EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Poznaj SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
 
Citroën zaprezentował swój nowy, kompaktowy model – Citroën C4 Cactus. Samochód został udoskonalony, dzięki czemu odpowiada najwyższym standardom segmentu C w zakresie wykorzystanych silników i rozwiązań technologicznych. Wyróżnia się na tle konkurentów swoistym charakterem i wysokim poziomem komfortu.
   
Nowy Citroën C4 Cactus po raz kolejny zaskakuje oryginalnością i nowatorskimi rozwiązaniami, które skutecznie zaszczepia do segmentu kompaktowych hatchbacków. Czysta forma nadwozia kryje elementy stylistyczne charakterystyczne dla Citroëna, takie jak panele Airbump w dolnej partii drzwi, szyby tworzące jednolitą przeszkloną powierzchnię czy „pływający” dach. Uwagę zwracają dwupoziomowe oświetlenie z przodu i wyrazista identyfikacja świetlna z tyłu, wykorzystująca lampy 3D LED. Kompaktowe wymiary nadwozia i duży rozstaw osi przekładają się na doskonałe właściwości dynamiczne i zwinność w ciasnych, miejskich uliczkach. Samochód oferuje duże, przestronne wnętrze, w którym wszyscy pasażerowie poczują się komfortowo.

Nowy Citroën C4 Cactus jest dostępny w jednym z 31 wariantów personalizacji zewnętrznej. Klienci mogą wybierać spośród 9 lakierów nadwozia oraz 4 Pakietów Kolor, zdobiących samochód dzięki zastosowaniu charakterystycznych akcentów stylistycznych.

Nowy Citroën C4 Cactus został wręcz naszpikowany nowatorskimi rozwiązaniami technicznymi, które zdecydowanie wpływają na poprawę komfortu i właściwości jezdne pojazdu. C4 Cactus jest wyposażony w zawieszenie z Progressive Hydraulic Cushions (PHC), które sprawia, że w trakcie jazdy pasażerowie odnoszą wrażenie podobne do tego, jakby płynęli łodzią. W zakresie bezpieczeństwa producent oferuje 12 systemów wspomagających prowadzenie (system ostrzegania o kolizji z funkcją awaryjnego hamowania, asystentów parkowania, utrzymania pasa ruchu, monitorowanie pasa ruchu czy system obserwujący zachowanie kierowcy i ostrzegający o konieczności zrobienia przerwy, kamerę cofania i system grip control, który wspomoże kierowcę podczas jazdy na trudnej nawierzchni) oraz trzy technologie usług online. Rozwiązania te ułatwiają kierowanie oraz pomagają pokonać chwilową dekoncentrację bądź spadek czujności, a tym samym minimalizują ryzyko kolizji.

Pasażerowie mają do dyspozycji trzy systemy zapewniające dostęp do usług online, dzięki czemu mogą wewnątrz auta korzystać z mobilnych urządzeń połączonych z Internetem. Wykorzystana technologia Citroën Connect Navi 3D oraz funkcja Mirror Screen współpracują z protokołami Android Auto, Apple Car Play i MirrorLink oraz Citroën Connect Box.

Nowy C4 Cactus dostępny jest w trzech poziomach wyposażenia: Live, Feel oraz najbogatszej Shine. Pod maską nowego Cactusa, obok znanych jednostek napędowych, takich jak: benzynowy silnik 1.2 PureTech (82 lub 110 KM) oraz wysokoprężny 1.6 BlueHDi o mocy 99 KM, oferowane są także dwie mocniejsze jednostki. Są to 130-konny PureTech, który będzie dostępny ze skrzynią manualną albo automatem, oraz wysokoprężny silnik BlueHDi o mocy 120 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę Euro 6.

Ceny tego auta zaczynają się od 52 990 zł za wersję Live. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive