EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Poznaj SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
Infiniti Q70 – ekspresyjna limuzyna
 
Limuzyna Q70 zachwyca ekspresją stylu, dynamicznymi parametrami jazdy, innowacyjnymi technologiami oraz najwyższej jakości wykonaniem. Q70 to model odważnie oryginalny, wyróżniający się na tle konkurentów tym, że zapewnia prawdziwie sportowe osiągi, a równocześnie autentyczny luksus.
   
Ze zmysłowymi liniami nadwozia pięknie harmonizuje dobrze rozplanowane i gościnne wnętrze Q70, w którym zastosowano wysokiej jakości materiały, takie jak ręcznie obrabiane drewno i specjalnie dobrana skóra. Wewnątrz widoczne są rzemieślniczy artyzm, staranność wykończenia, a także podporządkowanie technologii użytkownikom. Infiniti szczególnie dużo uwagi poświęciło kierowcy. Starannie dopracowany i wykonany kokpit zdaje się być przedłużeniem ramion samego kierowcy. Ważne kontrolki i przełączniki są rozmieszczone tak intuicyjnie i ergonomicznie, że kierowca ma do nich swobodny dostęp bez konieczności najmniejszej zmiany pozycji podczas jazdy.

 Po liftingu w 2015 roku Q70 jest jeszcze cichszy niż wcześniej, nawet podczas jazdy z dużą prędkością. Inżynierowie Infiniti dodali bowiem materiały izolujące akustycznie, zwiększyli szczelność oraz ulepszyli mocowanie kół, czego rezultatem jest redukcja hałasu pochodzącego z jezdni na drogach miejskich, jak również lepsze wyciszenie na autostradach.

Model dostępny jest z trzema silnikami. Czterocylindrowy, turbodoładowany silnik Diesla o pojemności 2,2 litra generuje 170 KM. Drugą opcją silnikową jest 3,7-litrowa jednostka benzynowa V6. Jej moc to 316 KM. Dla tego modelu dostępna jest także wyróżniona wieloma nagrodami jednostka hybrydowa z systemem Direct Response Hybrid marki Infiniti. Układ ten łączy 3,5-litrowy, 24-zaworowy silnik V6 z systemem DOHC z baterią litowo-jonową oraz innowacyjnym systemem „jeden silnik elektryczny – dwa sprzęgła”. Moc nominalna silnika V6 wynosi 302 KM.

Wszystkie silniki są zsynchronizowane z zaawansowaną, siedmiobiegową przekładnią automatyczną, która pozwala na bardziej sportową zmianę biegów podczas pełnej werwy jazdy. Dostępne są też łopatki zmiany biegów wykonane w całości z magnezu.    (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive