EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2020

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 206/207/208, kwiecień/maj/czerwiec 2020
     
 
Leasing w trudnych czasach
Trendy w zapewnieniu pracownikom pełnej mobilności
Ubezpieczeni mogą polegać na PZU w każdej sytuacji
Bestseller w każdym calu: Nissan Qashqai
Bezemisyjny dostawca: Opel Vivaro-e
Branża CFM w obliczu pandemii
Branża pod kreską
Dominują we flotach MŚP
Door to door
Dzielny jak samuraj: Toyota Yaris Cross
Elektromobilność udanie broni się przed koronawirusem
Jak jeździmy w czasie pandemii
Kia Telluride Światowym Samochodem Roku 2020
Koronawirus pokrzyżował plany
Na wszystkie szlaki: Peugeot 2008
Nowy horyzont mobilności: Hyundai Kona Hybrid
Oszczędny transport autonomiczny
Podróżowanie w czasie pandemii
Robert Antczak na czele PZWLP
Sportowa elegancja: Giulia i Stelvio Quadrifoglio MY2020
Trzy scenariusze dla rynku
W nowej odsłonie: Mitsubishi Outlander PHEV
Właściwy wybór: Opel Corsa
Zwinny i oszczędny: Renault Clio
Przegląd prasy
Złe nastroje w branży motoryzacyjnej
Dofinansują zakup pojazdów elektrycznych
VW Financial Services dla strażaków
Odpowiedzialność w czasie pandemii
Ładowarki dla Mazd
Polacy kupili blisko 40% mniej nowych aut
Traficar: 500 kolejnych aut we flocie
Santander Leasing godny zaufania
Mniejszy ruch, większa brawura
Dobra pogoda, więcej wypadków
System ratunkowy PZU GO
Pocztowe elektryki przejechały 150 tys. km
20 lat Starter24
Skoda Polska: zmiany personalne
Michael Gruen prezesem Hondy w Polsce
Jacek Górski dyrektorem marki Opel w Polsce
Mitsubishi L200 dla kolei
Dobre wieści dla e-mobility
Felga sama pompuje oponę
Dozwolona sezonowa wymiana opon
Łatwiej zarządzać flotą
MAN-y dla inspekcji drogowej
Audi łączy z sygnalizacją świetlną
125 lat Skody
Piątki i soboty najniebezpieczniejsze
Nie warto żałować na dobre żarówki
Znaczny wzrost sprzedaży aut Renault i Dacia
Volvo sprzedało w Polsce blisko 11 tys. aut
Windykacja w dobie kryzysu
W szponach COVID-19
Procedury i przepisy w przypadku awarii
Nowy wymiar mobilności: Kia Niro PHEV
Zwarty i gotowy do jazdy: SsangYong Tivoli
Przyjemność z jazdy: BMW serii 3
Kompaktowy Van: Mercedes klasy B
Uterenowione kombi: VW Passat Variant Alltrack
Duży w dobrej cenie: Fiat Tipo
Wiele możliwości: Citroën C5 Aircross
Podtrzymuje doskonałe tradycje marki: Hybrydowa Toyota Corolla
Mocny blask trójramiennej gwiazdy: Mercedes Vito
Szybki transport: VW Transporter
Mobilny warsztat: Renault Master
Jak zmniejszyć liczbę wypadków
Powracanie do normalności
OC komunikacyjne – jak to działa?
Audi przedłuża gwarancję
Toyota sprzedała ponad 15 milionów hybryd
Pierwsze na świecie wytatuowane auto
Nowe Audi w 4Mobility
Cyfrowe lusterka w luksusowym sedanie Lexusa
Opel Corsa najlepiej łączy
Czeska elektryczna nowość – SKODA Enyaq iV
Sportowa Toyota Yaris GR w Polsce
Elektryczna „pięćsetka”
Z rynku: Elektryczny furgon Nissana
   
  pokaż wszystkie numery
FP 2016 (III)
   
 


Polityka samochodowa 2016 w ujęciu obowiązujących regulacji prawnych czy wyjaśnienie, co może pracodawca, a czego powinien unikać w procesie zarzadzania flotą – to tylko niektóre z omawianych tematów 22 czerwca 2016 r., w trakcie III edycji spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu FLOTOWE PRAWO. Merytoryczne problemy rozważaliśmy przy współudziale ekspertów z renomowanych firm doradczych EY oraz MDDP.
W gronie partnerów znalazły się firmy Nissan-Odyssey, ViggenAuto, Softra i KIA AS Motors.

I tym razem udało nam się zaprosić na wykłady najlepszych specjalistów w zakresie doradztwa podatkowego uznanych firm doradczych EY oraz MDDP, którzy w przystępny i profesjonalny sposób wyjaśniali blisko 120 uczestnikom szkolenia najważniejsze zagadnienia prawno-podatkowe, obowiązujące w obsłudze przedsiębiorstw posiadających samochody firmowe.

– Jest już tradycją, że uczestnikom organizowanych przez nas spotkań, utrzymanych w formule szkoleniowo-networkingowej, zapewniamy wybitnych ekspertów specjalizujących się w problematyce związanej z procesami zarządzania flotą samochodową – powiedział Paweł Baran, redaktor naczelny magazynu „EuroFlota”.


BEZPŁATNIE
 



Całodzienne szkolenie, w którym uczestniczyło blisko 120 osób, zainicjowała debata „Wynajem pojazdów zastępczych z OC sprawcy”. Zaproszeni do dyskusji eksperci: Artur Szczepański, dyrektor handlowy Sixt Rent a Car (Program Auto Zastępcze), Radosław Kamiński – wiceprezes zarządu Allianz Polska, oraz Wojciech Wiatrowski, kierownik sprzedaży flotowej SEAT, przyznali, że jednym z najbardziej uciążliwych następstw wypadku, oprócz zniszczonego samochodu, jest fakt, że przez okres naprawy nie możemy korzystać z własnego auta. Tym bardziej, że naprawa oraz inne formalności związane ze szkodą mogą potrwać w niektórych przypadkach nawet kilka tygodni.

Na szczęście poszkodowany nie jest pozostawiony samemu sobie w takiej sytuacji. Jeśli nie może korzystać z samochodu, jest to uznawane za szkodę i można liczyć na rekompensatę z tego tytułu. Polega ona na zwrocie kosztów najmu samochodu zastępczego.


W kilku blokach tematycznych wyczerpująco wyjaśniali oni m.in., jak prawidłowo kształtować politykę samochodową firm, jak powinno wyglądać rozliczanie prywatnego użytkowania samochodu służbowego, a także w jaki sposób kontrolować podatki w przedsiębiorstwie oraz jeszcze lepiej motywować pracowników poprzez korzystne dla nich i dla pracodawcy zarządzanie wynagrodzeniami i premiami.

W wykładzie otwierającym spotkanie Marek Jarocki, dyrektor w dziale Doradztwa Podatkowego EY, w Zespole People Advisory Services, zwrócił uwagę na wątek rozliczania prywatnego użytku samochodów służbowych. W przystępny sposób wyjaśnił, kiedy udostępnianie takiego auta powoduje uzyskanie przychodów przez pracownika lub członka zarządu spółki, podlegających opodatkowaniu oraz oskładkowaniu ZUS, a kiedy generowało to będzie przychód po stronie pracodawcy. Ponadto wskazał, jak bezpiecznie i systematycznie oszczędzać na podatkach poprzez właściwe zarządzanie flotą oraz czy warto oszczędzać na PIT i ZUS.

Idealnie w obszerną tematykę zarządzania flotą wpisał się wykład Michała Balickiego, adwokata w kancelarii prawnej stowarzyszonej z firmą doradczą EY. Poruszył on kluczowy temat polityki samochodowej w firmie w kwestii odpowiedzialności pracownika i pracodawcy za samochód służbowy.
– Kwestia powierzenia samochodów służbowych budzi liczne problemy interpretacyjne. Wynika to z faktu, że przepisy prawa pracy nie narzucają jakiejś konkretnej formy, w jakiej powierzenie mienia powinno nastąpić. W konsekwencji rodzi to liczne wątpliwości – w szczególności co do prawnego uregulowania sposobu przekazania samochodu, odpowiedzialności pracownika za powstałe szkody w związku z użytkowaniem samochodu, możliwości wykorzystywania samochodu służbowego do celów prywatnych czy też kwestii zwrotu samochodu oraz rozliczeń końcowych z pracownikiem – powiedział mec. Michał Balicki.
Z dużym zainteresowaniem wysłuchano też jego wykładu w części dotyczącej systemu GPS w samochodzie. Czy i kiedy pracodawca może „śledzić” pracowników?


Interesującym uzupełnieniem serii wykładów prawno-podatkowych była prelekcja Rafała Dmytryszyna, dyrektora handlowego w firmie Softra Systemy Informatyczne. Firma Softra, która oferuje profesjonalne systemy do zarządzania flotami pojazdów w przedsiębiorstwach oraz sieciach wypożyczalni, a także firma CFM były też partnerem III edycji szkolenia FLOTOWE PRAWO.

W swojej prelekcji skupił się on m.in. na zagadnieniu carpoolingu, który wkracza do flot. Wskazał też na korzyści, jakie oferują urządzenia typu smartfon/tablet w procesie zarządzania flotą.
– Korzyści z używania nowoczesnych urządzeń są na tyle duże, że nie powinny ograniczać się wyłącznie do osób zarządzających flotą. Aplikacja eSOFTRA może być rozwijana w zakresie jej udostępnienia bezpośrednim użytkownikom pojazdów, w ściśle ustalonym zakresie. Użytkownik pojazdu może na bieżąco aktualizować stan licznika pojazdu, zgłaszać szkodę, wprowadzać faktury gotówkowe i wiele więcej. Dzięki integracji aplikacji z systemem Flota Commandor, dane te są automatycznie zapisywane w systemie flotowym – powiedział Rafał Dmytryszyn.



Komentarze uczestników:




Jakub Adamkiewicz
dyrektor ds. transportu i logistyki w firmie TERRA RECYCLING
Wioletta Wojcieszek
starszy specjalista ds. administracji i logistyki Sprint SA 
Marcin Rokicki
SuperFlota Zarządzanie Flotą Samochodową

Magazyn „EuroFlota”, organizując szkolenie Flotowe Prawo „Samochody w firmie – prawo, podatki, regulaminy” po raz kolejny udowadnia, że potrafi w atrakcyjnej oprawie i w przystępny sposób zorganizować branżowe spotkanie. Merytoryka szkolenia prezentowała się na naprawdę wysokim poziomie. Wykładowcy, będący ekspertami w swych dziedzinach, nie szczędzili sił na profesjonalny przekaz, jak również dyskusje z uczestnikami. Tematyka szkolenia była w pełni zgodna z moimi oczekiwaniami, a towarzyszący przedsięwzięciu wystawcy uzupełniali spotkanie w atrakcyjny sposób. Poza tym, zawsze jest miło porozmawiać przy dobrej kawie czy podczas lunchu z koleżankami i kolegami z branży. Mam nadzieję, że znajdę czas na kolejne z Wami spotkanie.

Kolejna Konferencja i kolejne owocne uczestnictwo. Wykłady przygotowane były bardzo profesjonalnie i na wysokim poziomie. Fachowe podejście i ogrom przekazywanych informacji przyciąga z roku na rok coraz większą liczbę ludzi. Gratuluję organizatorom corocznego sukcesu.

Szkolenie „Samochody w Firmie” to dawka niezbędnych aktualnych flotowych informacji prawnych, podatkowych, rynkowych, podanych w przystępny sposób.
Aby rzetelnie funkcjonować na rynku flotowym, trzeba się regularnie szkolić. Jednak aby szkolenie miało dobry rezultat, trzeba je doskonale przygotować – czego dokonuje magazyn „EuroFlota” w swoich spotkaniach szkoleniowo-networkingowych.





W serii wykładów wystąpili eksperci kancelarii MDDP. Dobrze znana uczestnikom naszych szkoleń Marta Szafarowska, doradca podatkowy i partner w spółce doradztwa podatkowego MDDP, skupiła się na zagadnieniu wykorzystywania samochodów w firmie w kontekście podliczeń podatku VAT. Między innymi precyzyjnie odpowiedziała na pytania: czy wynajem samochodów na rzecz pracowników lub współpracowników umożliwia pełne odliczenie VAT; jakie kwestie związane z użytkowaniem samochodów firmowych w dalszym ciągu budzą wątpliwości? Wyjaśniła też wątpliwość, czy parkowanie samochodów służbowych pod domem pracownika wyłącza możliwość pełnego odliczenia VAT naliczonego od nabycia samochodu. W opinii Marty Szafarowskiej sądy administracyjne prezentują korzystne dla podatników stanowisko w tej sprawie i przyznają, że parkowanie samochodów służbowych w miejscu zamieszkania pracownika nie pozbawia podatników prawa do pełnego odliczenia VAT od wydatków związanych z samochodami.

W tematyce najnowszych kierunków w interpretacjach Ministerstwa Finansów i orzeczeń sądów administracyjnych utrzymana była prelekcja Pawła Szymańskiego, doradcy podatkowego, starszego menedżera w spółce doradztwa podatkowego MDDP. Prelegent zwrócił uwagę na wątpliwość, czy pojęcie „kosztów używania” samochodu odpowiada pojęciu „kosztów eksploatacji” oraz w jakich sytuacjach podatnika obejmują ograniczenia wynikające z ewidencji przebiegu. Z dużym zainteresowaniem uczestnicy szkolenia przyjęli wyczerpujące wyjaśnienia, dotyczące praktyki organów podatkowych i skarbowych w zakresie weryfikacji pełnego odliczenia VAT od samochodów osobowych.




Komentarze uczestników:




Jacek Gierach
Canon Polska
Mariusz Pliszka
Hol-Auto-Mechanika-Serwis 
Paweł Grzelec
BIK Brokers


Pod kątem merytorycznym konferencja została bardzo dobrze zorganizowana. Dobrane tematy wykładów zostały przedstawione w sposób przystępny i bardzo wyczerpujący w wielu zawiłych prawnie kwestiach. Ponieważ przepisy prawne wciąż się zmieniają i nie są stałe, dlatego ich interpretacje i wykładnie są bardzo istotną informacją dla fleet managerów zajmujących się na co dzień parkiem aut firmowych.

Szkolenie w cyklu Flotowe Prawo było bardzo rzeczowe i konkretne. Cenię sobie wiedzę i doświadczenie prawników-prelegentów kancelarii EY i MDDP. Moje szczególne zainteresowanie wzbudziły tematy dotyczące polityki samochodowej w kontekście rozliczenia użytkowania samochodu służbowego do celów prywatnych oraz odpowiedzialności pracownika wobec pracodawcy. Z przyjemnością będę uczestniczył w tego typu inicjatywach edukacyjnych.

Wszystkie spotkania szkoleniowe organizowane przez „EuroFlotę” wyróżniają się wysokim poziomem merytorycznym i atrakcyjnym doborem tematów. Również tym razem nie czuję się zawiedziony. Dla mnie jako brokera ubezpieczeniowego najbardziej interesujące były kwestie kosztów użytkowania pojazdów w ujęciu ubezpieczeniowym i też te oczekiwania zostały spełnione. W sumie bardzo wysoko oceniam profesjonalizm zaproszonych prelegentów oraz atmosferę spotkania.





Jak wszyscy wiemy, nieznajomość prawa szkodzi, ale brak wiedzy nt. orzeczeń sądowych nowych interpretacji czy mających wejść w życie przepisów może zaszkodzić jeszcze bardziej, dlatego III edycja spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu FLOTOWE PRAWO szczególnie dobrze przysłużyła się kadrze zarządzającej firm, zwłaszcza z działów finansowych, księgowych i kadrowych przedsiębiorstw wykorzystujących samochody służbowe.



UWAGA ! Już teraz zapraszamy wszystkich, którzy poszukują nowych i lepszych rozwiązań tak w zarządzaniu sferą ubezpieczeń we flocie samochodowej, jak i oferowanych w tym obszarze flotowych usług i produktów, do uczestnictwa w VIII edycji Fleet Management FORUM, spotkania szkoleniowo-networkingowego, które zaplanowaliśmy na 11 października 2016 roku.

FLOTA SAMOCHODOWA - SKUTECZNE PRAKTYKI - UBEZPIECZENIA, SZKODOWOŚĆ, SERWIS, CZĘŚCI

Oto tematy VIII edycji FMF, przygotowane przez najlepszych ekspertów/praktyków:

1. Nie każda flota jest taka sama – czyli jakie specyficzne cechy uwzględniać konstruując umowę flotową z zakładem ubezpieczeń

2. Jak skutecznie negocjować tanie składki? Praktyczne metody obniżania kosztów ubezpieczenia floty.

3. Naprawa blacharsko-lakiernicza w procesie likwidacji szkody samochodu firmowego.

4. Audyt ubezpieczeniowy flot.

5. Ograniczenie ryzyka związanego z eksploatacją wynajętego pojazdu.

Zarezerwuj datę 11 PAŹDZIERNIKA 2016 r. w swoim kalendarzu.


 
PROGRAM
FLOTOWE PRAWO - EDYCJA III

SAMOCHODY W FIRMIE:
PRAWO, PODATKI, REGULAMINY
praktyczne rozwiązania - właściwe interpretacje - możliwe optymalizacje i oszczędności


I. POLITYKI SAMOCHODOWE 2016 - SAMOCHODY SŁUŻBOWE DO CELÓW PRYWATNYCH I PRYWATNE DO CELÓW SŁUŻBOWYCH

1. Rozliczanie prywatnego użytku samochodów służbowych.
► Jakie skutki podatkowe oraz ZUS może spowodować wydanie zgody na używanie samochodów służbowych w celach prywatnych?
► Jaki jest zakres możliwego wykorzystywania samochodów na cele prywatne?
► Kiedy udostępnianie samochodu służbowego powoduje uzyskanie przychodów przez pracownika lub członka zarządu spółki, podlegających opodatkowaniu oraz składkowaniu ZUS, a kiedy generowało to będzie przychód po stronie pracodawcy.
► W jakich przypadkach nie powstaje obowiązek opodatkowania lub pobrania składek ZUS od pracowników oraz członków zarządu?

2. Rozliczanie korzystania z samochodów prywatnych pracowników.
► Jak najkorzystniej uregulować i rozliczać użytkowanie samochodów prywatnych pracowników do celów służbowych?

3. Jak rozliczać koszty serwisu, paliwa i napraw?

4. Jak bezpiecznie i systematycznie oszczędzać na podatkach poprzez właściwe w zarządzanie flotą. Czy warto oszczędzać na PIT i ZUS?

6. Podatki i ZUS w firmie – nie warto nadpłacać.
► Jak dziś bezpiecznie oszczędzać na obciążeniach publiczno-prawnych? Nowości: Czy wiesz, że nadpłacasz składkę wypadkową? Jak uzyskać dofinansowanie BHP? Dodatkowa „13-stka” dla pracownika bez zwiększania budżetu płac. Ty też jesteś kreatywny – skorzystaj z ulgi w PIT.1.
 

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk Marek Jarocki, dyrektor w Dziale Doradztwa Podatkowego EY (Ernst & Young), w zespole People Advisory Services, licencjonowany doradca podatkowy.




II. SAMOCHODY FIRMOWE: ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA I PRACODAWCY - ASPEKTY PRAKTYCZNE

1. Polityka samochodowa w firmie.
► Jak skonstruować ją poprawnie?
► Jak ustalić zasady odpowiedzialności pracowników?
► Co może pracodawca, a czego powinien unikać?

2. GPS w samochodzie: monitoring pojazdów służbowych w prawach i obowiązkach pracodawcy.
► Czy pracodawca może go zainstalować?
► Kiedy pracodawca może „śledzić” pracowników?
► Do jakich celów pracodawca może wykorzystywać dane z monitoringu?

3. Carpooling w firmie.
► W coraz większej ilości firm carpooling zaczyna cieszyć się dużą popularnością. Co tak naprawdę oznacza to określenie i dlaczego wdrożenie takich rozwiązań w firmie może przynieść duże oszczędności w budżecie przedsiębiorstwa?
► Prawne aspekty carpool-u.
► W jaki sposób określić odpowiedzialność za samochód w systemie carpool?
► Pojazdy poolowe w firmie, a podatki.

4. Mandaty drogowe z zagranicy
► Od maja 2014 r. w Polsce obowiązuje unijna dyrektywa o transgranicznej wymianie informacji na temat właścicieli pojazdów. Oznacza to ułatwiony przepływ danych między krajami Unii, tak więc - zwiększenie ściągalności mandatów za wykroczenia popełnione za granicą.
► Właściwe regulacje w regulaminach firmy.
► Procedury i egzekwowanie płatności zagranicznych mandatów (windykacja).
► Możliwe metody obrony.
► Mandaty zagraniczne a samochody w leasingu lub wynajmie.


Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, mecenas Michał Balicki, adwokat w kancelarii prawnej stowarzyszonej z firmą doradczą EY (Ernst & Young Law Tałasiewicz i Wspólnicy)




III. WYKORZYSTYWANIE SAMOCHODÓW W FIRMIE A PODATEK VAT

► Zakres pojazdów wyłaczonych z ograniczeń prawa do odliczenia VAT?

► Zakres wydatków objętych ograniczeniami w zakresie prawa do odliczenia VAT.

► Implikacje nieodpłatnego udostępnienia pojazdów na rzecz pracowników.

► Czy wynajem samochodów na rzecz pracowników lub wspólpracowników umożliwia pełne odliczenie VAT? Jakie warunki muszą byc spełnione w tym zakresie?

► Zasady użytkowania pojazdów służbowych. Przejściowe wykorzystanie do celów służbowych. Ustanowienie miejsca parkowania pojazdu służbowego w miejscu zamieszkania pracownika, a możliwość pełnego odliczenia VAT.

► Rozliczenia paliwa z pracownikami - czy mogą kreować obowiązek ewidencjonowania na kasie rejestrującej i jak tego uniknać?

► Jakie kwestie związane z użytkowaniem samochodów firmowych w dalszym ciągu budzą wątpliwości? W jakich obszarach istnieje największa rozbieżność pomiędzy stanowiskiem fiskusa a orzecznictwem sądowym?

► Odliczenia VAT od samochodów służbowych w 100% ? Stosowanie tego rozwiązania w firmach po 1 stycznia 2016 r.

► Ewidencja przebiegu pojazdów, umożliwiająca skorzystanie z odliczenia 100% VAT - czy zaszły jakieś zmiany?

► Przedłużenie stosowania derogacji na kolejne lata. Czy należy się tego spodziewać?

► Nowe orzeczenia sądów oraz interpretacje podatkowe.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Marta Szafarowska, doradca podatkowy, partner w spółce doradztwa podatkowego MDDP.




IV. SAMOCHODY PODATNIKA W PODATKACH DOCHODOWYCH - NAJNOWSZE KIERUNKI W INTERPRETACJACH MF I ORZECZNICTWIE SĄDÓW ADMINISTRACYJNYCH

W szczególności:

► Czy pojęcie „kosztów używania” samochodu odpowiada pojęciu „kosztów eksploatacji”?

► W jakich sytuacjach podatnika obejmują ograniczenia wynikające z ewidencji przebiegu? Czy ryczałtowe opłaty serwisowe w umowach najmu rozwiązują problem?

► Ryczałt samochodowy – czy obejmuje tylko możliwość korzystania z samochodów?

► Jakie koszty eksploatacji może obejmować opłata leasingowa?

► Czy potwierdzenie faktu prywatnego użytku samochodów podatnika może negatywnie wpłynąć na rozliczenie kosztów uzyskania przychodu po stronie pracodawcy?1. Praktyka organów podatkowych i skarbowych w zakresie weryfikacji pełnego odliczenia VAT od samochodów osobowych
.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk, Paweł Szymański, doradca podatkowy, starszy menedżer w spółce doradztwa podatkowego MDDP.






V. JAK ROZWIĄZAĆ PROBLEMY W ZARZĄDZANIU SAMOCHODAMI POOLOWYMI ?

► Jak pokazać pracownikom zajętość aut?

► Jak zapanować nad zgłoszeniami o auta poolowe?

► Jak przyspieszyć proces wydawania i zdawania pojazdów?

► Automatyczna dokumentacja. Czy to możliwe?

► Zdjęcie z fotoradaru – jak szybko odszukać sprawcę?

► Jak rozliczyć użycie pojazdu poolowego do celów prywatnych?

► Jak właściwie rozdzielić koszty używania pojazdów poolowych między działami?

► Raportowanie dla przełożonych.

Wykład szkoleniowy poprowadzi ekspert i praktyk, Rafał Dmytryszyn, dyrektor handlowy w firmie SOFTRA Systemy Informatyczne.



VI. NETWORKING - PRZERWY KAWOWO-DYSKUSYJNE

Po każdym z merytorycznych wykładów, nasyconych ważnymi fachowymi informacjami, przewidziane są dwudziestominutowe przerwy kawowo-dyskusyjne. W ich trakcie, przy filiżance aromatycznej kawy, można będzie wymienić się z prelegentami spostrzeżeniami oraz poglądami, a także przedyskutować je z innymi uczestnikami FLOTOWEGO PRAWA. Jest to także znakomity czas i miejsce na nawiązanie ważnych branżowych i biznesowych kontaktów oraz wymianę doświadczeń zawodowych związanych z efektywnym zarządzaniem firmowym parkiem samochodowym. Na stoiskach naszych Partnerów nie zabraknie też atrakcyjnych upominków dla uczestników spotkania szkoleniowego.

Poniżej relacje z poprzednich edycji Flotowego Prawa (kliknij na zdjęcia by zobaczyć całą relację z tych spotkań):

FLOTOWE PRAWO (I)


FLOTOWE PRAWO (II)


ARCHIWUM NASZYCH SZKOLEŃ I KONFERENCJI

KONTAKT:

tel. 22/ 615 89 30

fax. 22/ 615 89 31

e-mail: szkolenia@euroflota.pl






PARTNERZY MERYTORYCZNI

 
 


PARTNERZY i WYSTAWCY