EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
 
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
 
Administratorzy flot samochodowych przyznają, że karty paliwowe stały się jednym z podstawowych narzędzi tak użytkownika samochodu służbowego, jak i menedżera zarządzającego flotą. Możliwość bezgotówkowych rozliczeń, jedna zbiorcza faktura, elektroniczne załączniki do faktur, które mogą być importowane do programów wspomagających zarządzanie flotą,
stanowią bardzo duże ułatwienia w codziennej pracy.
   
Rosnące zainteresowanie kartami paliwowymi skłoniło BZ WBK Leasing do poszerzenia oferty. Spółka zwiększa limity transakcji i wprowadza kartę „Klient”, na której nie będzie wskazany numer rejestracyjny pojazdu.

– Karty paliwowe proponujemy klientom już od 8 lat. To właśnie pozytywne reakcje i oczekiwania klientów skłaniają nas do rozbudowywania oferty i wprowadzania nowych funkcjonalności – komentuje Tomasz Sęba, dyrektor ds. ubezpieczeń i produktów komplementarnych w BZ WBK Leasing.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów BZ WBK Leasing zwiększa limity transakcji zarówno dla pakietu Classic jak i Premium. Po zmianach maksymalny limit karty wynosi 4000 złotych dla jednego przedmiotu w jednym okresie rozliczeniowym. Posiadacze karty mogą indywidualnie wybierać własny limit spośród czterech wariantów (1000, 2000, 3000 i 4000 złotych).

Drugą istotną zmianą jest wprowadzenie karty „Klient”. Na jej etykiecie, zamiast numeru rejestracyjnego pojazdu, obok NIP znajdzie się jedynie numer karty.

– To rozwiązanie, które uprości życie kierowcom. Pracownicy stacji paliwowych nie będą każdorazowo weryfikować numeru rejestracyjnego, co przyspieszy proces zakupu. Dodatkowo, numer rejestracyjny pojazdu nie będzie odnotowywany na fakturach – tam też klienci znajdą jedynie numer karty.
Korzystając z takiej karty, warto jednakże, aby klient dla celów prawidłowych rozliczeń podatkowych prowadził ewidencję umożliwiającą ustalenie, do jakiego samochodu paliwo było wlewane, w celu właściwego rozliczania podatków – tłumaczy Tomasz Sęba.

Korzystanie z kart paliwowych oznacza wiele benefitów. W przypadku kart oferowanych przez BZ WBK Leasing przedsiębiorcy mogą liczyć na zniżki na paliwo, możliwość odroczenia płatności nawet o 50 dni od dnia zakupu paliwa, zbiorczą fakturę dla całej floty pojazdów czy szybszą obsługę. Na tę ostatnią znacząco wpływa wprowadzona w 2017 roku usługa mFLOTA ORLEN, umożliwiająca płacenie za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze na wybranych stacjach ORLEN w całej Polsce. Do płatności wystarczy przeznaczona do tego aplikacja w telefonie komórkowym, którą można pobrać z każdej popularnej platformy mobilnej, tj. iOS, Android i Windows Phone.

Poszerzanie oferty kierowanej do kierowców nie powinno dziwić. Pojazdy pozostają motorem napędowym branży leasingowej. Łączna wartość finansowania pojazdów wyniosła w 2017 roku 47,3 mld zł, czyli 15% więcej niż rok wcześniej. Taki wynik łatwo skorelować z bardzo dobrymi danymi z rynku motoryzacyjnego. Dane IBRM Samar wskazują, że rok 2017 był dla branży samochodowej najlepszym od 18 lat. W ciągu 12 miesięcy na polskie drogi wyjechało ponad 483 tys. nowych samochodów osobowych, aż 16,1% więcej niż rok wcześniej i najwięcej od 1999 roku. Sukces generowany był przede wszystkim przez zakupy klientów instytucjonalnych. W grudniu 2017 roku udział tej grupy klientów w strukturze zakupów nowych aut osobowych wyniósł aż 71,2%. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive