EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Poznaj SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
Zwinny mieszczuch: Citroën C3
 
Citroën C3 kusi odważną stylistyką nadwozia, możliwością jego personalizacji oraz multimedialnym systemem ConnectedCAM Citroën, czyli pokładową kamerą HD, która umożliwia udostępnianie zdjęć i filmów z trasy przejazdu.
   
W testowej wersji C3 z najwyższym pakietem wyposażenia Shine, boczną linię nadwozia wyróżniają charakterystyczne dla samochodów Citroëna nakładki Airbump, które chronią karoserię i podkreślają indywidualny styl samochodu. Gdy sadowimy się w wygodnych fotelach, uwagę przykuwa też 7-calowy, wielofunkcyjny ekran dotykowy. Ten niewielki samochód oferuje pasażerom funkcjonalny bagażnik o objętości blisko 300 litrów.

Pod maską C3 wysokoprężny silnik 1.6 BlueHDi o mocy 100 KM dodaje autu wyjątkowego wigoru, a przy tym jest bardzo ekonomiczny. Spalanie na poziomie 5 l/100 km nie wymaga szczególnej techniki jazdy. Warto wspomnieć, że są jeszcze „słabszy” diesel BlueHDi 75 KM oraz jednostki benzynowe 1.2 PureTech 68, 82 i 110 KM. W sumie w ofercie sprzedaży C3 dostępne są trzy poziomy wyposażenia: Live, Feel oraz Shine.

Wyposażenie Live to m.in.: szyby przednie sterowane elektrycznie, poduszki powietrzne czołowe, boczne i kurtynowe, system zapobiegania niezamierzonemu opuszczeniu pasa ruchu, fotel kierowcy
regulowany na wysokość, uchylna tylna kanapa, dzielona w stosunku 1/3 – 2/, instalacja radiowa z dwoma głośnikami, koła 15’’.

Feel to dodatkowo: klimatyzacja manualna, radio z Bluetooth i złączem USB, sterowane z kierownicy, lusterka sterowane elektrycznie, poszerzenie nadwozia (nadkola i dolna część karoserii), światła dzienne LED, lakierowana fasada deski rozdzielczej, lakierowana obwódka fasady, klamki lakierowane w kolorze nadwozia, obudowy lusterek lakierowane.

Wreszcie Shine to jeszcze: szyby sterowane sekwencyjnie z przodu i z tyłu, pakiet automatyczny (lusterko elektrochromatyczne, automatyczne wycieraczki i czujnik zmierzchowy), ekran dotykowy 7’’, Mirror Screen, klimatyzacja automatyczna, czujniki cofania z tyłu, koła stalowe 16’’, dach w kolorze czarnym, panele Airbump, reflektory przeciwmgielne, obudowy lusterek lakierowane w kolorze dachu (jeśli bi-ton), kierownica i mieszek dźwigni biegów pokryte skórą.

Podstawowa wersja auta z silnikiem Diesla w wersji Live 1,6 Hdi 75 KM
to wydatek rzędu 49 900 zł.    (ww)

 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive