronie pracodawcy.
► W jakich przypadkach nie powstaje obowiązek opodatkowania lub pobrania składek ZUS od pracowników oraz członków zarządu?

2. Rozliczanie korzystania z samochodów prywatnych pracowników.
► Jak najkorzystniej uregulować i rozliczać użytkowanie samochodów prywatnych pracowników do celów służbowych?

3. Jak rozliczać koszty serwisu, paliwa i napraw?

4. Jak bezpiecznie i systematycznie oszczędzać na podatkach poprzez właściwe w zarządzanie flotą. Czy warto oszczędzać na PIT i ZUS?

6. Podatki i ZUS w firmie – nie warto nadpłacać.
► Jak dziś bezpiecznie oszczędzać na obciążeniach publiczno-prawnych? Nowości: Czy wiesz, że nadpłacasz składkę wypadkową? Jak uzyskać dofinansowanie BHP? Dodatkowa „13-stka” dla pracownika bez zwiększania budżetu płac. Ty też jesteś kreatywny – skorzystaj z ulgi w PIT.1.
 

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk Marek Jarocki, dyrektor w Dziale Doradztwa Podatkowego EY (Ernst & Young), w zespole People Advisory Services, licencjonowany doradca podatkowy.




II. SAMOCHODY FIRMOWE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA I PRACODAWCY - ASPEKTY PRAKTYCZNE

1. Polityka samochodowa w firmie.
► Jak skonstruować ją poprawnie?
► Jak ustalić zasady odpowiedzialności pracowników?
► Co może pracodawca, a czego powinien unikać?

2. GPS w samochodzie: monitoring pojazdów służbowych w prawach i obowiązkach pracodawcy.
► Czy pracodawca może go zainstalować?
► Kiedy pracodawca może „śledzić” pracowników?
► Do jakich celów pracodawca może wykorzystywać dane z monitoringu?

3. Carpooling w firmie.
► W coraz większej ilości firm carpooling zaczyna cieszyć się dużą popularnością. Co tak naprawdę oznacza to określenie i dlaczego wdrożenie takich rozwiązań w firmie może przynieść duże oszczędności w budżecie przedsiębiorstwa?
► Prawne aspekty carpool-u.
► W jaki sposób określić odpowiedzialność za samochód w systemie carpool?
► Pojazdy poolowe w firmie, a podatki.

4. Mandaty drogowe z zagranicy
► Od maja 2014 r. w Polsce obowiązuje unijna dyrektywa o transgranicznej wymianie informacji na temat właścicieli pojazdów. Oznacza to ułatwiony przepływ danych między krajami Unii, tak więc - zwiększenie ściągalności mandatów za wykroczenia popełnione za granicą.
► Właściwe regulacje w regulaminach firmy.
► Procedury i egzekwowanie płatności zagranicznych mandatów (windykacja).
► Możliwe metody obrony.
► Mandaty zagraniczne a samochody w leasingu lub wynajmie.


Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, mecenas Michał Balicki, adwokat w kancelarii prawnej stowarzyszonej z firmą doradczą EY (Ernst & Young Law Tałasiewicz i Wspólnicy)




III. WYKORZYSTYWANIE SAMOCHODÓW W FIRMIE A PODATEK VAT

► Zakres pojazdów wyłaczonych z ograniczeń prawa do odliczenia VAT?

► Zakres wydatków objętych ograniczeniami w zakresie prawa do odliczenia VAT.

► Implikacje nieodpłatnego udostępnienia pojazdów na rzecz pracowników.

► Czy wynajem samochodów na rzecz pracowników lub wspólpracowników umożliwia pełne odliczenie VAT? Jakie warunki muszą byc spełnione w tym zakresie?

► Zasady użytkowania pojazdów służbowych. Przejściowe wykorzystanie do celów służbowych. Ustanowienie miejsca parkowania pojazdu służbowego w miejscu zamieszkania pracownika, a możliwość pełnego odliczenia VAT.

► Rozliczenia paliwa z pracownikami - czy mogą kreować obowiązek ewidencjonowania na kasie rejestrującej i jak tego uniknać?

► Jakie kwestie związane z użytkowaniem samochodów firmowych w dalszym ciągu budzą wątpliwości? W jakich obszarach istnieje największa rozbieżność pomiędzy stanowiskiem fiskusa a orzecznictwem sądowym?

► Odliczenia VAT od samochodów służbowych w 100% ? Stosowanie tego rozwiązania w firmach po 1 stycznia 2016 r.

► Ewidencja przebiegu pojazdów, umożliwiająca skorzystanie z odliczenia 100% VAT - czy zaszły jakieś zmiany?

► Przedłużenie stosowania derogacji na kolejne lata. Czy należy się tego spodziewać?

► Nowe orzeczenia sądów oraz interpretacje podatkowe.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Marta Szafarowska, doradca podatkowy, partner w spółce doradztwa podatkowego MDDP.




IV. SAMOCHODY PODATNIKA W PODATKACH DOCHODOWYCH - NAJNOWSZE KIERUNKI W INTERPRETACJACH MF I ORZECZNICTWIE SĄDÓW ADMINISTRACYJNYCH

W szczególności:

► Czy pojęcie „kosztów używania” samochodu odpowiada pojęciu „kosztów eksploatacji”?

► W jakich sytuacjach podatnika obejmują ograniczenia wynikające z ewidencji przebiegu? Czy ryczałtowe opłaty serwisowe w umowach najmu rozwiązują problem?

► Ryczałt samochodowy – czy obejmuje tylko możliwość korzystania z samochodów?

► Jakie koszty eksploatacji może obejmować opłata leasingowa?

► Czy potwierdzenie faktu prywatnego użytku samochodów podatnika może negatywnie wpłynąć na rozliczenie kosztów uzyskania przychodu po stronie pracodawcy?1. Praktyka organów podatkowych i skarbowych w zakresie weryfikacji pełnego odliczenia VAT od samochodów osobowych
.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Paweł Szymański, doradca podatkowy, starszy menedżer w spółce doradztwa podatkowego MDDP.






V. JAK ROZWIĄZAĆ PROBLEMY W ZARZĄDZANIU SAMOCHODAMI POOLOWYMI ?

► Jak pokazać pracownikom zajętość aut?

► Jak zapanować nad zgłoszeniami o auta poolowe?

► Jak przyspieszyć proces wydawania i zdawania pojazdów?

► Automatyczna dokumentacja. Czy to możliwe?

► Zdjęcie z fotoradaru – jak szybko odszukać sprawcę?

► Jak rozliczyć użycie pojazdu poolowego do celów prywatnych?

► Jak właściwie rozdzielić koszty używania pojazdów poolowych między działami?

► Raportowanie dla przełożonych.

Wykład szkoleniowy poprowadzi ekspert i praktyk, Rafał Dmytryszyn, dyrektor handlowy w firmie SOFTRA Systemy Informatyczne.



VI. NETWORKING - PRZERWY KAWOWO-DYSKUSYJNE

Po każdym z merytorycznych wykładów, nasyconych ważnymi fachowymi informacjami, przewidziane są dwudziestominutowe przerwy kawowo-dyskusyjne. W ich trakcie, przy filiżance aromatycznej kawy, można będzie wymienić się z prelegentami spostrzeżeniami oraz poglądami, a także przedyskutować je z innymi uczestnikami FLOTOWEGO PRAWA. Jest to także znakomity czas i miejsce na nawiązanie ważnych branżowych i biznesowych kontaktów oraz wymianę doświadczeń zawodowych związanych z efektywnym zarządzaniem firmowym parkiem samochodowym. Na stoiskach naszych Partnerów nie zabraknie też atrakcyjnych upominków dla uczestników spotkania szkoleniowego.

Poniżej relacje z poprzednich edycji Flotowego Prawa (kliknij na zdjęcia by zobaczyć całą relację z tych spotkań):

FLOTOWE PRAWO (I)


FLOTOWE PRAWO (II)


ARCHIWUM NASZYCH SZKOLEŃ I KONFERENCJI

KONTAKT:

tel. 22/ 615 89 30

fax. 22/ 615 89 31

e-mail: szkolenia@euroflota.pl






PARTNERZY MERYTORYCZNI

 
 


PARTNERZY i WYSTAWCY