EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
Infiniti QX70 – przebojowy sportowiec
 
Wyjątkowo udane połączenie trzech, na pozór sprzecznych ze sobą, cech – komfortu, wszechstronności i sportowego ducha – spowodowało, że QX70, występujący w pierwszym wcieleniu pod nazwą FX, przebojem wdarł się na rynek luksusowych SUV-ów.
   
Sportowa dusza w ciele crossovera jest jednym z najważniejszych czynników, które wpłynęły na popularność tego modelu i uznanie go przez klientów za kultowy. Zmiany i modyfikacje tylko wzmacniały jego pozycję flagowego modelu INFINITI nie tylko na polskim rynku.

Nadwozie QX70 jest dalekie od tradycyjnych, kanciastych i pudełkowatych kształtów oraz wyglądu „samochodu 4x4 na szczudłach”. Zapewnia ono przestrzeń i wszechstronność, jakiej nabywcy oczekują od dużego crossovera. Spójny wygląd i ekspresyjna stylistyka podkreślają dynamizm modelu, który szczyci się sportowymi genami INFINITI.

W QX70 mamy do wyboru dwie jednostki napędowe. Benzynowy silnik 3,7 litra o mocy 320 KM rozpędza ciężkie przecież auto do setki w 6,8 sekundy, zaś efektywność paliwowa wynosi 12,1 l/100 km. Połączenie ekscytującej dynamiki i inteligentnej wydajności silnika jest zasługą wyjątkowej technologii zmiennych faz rozrządu i zmiennego stopnia otwarcia zaworów (VVEL – Variable Valve Event and Lift). Silnik nieustannie dostosowuje nie tylko czas, ale także stopień rozwarcia zaworów wlotowych. Można też zamówić QX70 z silnikiem V8 o pojemności 5,0 litra. Każde dotknięcie przepustnicy to potężne 390 KM oraz 500 Nm momentu obrotowego do dyspozycji. Do setki przyspiesza w 5,8 sekundy, a jego prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h. I do tego to unikalne już dziś brzmienie silnika…

QX70 wyposażony jest w wysoko oceniany system elektronicznego sterowania napędem na wszystkie koła – ATTESA E-TS. Zarządza on centralnym sprzęgłem i rozdziałem momentu obrotowego, optymalnie dozując napęd na koła przedniej i tylnej osi. By samochód sprawnie przyspieszał, miał jak najlepszą przyczepność i sterowność niezależnie od stanu nawierzchni, system nieustannie steruje rozdziałem mocy, przekazując od 50% momentu obrotowego na koła przedniej osi aż po 100% mocy tylko na koła tylne.    (ww)

 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive