EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
 
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
 
DKV Euro Service i innogy podpisały umowę o współpracy w zakresie elektromobilności. Innogy pracuje dziś nad rozwojem najnowocześniejszych technologii ładowania, podczas gdy DKV posiada wieloletnie doświadczenie w branży transportowo-logistycznej. Z kart DKV korzysta dziś 170 000 klientów w 42 krajach Europy, którzy rozliczają za ich pomocą tankowania, opłaty drogowe, a obecnie – także ładowanie pojazdów elektrycznych (usługa działa już na terenie Niemiec).
   
Nowa spółka joint-venture zaoferuje kompleksową usługę dla flot komercyjnych w całej Europie. Jej działalność obejmie rozbudowę sieci punktów ładowania pojazdów energią elektryczną. Rozwiązanie to przyniesie korzyści zarówno klientom detalicznym, jak i korporacyjnym – a w szczególności operatorom flot pojazdów elektrycznych i hybrydowych. Kierowcy będą mogli doładować auta korzystając z karty DKV. Koszty wszelkich typów tankowań będą rozliczane w jednej fakturze.

– DKV jest optymalnym partnerem biznesowym dla tego projektu. Dzięki wspólnej usłudze korzystanie z aut elektrycznych stanie się jeszcze mniej skomplikowane. To da klientowi wygodę i poczucie bezpieczeństwa – mówi Markus Dehn, wiceprezes ds. zarządzania produktem w obszarze mobilności elektrycznej w innogy.

Nie ulega wątpliwości, że elektromobilność jest trendem nabierającym coraz większego znaczenia. Zarówno w Polsce, jak i w całej Europie administracja publiczna i biznes intensyfikują prace nad wdrożeniem dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/94/UE z dnia 22.10.2014 roku w sprawie rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych.

W Polsce w 2017 roku sprzedaż samochodów elektrycznych, liczona razem z hybrydami typu plug-in, była stosunkowo niewielka, jednak ma się to wkrótce zmienić. Zgodnie z ustawą o elektromobilności do końca 2020 roku ma powstać w naszym kraju 6 tys. punktów ładowania energią elektryczną o normalnej mocy i 400 punktów ładowania energią elektryczną o dużej mocy oraz 70 punktów tankowania gazem ziemnym sprężonym (CNG), rozmieszczonych w 32 aglomeracjach i na obszarach gęsto zaludnionych. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive