EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Poznaj SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
Zapewniamy bezproblemową eksploatację aut
 
Rozmowa z Tomaszem Chodkiewiczem,
dyrektorem sprzedaży flotowej Peugeot, Citroën, DS Automobiles
   
Redakcja: Trwa ofensywa modelowa Grupy PSA. Wśród wielu nowości, duże zainteresowanie wśród klientów flotowych wzbudził jakże popularny w tej grupie odnowiony model 308?

Tomasz Chodkiewicz: W segmencie C mamy dużo do zrobienia, to największy segment rynku, dlatego jeszcze raz podejdziemy z nowym modelem do naszych klientów. Główna koncentracja to wynajem długoterminowy oraz już obsługiwani przez sieć Peugeot Professional klienci strategiczni. W tym celu została stworzona wersja Business Line, skonfigurowana bezpośrednio pod potrzeby przedstawicieli handlowych. Nowością są systemy wspomagania prowadzenia mające istotny wpływ na bezpieczeństwo. Większość to systemy prewencyjne monitorujące zachowanie kierowcy. Doskonały jest również system nawigacji TomTom, który pomaga w omijaniu korków ulicznych daje dostęp do informacji online, dotyczących np. cen na stacjach paliw. Samochody posiadają również moduł, przygotowany pod monitoring użytkowania samochodu przez przedstawicieli handlowych. Tego typu rozwiązanie zostanie wprowadzone po raz pierwszy w Nowym Peugeot 308 na rynku polskim pod nazwą Peugeot Connect Fleet Management.

Obok sprawdzonego produktu jakim jest samochód dużą wagę przywiązujecie do wsparcia serwisowego. Na czym polega atrakcyjność Flotowego Programu Serwisowego?

Zależy nam na podwyższaniu poziomu obsługi klienta, stąd też pomysł na stworzenie specjalnego programu dedykowanego klientom flotowym. Flotowy Program Serwisowy zapewnia bezproblemową eksplorację pojazdu, samochody zastępcze i wysoką jakość świadczonych usług.

Konkretne rozwiązania?

W dużym skrócie program zawiera 2 poziomy świadczeń we wszystkich serwisach obsługujących floty. Cechą wspólną jest jednolity rabat na części zamienne, ogumienie i przechowywanie kół/opon zimowych. Oferujemy wsparcie dedykowanego doradcy serwisowego zajmującego się obsługą klienta flotowego. Do pozostałych udogodnień zaliczyć można: samochód zastępczy, usługę Door to Door, mycie samochodu czy nowy system dystrybucji części zamiennych gwarantujący dostawę części zamiennych 2 razy dziennie. Klient ma także możliwość umówienia wizyty w serwisie przez Internet.

Kto może przystąpić do programu?

Do Flotowego Programu Serwisowego mogą przystąpić firmy posiadające minimum 5 samochodów. Program obejmuje samochody będące w okresie gwarancji i po gwarancji ASO na trenie Polski. Klienci posiadają dostęp do aplikacji on line „web analizator” zawierającej bazy pojazdów flotowych wraz ze wszystkimi informacjami dotyczącymi autoryzacji napraw, przysługujących świadczeń itp.

W kręgu zainteresowania jest również branża CFM. Ostatnio zorganizowali Państwo bezpośrednie spotkania z jej przedstawicielami. Co wnoszą tego typu spotkania do polityki handlowej Grupy PSA?

Nasze działania są skierowane na wzmocnienie obecności we flotach CFM-ów, jak również maksymalną profesjonalizację wzajemnych działań. Spotkania serwisowe powstały ponieważ, staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i weryfikować jakie dodatkowe udogodnienia serwisowe możemy wprowadzić by usprawnić współpracę z CFMem. Jestem przekonany, że wspólna wymiana doświadczeń zaowocuje we współpracy z firmami wynajmu długoterminowego.

Czy to spotkanie było jednorazowym wydarzeniem, czy zamierzacie je kontynuować w stałej formule?

Spotkania będziemy organizować cyklicznie, zależy nam jednak na stałym, codziennym kontakcie z klientem. Na każdym etapie użytkowania samochodu jesteśmy do dyspozycji firm CFM, tak by zapewnić najwyższą jakość obsługi spraw bieżących.

Ze względu na skalę użytkowanych samochodów, oddzielny problem branży flotowej stanowią naprawy powypadkowe?

Najwyższą jakość obsługi może zapewnić tylko profesjonalny i doświadczony personel, wspierając się najnowszą technologią i narzędziami specjalnymi. Dzięki odpowiedniemu zapleczu technicznemu doradca serwisowy jest w stanie wykonać naprawę, doprowadzając pojazd oraz jego wartość do stanu sprzed wypadku.15 lat temu Grupa PSA wprowadziła w Polsce program blacharsko- lakierniczy. Jest on oparty na doświadczeniach autoryzowanych serwisów Peugeot/Citroën. Obecnie niemal wszystkie autoryzowane serwisy, wykonujące naprawy powypadkowe, posiadają licencję: Peugeot/Citroën Carrosserie Services, potwierdzającą spełnienie ponad 170 kryteriów odnoszących się do technologii naprawy, wyposażenia, jakości obsługi klienta oraz ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy.

Dziękujemy za rozmowę.
(WW)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive