EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Poznaj SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
Infiniti QX30 – wszechstronny crossover
 
Właściwa crossoverom wszechstronność rozciąga się w przypadku QX30 od unikalnie czarującej stylistyki, przez szeroki zakres komfortu, wygody i bezpieczeństwa, po cechy dynamiczne, jak choćby inteligentny napęd 4x4. Podwyższony prześwit oraz własności układu napędowego podnoszą poziom zaufania kierowcy do auta, którego atrakcyjność potęgują odmienny, wysoce ekspresyjny design oraz najwyższa jakość wykończenia.
   
QX30 cechuje „wszędobylski” charakter auta. W efekcie samochód znakomicie radzi sobie zarówno na ulicach metropolii czy podmiejskich szosach, jak i na krętych drogach wiejskich. I to w każdych warunkach pogodowych. QX30 ma prześwit większy o 30 mm od Q30 Premium i o 45 mm od Q30 Sport. W jego seryjnym wyposażeniu ujęto m.in. satynowane, chromowe relingi dachowe, co jeszcze bardziej podkreśla jego charakter i formę, a zarazem zwiększa funkcjonalność. Poszerzenie nadkoli QX30 nakładkami zwiększyło szerokość auta niby tylko o 5 mm, za to znacząco przydało mu wyglądu crossovera, gotowego podejmować różnorodne wyzwania.

Podwyższona pozycja za kierownicą dodaje prowadzącemu pewności siebie, doskonale wpisując się we wszechstronny charakter samochodu. Całkowita wysokość nadwozia – 1530 mm z relingami
(w standardzie) – a także smukłość przednich słupków, przyczyniają się do lepszej niż w autach konkurencyjnych widoczności do przodu. Wsiadanie i wysiadanie ułatwia natomiast wyższe położenie siedzisk (punkt biodrowy na wysokości 1324 mm). Komfort na najwyższym poziomie gwarantuje znakomita konstrukcja foteli, wykorzystująca wyniki badań Infiniti nad sposobami podpierania kręgosłupa.

QX30 jest wyposażony w inteligentny system napędu czterech kół. Układ przeniesienia napędu może dostarczyć do 50% mocy i momentu obrotowego na tylną oś auta, by zapewnić trakcję na śliskim podłożu i w niekorzystnych warunkach pogodowych, poprawiając kontrolę i pewność prowadzenia. W ofercie dostępne są silniki: Diesel 2,2 l, 170 KM oraz silnik benzynowy 2,0 DIG, 211 KM. Jazdę uprzyjemnia siedmiostopniowa automatyczna dwusprzęgłowa skrzynia biegów DCT.    (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive