EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Poznaj SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
 
DKV Euro Service i innogy podpisały umowę o współpracy w zakresie elektromobilności. Innogy pracuje dziś nad rozwojem najnowocześniejszych technologii ładowania, podczas gdy DKV posiada wieloletnie doświadczenie w branży transportowo-logistycznej. Z kart DKV korzysta dziś 170 000 klientów w 42 krajach Europy, którzy rozliczają za ich pomocą tankowania, opłaty drogowe, a obecnie – także ładowanie pojazdów elektrycznych (usługa działa już na terenie Niemiec).
   
Nowa spółka joint-venture zaoferuje kompleksową usługę dla flot komercyjnych w całej Europie. Jej działalność obejmie rozbudowę sieci punktów ładowania pojazdów energią elektryczną. Rozwiązanie to przyniesie korzyści zarówno klientom detalicznym, jak i korporacyjnym – a w szczególności operatorom flot pojazdów elektrycznych i hybrydowych. Kierowcy będą mogli doładować auta korzystając z karty DKV. Koszty wszelkich typów tankowań będą rozliczane w jednej fakturze.

– DKV jest optymalnym partnerem biznesowym dla tego projektu. Dzięki wspólnej usłudze korzystanie z aut elektrycznych stanie się jeszcze mniej skomplikowane. To da klientowi wygodę i poczucie bezpieczeństwa – mówi Markus Dehn, wiceprezes ds. zarządzania produktem w obszarze mobilności elektrycznej w innogy.

Nie ulega wątpliwości, że elektromobilność jest trendem nabierającym coraz większego znaczenia. Zarówno w Polsce, jak i w całej Europie administracja publiczna i biznes intensyfikują prace nad wdrożeniem dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/94/UE z dnia 22.10.2014 roku w sprawie rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych.

W Polsce w 2017 roku sprzedaż samochodów elektrycznych, liczona razem z hybrydami typu plug-in, była stosunkowo niewielka, jednak ma się to wkrótce zmienić. Zgodnie z ustawą o elektromobilności do końca 2020 roku ma powstać w naszym kraju 6 tys. punktów ładowania energią elektryczną o normalnej mocy i 400 punktów ładowania energią elektryczną o dużej mocy oraz 70 punktów tankowania gazem ziemnym sprężonym (CNG), rozmieszczonych w 32 aglomeracjach i na obszarach gęsto zaludnionych. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive