EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Poznaj SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
Drugie, lepsze wcielenie: Volvo XC60
 
Długo wyczekiwany przez rynek nowy Volvo XC60 nie zawiódł pasjonatów szwedzkiej marki. Odważny design, nowe 3-cylindrowe turbodoładowane silniki i nowoczesne technologie poprawiające bezpieczeństwo jazdy – to wszystko wróży rynkowy sukces, co już potwierdzają pierwsze wyniki sprzedaży.
   
Schodzący model XC60 wprowadził Volvo do czołówki najpopularniejszych modeli segmentu premium w Polsce. Pachnący nowością XC60 nowej generacji powinien bez trudu utrzymać się w grupie najpopularniejszych crossoverów.

Stylistyka nadwozia XC60 po zmianach konstrukcyjnych nawiązuje do większego „brata” – modelu XC90. Przykładem mogą być charakterystyczny grill, przednie reflektory z motywem młota Thora czy też lampy tylnego klosza. Eleganckie, minimalistyczne wnętrze z dużym 9-calowym tabletem wbudowanym w konsolę centralną również znamy z flagowych modeli producenta. XC60 dodaje od siebie dekoracyjną listwę biegnącą od zegarów przez środek kokpitu aż do kratki wentylacyjnej pasażera. Została wykonana z jednego litego kawałka matowego drewna. Do wykończenia kabiny wykorzystano skórę, drewno i aluminium. System Sensus został zaktualizowany. Obsługuje Spotify, Apple CarPlay oraz Android Auto. Nowością jest samoczynne bezpłatne pobieranie przez pojazd aktualizacji map nawigacji. O nagłośnienie wnętrza dba 15-głośnikowy system Bowers&Wilkins.

Pod maską nowego Volvo XC60 dostępne są nowoczesne silniki z rodziny Drive-e, które charakteryzują się wysoką wydajnością, dobrymi osiągami i niskim zapotrzebowaniem na paliwo. Podstawową odmianą wyposażeniową nowego Volvo będzie Momentum. Ponadto w cenniku będą dostępne jeszcze wersje Inscription i R-Design. Volvo Polska stawia na wymagających klientów, dlatego w kraju dostępne będą wersje z napędem 4x4, ośmiobiegową, automatyczną skrzynią i w najwyższych poziomach wyposażenia.

Uwagę przykuwa długa lista systemów bezpieczeństwa, zwłaszcza że producent zapowiada, iż od 2020 roku nikt podróżujący Volvo nie zginie ani nie odniesie poważnych obrażeń w wypadku.

Ceny tego samochodu zaczynają się od 193 800 zł. Więcej szczegółów w dziale AFO. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive