EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Poznaj SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
Infiniti Q30 – Premium Active Compact, czyli indywidualizacja we flocie
 
Śmiały charakter, niekonwencjonalna bryła nadwozia, asymetryczne wnętrze, bogactwo technologii i jakość prowadzenia tego kompaktowego auta przyciągnęły do Infiniti nową generację nabywców, dla których indywidualizacja ma być środkiem personalnego wyrazu.
   
Dzięki niespotykanej formie nadwozia i wysokości prześwitu Q30 Premium Active Compact występuje przeciwko kategoryzacji rynkowej. Jego pełen ekspresji design odwołuje się do poczucia estetyki tych klientów segmentu premium, którzy poszukują indywidualności także w przestrzeni miejskich ulic.

Q30 jest komfortowy, ale zarazem „gotów na wszystko” dzięki wszechstronności nadwozia, pewności zachowań podczas dynamicznej jazdy, świetnemu prowadzeniu oraz wyposażeniu w obsługiwane intuicyjnie technologie. Równowaga pomiędzy sportową jakością prowadzenia a komfortem jazdy zdaje się w Q30 idealna. Śmiała stylistyka samochodu powinna przypaść do gustu osobom, które nie chcą być postrzegane przez pryzmat wyboru typu nadwozia i cenią sobie swój indywidualizm.

Nadwozie Q30 ma formę zbliżoną do karoserii coupé, co jednak nie wpływa na zmniejszenie przestronności kabiny ani jej funkcjonalności. Jak do każdego z wnętrz, należy się przymierzyć, a w wypadku Q30 na zachętę do osobistego sprawdzenia podajemy tylko dwie liczby – szerokość kabiny na wysokości przednich siedzeń – 1393 mm, pojemność przestrzeni bagażowej – 430 l, a w dodatku wykorzystywanie jej ułatwiają szeroki otwór załadunkowy oraz praktyczne, prostopadłościenne kształty i możliwość składania kanapy (w proporcji 60:40).

Dla modelu Q30 dostępna jest szeroka gama silników. Są to silniki benzynowe o pojemności 1,6 litra i mocy albo 122 KM (90 kW), albo 156 KM (115 kW) oraz czterocylindrowe silniki Diesla: 1,5-litrowy o mocy 109 KM (80 kW) i 2,2-litrowy o mocy 170 KM (125 kW). Dla wersji Premium i Sport dostępny jest ponadto czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 211 KM (155 kW). I tu – napęd na cztery koła.    (ww)

 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive