EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
 
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
 
Nowy Peugeot 508 wersji GT z benzynowym silnikiem o mocy 225 KM potwierdza innowacyjny charakter auta i sportowe ambicje francuskiej marki.
   
Obecny od kilku tygodni na polskim rynku nowy Peugeot 508 zachwyca stylistyką, komfortem jazdy i zastosowaniem nowatorskich rozwiązań technologicznych. Auto dostępne jest z silnikami PureTech i BlueHDi i najnowszej generacji Euro 6.c. W ofercie są dwie jednostki benzynowe zbudowane na bazie silnika 1.6 l PureTech. Gama silników wysokoprężnych składa się z czterech jednostek zbudowanych na bazie silników 1,5 l i 2,0 l BlueHDi. W teście redakcyjnym sprawdzaliśmy walory 508 z silnikiem benzynowym 1,6l PureTech 225 KM S&S AT8 w wersji GT, gdzie wnętrze auta jest wykończone szlachetnymi materiałami, obite w standardzie skórą i Alcantarą. Na pokładzie wersji GT uwagę zwraca system Night Vision, który „wyłapuje” pieszych po zmroku, informując kierowcę o nich dźwiękowo i wizualnie. Osoby siedzące na przednich fotelach mogą korzystać z kieszeni w przednich drzwiach oraz schowków w środkowej konsoli. Pasażerowie, którzy zajmują fotele z tyłu, także mają wszystko w zasięgu swojej ręki. Centralny ekran dotykowy jest doskonale zintegrowany z deską rozdzielczą – jest umieszczony prawie na tej samej wysokości co panel zegarów.

Pojemnościowy ekran dotykowy ma przekątną 8 cali w podstawowym poziomie wyposażenia Active, a już od poziomu Allure jest oferowany w wersji High Definition o przekątnej 10 cali. Automatyczna skrzynia biegów EAT8i, równie oszczędna pod względem zużycia paliwa jak skrzynia manualna, zapewnia szybką i płynną zmianę przełożeń. Jest to możliwe dzięki nowemu, elektrycznemu mechanizmowi Shift and Park by wirei i łopatkom zmiany biegów pod kierownicą. Jazdę uprzyjemnia system adaptacyjnego zawieszenia. W zależności od gustu można wybrać tryb nastawy amortyzatorów: normalny, komfortowy i sportowy. Średnie spalanie oscylowało na poziomie 8,7 l/100 km. W mieście bądź agresywnej jeździe może być zdecydowanie większe. Dostępne są cztery wersje wyposażenia: Active, Allure, GT Line i GT.

Ceny nowego Peugeota 508 od 123 900 zł.    (ww)

 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive