EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2020

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE na FLEET MANAGEMENT FORUM
DKV z ofertą dla flot. Karta bez limitów
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
 
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
 
Okazuje się, że chiński kapitał oraz doskonała szwedzka tradycja techniczna i technologiczna to znakomity mariaż, a słynna marka Volvo przeżywa prawdziwy rozkwit. Teraz mamy tego kolejny przykład – byliśmy w Warszawie na polskiej premierze prasowej nowego modelu S60 – pierwszego Volvo wyprodukowanego w Stanach Zjednoczonych i pierwszego od lat dostępnego wyłącznie z silnikami benzynowymi i napędami hybrydowymi.
   
To najbardziej sportowy model w ofercie Volvo, który z powodzeniem powinien walczyć w konkurencyjnym segmencie średniej wielkości sedanów premium.

Kolejną premierę zorganizowano w salonie Volvo Car Warszawa zlokalizowanym w samym centrum miasta. Ten obiekt łączy w sobie funkcje Downtown Store, kawiarni, a także centrum biznesowo-kulturalnego. Tam też podziwiano najnowszy model S60, który został umieszczony na pierwszym piętrze salonu za pomocą specjalnego podnośnika ustawionego na chodniku przed salonem. Samochód wjechał z podnośnika do salonu przez… okno. Droga do klientów ma być jednak dużo prostsza.

Model S60 będzie dostępny w wersji First Edition z bogatym wyposażeniem dodatkowym, niewymagającym dopłaty. W specjalnej edycji S60 bez dopłaty otrzymamy m.in. pakiet R-Design,
18-calowe koła, automatyczną skrzynię biegów, skórzaną tapicerkę, nawigację, nagłośnienie High Performance, czujniki parkowania, tempomat, dwustrefową klimatyzację, elektryczną regulację fotela kierowcy i elektrycznie składane lusterka, przygotowane pod system android Auto/Apple Car Play, Volvo On Call oraz bogaty pakiet systemów bezpieczeństwa.

Jak informuje producent, S60 to najbardziej sportowe Volvo w ofercie. Jego dynamiczny charakter podkreślają linia nadwozia, sportowy pakiet R-Design, charakterystyka zawieszenia i zastosowane jednostki napędowe. Już bazowy silnik T4 ma 190 KM, a mocniejszy T5 250 KM. Właśnie te dwie wersje trafią do Polski w pierwszej kolejności. Każda z nich jest dostępna wyłącznie z automatem, a mocniejszą z nich można doposażyć także w napęd na cztery koła. Pod koniec roku zadebiutują kolejne dwie wersje: T6 AWD 310 KM oraz hybryda typu plug-in T8 390 KM. W topowej wersji S60 będzie osiągał „setkę” w 4,7 s. Nowy sedan powstał z myślą o kierowcach, którzy chcą czerpać przyjemność z prowadzenia samochodu. Jednocześnie gama silnikowa tego samochodu świetnie wpisuje się w politykę flotową i preferencje zakupowe klientów biznesowych. Polscy przedsiębiorcy najczęściej wybierają właśnie samochody z silnikami dwulitrowymi, przednim napędem, automatyczną skrzynią biegów i coraz częściej z silnikami benzynowymi. Ich preferencje wyglądają dokładnie tak, jak specyfikacja S60. Model ma duże szanse trafić w ich potrzeby.

Pierwsze egzemplarze S60 docierają właśnie do polskich salonów. Klienci mogą wybierać spośród trzech wersji napędowych tego auta: T4 FWD 190 KM (od 165 000 zł), T5 FWD 250 KM (od 178 650 zł) i T5 AWD (od 188 650 zł). Mimo że te wersje S60 są dobrze wyposażone, lista dodatkowych opcji jest bardzo długa i można je dowolnie konfigurować. Pod koniec roku do oferty dołączą także modele T6 AWD 310 KM i T8 plug-in hybrid 390 KM. Ich cenniki zostaną podane później.

Jak podaje producent, podobnie skonfigurowane samochody konkurencji są droższe od 40 do 55 tys. zł.    (M. St.)

 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive