EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 184/185, czerwiec/lipiec 2018
     
 
Elektromobilna rewolucja
FLOTOWE TRENDY 2019
Najlepsze rozwiązanie dla flot
Aplikacja pomoże w zarządzaniu flotą
Auto Katalog SAMAR – pożyteczne narzędzie
Blaski i cienie elektromobilności
BZ WBK Leasing: karta paliwowa bez numeru rejestracyjnego i wyższe limity
Czysta energia: Nissan Leaf
DKV Euro Service i innogy wspólnie w elektromobilności
Dosłupkowanie Warszawy
Dostawcze Fordy – różnorodne, komfortowe i bezpieczne
Dzielny gracz: Kia Stonic
Komfortowy kompakt: Citroën C4 Cactus
Kuszące kombi: Seat Leon ST
Nie boimy się wyzwań
Plebiscyt Mobility Trends – trwa głosowanie na najlepsze produkty i usługi z branży IT i Telcom za 2018 roku
Poczta Polska testuje samochody elektryczne
Potencjał kart paliwowych
Powiew luksusu: Alfa Romeo Stelvio
SEAT dla przedsiębiorców
Sportowy, elegancki i obszerny: Opel Grandland X
Telemityka, czyli o mitach telematyki
W teren i do miasta: Fiat 500X
Drogowa dżungla
Lasy Państwowe stawiają na elektromobilność
Bosch inwestuje w rozwój w Polsce
Cyfrowa rewolucja
Przegląd prasy
Gdy kierowca patrzy, a nie widzi
Olejowa waga ciężka
Firmowy samochód może mniej kosztować
Dobra passa CFM
Skuteczna polisa
Wschodząca gwiazda: Mercedes kl. A
Mustangi opanowały Warszawę
Zielona fala: Renault Zoe
Trzy cylindry na dopalaczach: Skoda Karoq
Miejski wojownik: Hyundai Kona
Nowe otwarcie: DS7 Crossback
W dobrej cenie: Dacia Duster
Oszczędna jazda: Peugeot 308
Król polskich dróg: VW Golf
Pikap w klasie premium: Mercedes kl. X
Mistrz jest jeden: Renault Master
Ford Tourneo Custom: w celach firmowych lub do odpoczynku
Ford Transit Custom: wygoda w pracy
Na wiele okazji: Fiat Ducato
Przebieg kontrolowany
Auto z odzysku
RV i TCO, czyli czas na ważne decyzje
Problemy prawne kierowców zawodowych
Atrakcyjny segment pikapów
Przesiądziemy się do aut elektrycznych?
Przełomowy rok dla rozwoju ekotransportu
innogy e-Car Sharing
Syntetyki królują
Z rynku - Elektryfikacja motoryzacji
Z rynku - Rynek leasingu z solidną dynamiką wzrostu
Z rynku - Czyste paliwo
Z rynku - Udogodnienia dla samochodów elektrycznych w praktyce
Z rynku - Agnieszka Himel
Dwumilionowy Fiat 500 wyjechał z zakładu FCA w Tychach
50 wodorowych Toyot Mirai trafi na ulice Londynu
Sportowe Mégane R.S. już w salonach
Fiesta Active – nowy crossover Forda
800 tys. ekologicznych Audi
Opel wyprzedza czas
Jeep Grand Cherokee Trackhawk w Polsce
   
  pokaż wszystkie numery
 
Plebiscyt Mobility Trends – trwa głosowanie na najlepsze produkty i usługi z branży IT i Telcom za 2018 roku
 
W tegorocznej dziewiątej edycji plebiscytu Mobility Trends, dystrybutorzy i producenci dodali do ankiety ponad 300 zgłoszeń. Do 5 lutego entuzjaści nowych technologii mogą zagłosować na usługi i produkty, które w 2018 roku zrobiły na nich największe wrażenie. Konsumenci mogą oddać swój głos w jednej lub wszystkich 19 kategoriach na stronie: www.ankieta.mobilitytrends.pl. Udział w głosowaniu umożliwia wygranie atrakcyjnych nagród, tj. smartfon, słuchawki czy wideorejestrator.

   
Mobility Trends to prestiżowy plebiscyt organizowany od 2010 roku przez MIT MEDIA Group, wydawcę magazynu Mobility, Mobilitynews.pl i Technikalia.tv. Nagrody za 2018 rok zostaną przyznane w 25 kategoriach. W aż 19 z nich laureatów wybiorą konsumenci. Kapituła konkursowa przyzna nagrody tylko w 6 kategoriach: Producent roku 2018, Operator roku 2018, Dystrybutor roku 2018, Polska Firma roku 2018, Człowiek roku 2018 i Debiut roku 2018. Organizator dostosowuje kategorie do aktualnych trendów. W tym roku pojawiły się dwie nowe - Biznesowy smartfon roku 2018 i Innowacja roku 2018. W tym roku najwięcej, ponad 30 zgłoszeń wpłynęło w kategoriach: Innowacja i Gadżet roku 2018.

„Plebiscyt Mobility Trends jest organizowany już po raz dziewiąty. Dziedzina IT oraz Telcom wciąż się zmienia, dlatego każda edycja jest zupełnie inna. Muszę przyznać, że wpłynęło bardzo dużo zgłoszeń, co bardzo nas cieszy. W tym roku wręczonych zostanie 25 statuetek „Złoty Bell”, 19 w kategoriach konsumenckich i 6 od Kapituły. Plebiscyt Mobility Trends daje możliwość zaistnienia w branży nowym markom oraz produktom. Dzięki temu, że laureatów wybierają konsumenci – wynik głosowania może być nieprzewidywalny.
Wszystkie firmy niezależnie od wielkości, mają takie same szanse na zwycięstwo. Ponadto dzięki Mobility Trend zdobywamy cenne informacje o trendach na rynku nowych technologii. Badanie z wynikami głosowania opublikujemy w czasopiśmie Mobility i na MobilityNews.pl” - powiedział Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA GROUP, wydawca magazynu Mobility i pomysłodawca Mobility Trends.

Każdy może dodać do ankiety premierowy produkt/usługę.
Od połowy grudnia do 9 stycznia br. producenci i dystrybutorzy mogli bezpłatnie dodawać do ankiety urządzenia i rozwiązania, które miały premierę w minionym roku. Głosowanie trwa od 10 stycznia do 5 lutego br. Wystarczy wejść www.ankieta.mobilitytrends.pl i zagłosować! Produkty i usługi, które zdobędą najwięcej głosów konsumentów, otrzymają statuetkę „Złoty Bell”, przyznawaną na cześć Alexandra Grahama Bella – wynalazcy telefonu. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej Gali Mobility Trends, która odbędzie się 20 lutego w Teatrze Capitol w Warszawie.

Sponsorzy Mobility Trends 2018: SanDisk, Western Digital, Maxcom, MyScreenProtector, Meizu, 4 PUBLICITY, Teatr i Club Capitol, Technikalia.
Partnerzy: Plantronics, Play, Mio, Telematics Technologies, CAT, Hama, Ingram Micro, Honor, Jabra, Solectric, Blaupunkt, Świat Telefonów i Landotech.
Patron honorowy: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, ZIPSEE Cyfrowa Polska,
Oficjalni patroni medialni: Czwórka Polskie Radio, Wirtualna Polska, Komórkomania, MobilityNews, Technikalia.TV, Mobility.
Patroni medialni: InfoMarket, Brands IT, Big China, Telix, eGospodarka, Ostatnia Tawerna, Outsourcing Portal, BeautyShow, MotoSpace, EuroFlota.

 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive