EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Poznaj SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
Bezpiecznie w teren: Volvo V90 CC
 
Podwyższony prześwit, napęd na cztery koła oraz wysoki komfort jazdy to atrybuty Volvo V90 Cross Country – eleganckiego kombi przystosowanego do trudnych warunków drogowych.
   
Zaledwie kilka miesięcy po premierze modelu V90, Volvo zaprezentowało uterenowioną odmianę swojego największego kombi. Zupełnie nowe V90 Cross Country, na którym bazuje najnowsza szwedzka konstrukcja, zadebiutowało w 2016 roku. W ten sposób V90 Cross Country efektownie zastąpił wysłużone XC 70. Aby podkreślić terenowy charakter auta i zdecydowanie odciąć się od konstrukcji XC70, nowy V90 CC doposażono seryjnie w inny wzór felg oraz opony o większym profilu. W sumie prześwit V90 CC został podniesiony do 210 mm. Dodatkowo na nadkolach, listwach bocznych oraz na zderzakach pojawiły się ochronne plastikowe nakładki, które mogą być polakierowane na kolor czarny lub kolor tożsamy z barwą lakieru nadwozia.

Uterenowione kombi wyróżnia się jakością zastosowanych materiałów oraz nowoczesnym designem. Kokpit zwieńcza duży pionowy ekran dotykowy z systemem multimedialnym auta. Wykorzystane do wykończenia wnętrza kabiny pasażerskiej elementy drewna, aluminium i skóry podkreślają klasę premium szwedzkiego kombi. Niewątpliwie atutem V90 CC jest pojemność bagażnika 560 l, która po złożeniu siedzeń wzrasta do 1508 l.

W ofercie dostępne są cztery silniki – dwa diesla oraz dwie jednostki benzynowe. Wszystkie mają dwa litry pojemności oraz są wspomagane turbosprężarką lub turbosprężarką współpracującą z kompresorem. Gamę otwiera jednostka D4 o mocy 190 KM, która jako jedyna może posiadać manualną skrzynię biegów (automat w opcji). Wszystkie pozostałe silniki (D5 225 KM, T5 254 KM oraz T6 320 KM)
8-biegowe automatyczne skrzynie biegów posiadają w standardzie. Warto zwrócić uwagę, że w każdej wersji w standardzie oferowany jest napęd AWD oraz samopoziomujące pneumatyczne zawieszenie tylnej osi. Drobne zmiany zastosowano w układzie napędowym. Do oferowanych już w zwykłym V90 trybów Dynamic, Eco, Comfort oraz Indyvidual dołączył tryb Off Road. Po jego aktywacji ESP oraz przeniesienie napędu działają w taki sposób, aby mniej przyczepny i mniej stabilny teren nie okazał się nieprzejezdną pułapką. Z terenowych udogodnień V90 Cross Country posiada także RSC układ stabilizacji przechyłu.

Ceny V90 CC zaczynają się od 232 300 zł. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive