EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
 
W teren i do miasta: Fiat 500X
 
Standard wyposażenia i jakość wykończenia wskazują, że Fiat 500X w zyskującym na popularności segmencie kompaktowych SUV-ów aspiruje do klasy premium.
   
Standard wykończenia i jakość wykorzystanych materiałów w Fiacie 500X były dotąd zarezerwowane jedynie do aut klasy Alfa Romeo. Włoscy projektanci zreflektowali się, że klienci czekają na coś więcej. Stąd, jakże udana konstrukcja 500X. Crossover Fiata prezentuje się bardzo efektownie, jak przystało na auto w wersji Off-road Look. Przysadziste zderzaki i kilka dodatków stylistycznych nadają muskulatury. Wnętrze wygodne i wykończone ze smakiem. Sporo zapożyczeń ze stylizacji klasycznej 500-ki typu: okrągłe reflektory, chromowane obramowania świateł tylnych czy mocno pochylona tylna klapa. Umieszczony na centralnej konsoli wyświetlacz multimedialnego systemu Uconnect służy do zarządzania praktycznie kompletnym wyposażeniem, osobno wydzielono jedynie sterowanie wentylacją. Całość jest intuicyjna i prosta w obsłudze.

Fiat 500X ma świetnie pracujące, choć dość twarde zawieszenie, dzięki czemu przyjemność sprawia również szybsza jazda po asfalcie. Jedynie pasażerom siedzącym na tylnych fotelach mogą dać się we znaki nierówne nawierzchnie. Jeśli dołożymy do tego dobrze zestrojony układ kierowniczy z ręczną 6-biegową przekładnią i przyjemnie brzmiący turbodoładowany silnik 1,4 Multiair o mocy 140 KM, to jazda tym SUV-em rzeczywiście może się spodobać.

Planując zakup samochodu z uterenowioną stylistyką, trzeba zdecydować się na ofertę „Off-Road Look”, która obejmuje dwa stopnie wyposażeniowe: Cross i Cross Plus. Ceny Fiata 500X obejmują 7 poziomów wyposażenia. W wersji podstawowej POP zaczynają się od 59 900 zł z silnikiem benzynowym 1.6 E-Torq 110 KM, zaś z jednostką wysokoprężną 1.3 MultiJet
95 KM będzie to 69 900 zł. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive