EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
 
Dzielny gracz: Kia Stonic
 
Kia Stonic – typowo miejski, a przy tym dzielny samochód, z impetem wdziera się do jakże ciasnego segmentu małych crossoverów.
   
Kia Stonic to już trzeci crossover w palecie koreańskiego producenta. Celem stylistów było stworzenie miejskiego crossovera o bardzo kompaktowych rozmiarach. Krótkie zwisy nadwozia w połączeniu z długą pokrywą silnika i nisko przebiegającą linią dachu sprawiają, że Stonic ma bardzo dynamiczne proporcje, dzięki którym na drodze wygląda bardzo podobnie jak samochody o charakterze sportowym. Jednocześnie oferuje wysoką pozycję za kierownicą, której kierowcy oczekują od miejskich SUV-ów. Czarne elementy na zewnątrz auta oraz osłony silnika i tylnej części podwozia wkomponowane w zderzaki podkreślają charakter Stonica jako crossovera gotowego do jazdy w każdym terenie i sprawiają, że wygląda jak większe SUV-y marki Kia.

W Polsce zdecydowani na zakup Stonica mogą wybierać w jednym z trzech kolorów dachu w połączeniu z dedykowanym kolorem nadwozia. Do wyboru są również 15- lub 17-calowe obręcze kół z lekkich stopów. Samochód seryjnie jest wyposażany w system stabilizacji toru jazdy (ESC) i w system zarządzania stabilnością pojazdu (VSM). Dzięki temu napędzana na przednie koła Kia Stonic gwarantuje dużą dawkę przyjemności z jazdy i zapewnia dobrą trakcję we wszystkich warunkach.

W teście redakcyjnym sprawdzaliśmy walory modelu z wysokoprężnym silnikiem 1.6 CRDi o mocy 110 KM, który współpracował z ręczną skrzynią o 6 przełożeniach.Stonic z tym silnikiem rozpędza się do 100 km/h w 11,3 s i osiąga maksymalnie ok. 180 km/h. Atutem diesla jest niskie zużycie paliwa. W teście średnie spalanie utrzymywało się na poziomie 6 l/100 km.

Ceny zaczynają się od 54 990 zł za samochód z 84-konnym silnikiem i bogatym wyposażeniem seryjnym, w skład którego wchodzą między innymi: 6 poduszek powietrznych, klimatyzacja manualna, 7-calowy ekran dotykowy z interfejsami – Android Auto i Apple CarPlay, łączność Bluetooth z zestawem głośno mówiącym do podłączenia telefonu, pakiet systemów bezpieczeństwa z ESC oraz systemami – kontroli hamowania w zakrętach i stabilizacji toru jazdy podczas hamowania, oraz elektrycznie sterowane szyby i lusterka. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive