EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Poznaj SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
SZKOLENIE: Ubezpieczenie i zarządzanie flotą samochodową: praktyczne aspekty optymalizacji kosztów (cz.2)
 
Już 14 listopada 2017 r. - unikalna ekspercka wiedza i sprawdzone praktyki w zakresie efektywnego obniżania kosztów flotowych ubezpieczeń oraz zarządzania nimi, a także kształtujące się w tym obszarze trendy. To wszystko czeka nas na drugiej części spotykania szkoleniowo-warsztatowego organizowanego w ramach 10 edycji Fleet Management Forum.

   
14 listopada będzie można dowiedzieć się m.in. czy jesteśmy skazani na drogie polisy; czy możemy mieć wpływ na ceny, jakie płacimy za ubezpieczenie naszej floty; jakie są rzeczywiste korelacje pomiędzy systemami telematycznymi, a obniżeniem szkodowości; dlaczego instytucje finansowe / CFM wymagają napraw na częściach oryginalnych i nie chcą akceptować udziałów własnych w AC.

Ponadto postaramy się odpowiedzieć wyczerpująco na pytania: czy i jak można dofinansować szkolenia z EcoDriving-u lub defensywnej jazdy; jakie elementy psychologicznego szkolenia kierowców są kluczowe dla poprawy bezpieczeństwa i co musi się zmienić w myśleniu kierowców, aby poprawiło się ich zachowanie za kierownicą? To tylko niektóre z tematów, które zaprezentujemy podczas zorganizowanej przez magazyn „EuroFlota”, dwuczęściowej, 10. Edycji Fleet Management FORUM (FMF). Październikowe i listopadowe szkolenie w ramach FMF odbędzie się pod hasłem UBEZPIECZENIE I ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ: PRAKTYCZNE ASPEKTY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW.
- Na organizowanych przez „EuroFlotę” szkoleniowych spotkaniach, merytoryka i praktyczna strona przekazywanej wiedzy jest kwestią priorytetową. Mam pewność, że również tym razem, merytoryczny poziom FMF będzie bardzo wysoki. Właściwy dobór i doświadczenie wykładowców oraz szkoleniowo-networkingowa formuła, to gwarancja wyniesienia z niego wiedzy i rozwiązań, które warto będzie wdrożyć we własnych flotach i firmach – powiedział Paweł Baran, redaktor naczelny magazynu „EuroFlota”.
Partnerami głównymi szkolenia są Compensa TU SA Vienna Insurance Group oraz Idea Leasing SA.

Dwuczęściowy cykl szkoleń odbędzie się 10 października i 14 listopada w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie. Program pierwszej części szkolenia zainauguruje panel dyskusyjny (mini debata) poświęcona przyszłości polskich ubezpieczeń flotowych. Poruszymy zagadnienia nurtujące wielu uczestników rynku flotowego, takie jak : ubezpieczyciel i flotowy decydent - czy możliwa jest współpraca "win-win”; telematyka w służbie obniżania składek - czy to się opłaca i czy inwestycja w telematykę może być zbilansowana niższymi składkami.
Interesująco zapowiada się wykład Piotra Gortatowicza, eksperta, brokera ubezpieczeniowego i szkoleniowca, właściciela firmy Gort Business Service, który podniesie drażliwy temat wysokich cen ubezpieczeń i wskaże co z tym robić aby nie być skazanym na drogie polisy.

Ciekawy wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzą eksperci i praktycy: Tomasz Rudyk, członek i założyciel SKFS, wykładowca na Politechnice Warszawskiej, właściciel firmy RudykON oraz Mariusz Stasiński wielokrotny prelegent na konferencjach flotowych, szkoleniowiec w zakresie zarządzania flotą, wykładowca na Politechnice Warszawskiej. Wyjaśnią, m.in. w jaki sposób instalacja systemu telematycznego może wpłynąć na zmniejszenie częstości szkód we flotach czy też jak powinien wyglądać idealny system telematyczny.

W jaki sposób wiedza psychologiczna wzbogaca możliwości systemów telemetrycznych. Jaka jest charakterystyka psychologiczna ryzykownego kierowcy omówi dr Anna Kwiecień, koordynatorka merytoryczna, wiceprezes zarządu Fundacji ZenDriving
Drugą, listopadową część FMF zainauguruje wykład szkoleniowy Piotra Gortatowicza z Gort Business Service, który w całości poświęcony będzie problematyce właściwej konstrukcji umowy z ubezpieczycielem. Na przykładzie dwóch podstawowych produktów, tj. autocasco i assistance, poznamy niuanse i szczegóły, na które warto zwracać baczną uwagę - jakie są specyficzne zapisy dla wybranych branż; co się stanie, jeśli nie zapłacimy składki na czas?
Wykład partnera głównego poprowadzą: Piotr Bryński, dyrektor departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych Klienta Kluczowego w Compensa TU SA Vienna Insurance Group.
Tematem będzie zagadnie ubezpieczenia floty w leasingu i wynajmie w kontekście obszarów negocjacyjnych. Dowiemy się m.in. co w praktyce jest możliwe do wynegocjowania przy ubezpieczeniu floty leasingowanej/wynajmowanej i jaką argumentację uwzględni leasingodawca/ubezpieczyciel.

Wykłady zupełni praktyczny przegląd zapisów regulaminów, na które warto zwrócić uwagę.

Wpływ sposobu likwidacji szkód na wartość rezydualną pojazdu omówi w ramach wykładu szkoleniowego i panelu problemowo-dyskusyjnego Adam Markiewicz, konsultant w firmie Autovista Polska. Poruszy on drażliwy temat, czy stosowanie do naprawy pojazdu „zamienników” może wpłynąć na wartość rezydualną pojazdu i czy jest możliwe zabezpieczenie się przed tymi, negatywnymi ekonomicznie, skutkami stosowania tańszych części.
W tym kontekście bardzo interesująco zapowiada się wykład Michała Gryczko, Office Manager, Bayer, który omówi praktyczne przykłady, rozwiązania i zapisy regulaminów dotyczące likwidacji szkód spowodowanych przez osoby trzecie – bezpośrednio z OC sprawcy, czy z AC z możliwością późniejszego regresu.

Zapraszamy do udziału – ta wiedza naprawdę się przyda!
WIĘCEJ INFORMACJI NA SRONIE WWW SZKOLENIA >>>
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive