EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
 
Plebiscyt Mobility Trends – trwa głosowanie na najlepsze produkty i usługi z branży IT i Telcom za 2018 roku
 
W tegorocznej dziewiątej edycji plebiscytu Mobility Trends, dystrybutorzy i producenci dodali do ankiety ponad 300 zgłoszeń. Do 5 lutego entuzjaści nowych technologii mogą zagłosować na usługi i produkty, które w 2018 roku zrobiły na nich największe wrażenie. Konsumenci mogą oddać swój głos w jednej lub wszystkich 19 kategoriach na stronie: www.ankieta.mobilitytrends.pl. Udział w głosowaniu umożliwia wygranie atrakcyjnych nagród, tj. smartfon, słuchawki czy wideorejestrator.

   
Mobility Trends to prestiżowy plebiscyt organizowany od 2010 roku przez MIT MEDIA Group, wydawcę magazynu Mobility, Mobilitynews.pl i Technikalia.tv. Nagrody za 2018 rok zostaną przyznane w 25 kategoriach. W aż 19 z nich laureatów wybiorą konsumenci. Kapituła konkursowa przyzna nagrody tylko w 6 kategoriach: Producent roku 2018, Operator roku 2018, Dystrybutor roku 2018, Polska Firma roku 2018, Człowiek roku 2018 i Debiut roku 2018. Organizator dostosowuje kategorie do aktualnych trendów. W tym roku pojawiły się dwie nowe - Biznesowy smartfon roku 2018 i Innowacja roku 2018. W tym roku najwięcej, ponad 30 zgłoszeń wpłynęło w kategoriach: Innowacja i Gadżet roku 2018.

„Plebiscyt Mobility Trends jest organizowany już po raz dziewiąty. Dziedzina IT oraz Telcom wciąż się zmienia, dlatego każda edycja jest zupełnie inna. Muszę przyznać, że wpłynęło bardzo dużo zgłoszeń, co bardzo nas cieszy. W tym roku wręczonych zostanie 25 statuetek „Złoty Bell”, 19 w kategoriach konsumenckich i 6 od Kapituły. Plebiscyt Mobility Trends daje możliwość zaistnienia w branży nowym markom oraz produktom. Dzięki temu, że laureatów wybierają konsumenci – wynik głosowania może być nieprzewidywalny.
Wszystkie firmy niezależnie od wielkości, mają takie same szanse na zwycięstwo. Ponadto dzięki Mobility Trend zdobywamy cenne informacje o trendach na rynku nowych technologii. Badanie z wynikami głosowania opublikujemy w czasopiśmie Mobility i na MobilityNews.pl” - powiedział Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA GROUP, wydawca magazynu Mobility i pomysłodawca Mobility Trends.

Każdy może dodać do ankiety premierowy produkt/usługę.
Od połowy grudnia do 9 stycznia br. producenci i dystrybutorzy mogli bezpłatnie dodawać do ankiety urządzenia i rozwiązania, które miały premierę w minionym roku. Głosowanie trwa od 10 stycznia do 5 lutego br. Wystarczy wejść www.ankieta.mobilitytrends.pl i zagłosować! Produkty i usługi, które zdobędą najwięcej głosów konsumentów, otrzymają statuetkę „Złoty Bell”, przyznawaną na cześć Alexandra Grahama Bella – wynalazcy telefonu. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej Gali Mobility Trends, która odbędzie się 20 lutego w Teatrze Capitol w Warszawie.

Sponsorzy Mobility Trends 2018: SanDisk, Western Digital, Maxcom, MyScreenProtector, Meizu, 4 PUBLICITY, Teatr i Club Capitol, Technikalia.
Partnerzy: Plantronics, Play, Mio, Telematics Technologies, CAT, Hama, Ingram Micro, Honor, Jabra, Solectric, Blaupunkt, Świat Telefonów i Landotech.
Patron honorowy: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, ZIPSEE Cyfrowa Polska,
Oficjalni patroni medialni: Czwórka Polskie Radio, Wirtualna Polska, Komórkomania, MobilityNews, Technikalia.TV, Mobility.
Patroni medialni: InfoMarket, Brands IT, Big China, Telix, eGospodarka, Ostatnia Tawerna, Outsourcing Portal, BeautyShow, MotoSpace, EuroFlota.

 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive