EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Poznaj SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
W teren i do miasta: Fiat 500X
 
Standard wyposażenia i jakość wykończenia wskazują, że Fiat 500X w zyskującym na popularności segmencie kompaktowych SUV-ów aspiruje do klasy premium.
   
Standard wykończenia i jakość wykorzystanych materiałów w Fiacie 500X były dotąd zarezerwowane jedynie do aut klasy Alfa Romeo. Włoscy projektanci zreflektowali się, że klienci czekają na coś więcej. Stąd, jakże udana konstrukcja 500X. Crossover Fiata prezentuje się bardzo efektownie, jak przystało na auto w wersji Off-road Look. Przysadziste zderzaki i kilka dodatków stylistycznych nadają muskulatury. Wnętrze wygodne i wykończone ze smakiem. Sporo zapożyczeń ze stylizacji klasycznej 500-ki typu: okrągłe reflektory, chromowane obramowania świateł tylnych czy mocno pochylona tylna klapa. Umieszczony na centralnej konsoli wyświetlacz multimedialnego systemu Uconnect służy do zarządzania praktycznie kompletnym wyposażeniem, osobno wydzielono jedynie sterowanie wentylacją. Całość jest intuicyjna i prosta w obsłudze.

Fiat 500X ma świetnie pracujące, choć dość twarde zawieszenie, dzięki czemu przyjemność sprawia również szybsza jazda po asfalcie. Jedynie pasażerom siedzącym na tylnych fotelach mogą dać się we znaki nierówne nawierzchnie. Jeśli dołożymy do tego dobrze zestrojony układ kierowniczy z ręczną 6-biegową przekładnią i przyjemnie brzmiący turbodoładowany silnik 1,4 Multiair o mocy 140 KM, to jazda tym SUV-em rzeczywiście może się spodobać.

Planując zakup samochodu z uterenowioną stylistyką, trzeba zdecydować się na ofertę „Off-Road Look”, która obejmuje dwa stopnie wyposażeniowe: Cross i Cross Plus. Ceny Fiata 500X obejmują 7 poziomów wyposażenia. W wersji podstawowej POP zaczynają się od 59 900 zł z silnikiem benzynowym 1.6 E-Torq 110 KM, zaś z jednostką wysokoprężną 1.3 MultiJet
95 KM będzie to 69 900 zł. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive