EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
 
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
 
Rozmowa z Bogdanem Jeżykiem, prezesem zarządu Inter Profmax Sp. z o.o.
   
Redakcja: Czy nowoczesne technologie są coraz częściej w użyciu w procesach zarządzania flotą pojazdów firmowych?

Bogdan Jeżyk: Oczywiście. Wszyscy, którzy do dziś zarządzają parkiem samochodowym w sposób ręczny, nie są w stanie w wystarczający sposób analizować mnogości dostępnych danych. Efektywność jest kluczem do sukcesu każdej organizacji, zaś oszczędność czasu podstawowym jej parametrem.

Nowoczesne systemy do zarządzania flotą, telemetria, aplikacje mobilne, stają się codziennością skutecznego fleet managera. Bez narzędzi wsparcia nie można mówić o właściwym nadzorze i kontroli. A bez tego racjonalność kosztów, transparentność działań, przewidywalność i realizacja budżetu nie istnieją.
Nowoczesne technologie pozwalają na skuteczną i łatwą kontrolę aktualnego stanu całej floty z jednego urządzenia, niezależnie czy mówimy o monitoringu pojazdów, optymalizacji kosztowej czy o zarządzaniu użytkownikami aut. Dwukierunkowość informacji (firma – kierowca) jest kluczem do oszczędności czasu potrzebnego na rozwiązanie pojawiającego się problemu. W przypadku szkód komunikacyjnych to dwukierunkowość nabiera jeszcze ważniejszego znaczenia.

Czy aplikacje mobilne współpracują z telemetrią?

W dzisiejszych czasach jeżeli jakieś narzędzie nie jest otwarte na komunikowanie się, przegrywa na starcie. We współpracy z telemetrią, ważną funkcją aplikacji mobilnych jest to, że umożliwiają kontrolę stylu jazdy w czasie rzeczywistym. Aplikacja staje się komunikatorem pomiędzy pojazdem a kierowcą. Może się to odbywać na dwa sposoby. Po pierwsze, kierowca może otrzymywać komunikaty w momencie wykrycia przez system zdefiniowanych przez zarządzającego flotą zdarzeń. Przykładowo system może poinformować kierowcę o konieczności dostosowania prędkości do obowiązującego limitu lub firmowych rekomendacji, dotyczących ekonomicznej jazdy. Po drugie, operator systemu widząc niepokojące i nieoczekiwane zdarzenia, może poinformować o nich kierowcę poprzez wysłanie do niego odpowiedniego komunikatu. Otrzymanie wiadomości ułatwia kierowcy dostosowanie stylu jazdy zarówno do warunków drogowych, jak i wytycznych obowiązujących w firmie.

Na czym polega i do czego służy Państwa aplikacja mobilna?

Aplikacja mobilna OmniFleet została opracowana w celu usprawnienia i ułatwienia użytkownikom pojazdów realizacji podstawowych potrzeb związanych z eksploatacją aut – od zgłoszeń serwisowych do zgłoszeń zdarzeń drogowych. A wszystko przy użyciu smartfona. Aplikacja pozwala w sposób intuicyjny przejść przez proces zgłoszenia serwisowego, rezerwacji wizyty w warsztacie czy akceptacji kosztów. Zdefiniowane poziomy użytkowników, od kierowcy, użytkownika do menedżera floty, czynią ją niezmiernie użyteczną i efektywną. Jej szczególnie mocną stroną jest wsparcie kierowcy i szefa floty w procesie zgłoszenia szkody komunikacyjnej – od wypełnienia formularza zgłoszenia szkody, przez szkice sytuacyjne, zdjęcia uszkodzeń, aż do całodobowego monitoringu procesów naprawczych. Wszystko w sposób transparentny, kompatybilny z procedurami ubezpieczycieli, szybki i prosty. Dodatkowo, posiada wiele funkcjonalności pomocniczych, np. możliwość wezwania służb ratunkowych czy assistance. Aplikacja zawiera również instrukcję sposobu udzielania pierwszej pomocy, niezmiernie przydatną w krytycznej sytuacji.

Co jest sercem tej aplikacji?

Bazą dla aplikacji jest nasz autorski system OmniFleet. Został on zaprojektowany z myślą o potrzebach osób zarządzających flotą samochodową. Jego liczne moduły umożliwiają nie tylko zarządzanie pojazdami i ich monitorowanie, ale obsługują także zagadnienia ubezpieczeniowe, eksploatacyjne, zarządzanie przeglądami, obsługę kart paliwowych i wiele innych funkcji niezbędnych w codziennej pracy menedżera floty. Co powinno zaciekawić klientów, każdy, kto korzysta z naszej aplikacji mobilnej, otrzymuje dostęp do systemu stacjonarnego. W ten sposób staje się częścią rodziny użytkowników OmniFleet i bez zbędnych kosztów posiada i używa dwa kluczowe narzędzia – system do zarządzania flotą i aplikację mobilną.

Wszyscy klienci, którzy chcą korzystać ze świadczonych przez Inter Profmax usług likwidacji szkód komunikacyjnych, otrzymują naszą aplikację i system za darmo. Wierzymy, że takie podejście spopularyzuje nasze narzędzia szerokiemu spektrum osób zarządzających flotami pojazdów. Z punktu widzenia każdej firmy, sprawne systemy to gwarancja niskich kosztów, oszczędności czasu i komfortu obsługi. Bądźmy efektywni...

Kto może korzystać z aplikacji?

Każdy, kto zdecyduje się na współpracę z Inter Profmax. Przypominam, że w przypadku obsługi szkód komunikacyjnych, aplikacja i system są przekazywane bezkosztowo. Sama aplikacja funkcjonuje w dwóch systemach operacyjnych – iOS oraz Android, i jest dostępna w sklepach tych dostawców. Jak każdy tego typu system, musi ona zostać zasilona podstawowymi informacjami. Oczywiście aplikacja, system oraz Inter Profmax spełniają wszystkie warunki stawiane przez RODO. Wszystko jest proste i przejrzyste.

Dziękujemy za rozmowę.

(ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive