EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
Poznaj SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
 
Administratorzy flot samochodowych przyznają, że karty paliwowe stały się jednym z podstawowych narzędzi tak użytkownika samochodu służbowego, jak i menedżera zarządzającego flotą. Możliwość bezgotówkowych rozliczeń, jedna zbiorcza faktura, elektroniczne załączniki do faktur, które mogą być importowane do programów wspomagających zarządzanie flotą,
stanowią bardzo duże ułatwienia w codziennej pracy.
   
Rosnące zainteresowanie kartami paliwowymi skłoniło BZ WBK Leasing do poszerzenia oferty. Spółka zwiększa limity transakcji i wprowadza kartę „Klient”, na której nie będzie wskazany numer rejestracyjny pojazdu.

– Karty paliwowe proponujemy klientom już od 8 lat. To właśnie pozytywne reakcje i oczekiwania klientów skłaniają nas do rozbudowywania oferty i wprowadzania nowych funkcjonalności – komentuje Tomasz Sęba, dyrektor ds. ubezpieczeń i produktów komplementarnych w BZ WBK Leasing.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów BZ WBK Leasing zwiększa limity transakcji zarówno dla pakietu Classic jak i Premium. Po zmianach maksymalny limit karty wynosi 4000 złotych dla jednego przedmiotu w jednym okresie rozliczeniowym. Posiadacze karty mogą indywidualnie wybierać własny limit spośród czterech wariantów (1000, 2000, 3000 i 4000 złotych).

Drugą istotną zmianą jest wprowadzenie karty „Klient”. Na jej etykiecie, zamiast numeru rejestracyjnego pojazdu, obok NIP znajdzie się jedynie numer karty.

– To rozwiązanie, które uprości życie kierowcom. Pracownicy stacji paliwowych nie będą każdorazowo weryfikować numeru rejestracyjnego, co przyspieszy proces zakupu. Dodatkowo, numer rejestracyjny pojazdu nie będzie odnotowywany na fakturach – tam też klienci znajdą jedynie numer karty.
Korzystając z takiej karty, warto jednakże, aby klient dla celów prawidłowych rozliczeń podatkowych prowadził ewidencję umożliwiającą ustalenie, do jakiego samochodu paliwo było wlewane, w celu właściwego rozliczania podatków – tłumaczy Tomasz Sęba.

Korzystanie z kart paliwowych oznacza wiele benefitów. W przypadku kart oferowanych przez BZ WBK Leasing przedsiębiorcy mogą liczyć na zniżki na paliwo, możliwość odroczenia płatności nawet o 50 dni od dnia zakupu paliwa, zbiorczą fakturę dla całej floty pojazdów czy szybszą obsługę. Na tę ostatnią znacząco wpływa wprowadzona w 2017 roku usługa mFLOTA ORLEN, umożliwiająca płacenie za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze na wybranych stacjach ORLEN w całej Polsce. Do płatności wystarczy przeznaczona do tego aplikacja w telefonie komórkowym, którą można pobrać z każdej popularnej platformy mobilnej, tj. iOS, Android i Windows Phone.

Poszerzanie oferty kierowanej do kierowców nie powinno dziwić. Pojazdy pozostają motorem napędowym branży leasingowej. Łączna wartość finansowania pojazdów wyniosła w 2017 roku 47,3 mld zł, czyli 15% więcej niż rok wcześniej. Taki wynik łatwo skorelować z bardzo dobrymi danymi z rynku motoryzacyjnego. Dane IBRM Samar wskazują, że rok 2017 był dla branży samochodowej najlepszym od 18 lat. W ciągu 12 miesięcy na polskie drogi wyjechało ponad 483 tys. nowych samochodów osobowych, aż 16,1% więcej niż rok wcześniej i najwięcej od 1999 roku. Sukces generowany był przede wszystkim przez zakupy klientów instytucjonalnych. W grudniu 2017 roku udział tej grupy klientów w strukturze zakupów nowych aut osobowych wyniósł aż 71,2%. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive