EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
 
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
 
Tomasz Majchrowicz (doradca DKV Euro Service Polska)
   
Przy wyborze karty paliwowej dla flot najważniejsza jest dostępność stacji. Ma ona nawet większe znaczenie niż cena. Niezmiennie dziwi nas, kiedy w rozmowach z menedżerami dowiadujemy się, że ich pracownicy planują godziny i miejsca wizyt u klientów według rozlokowania stacji paliw, szczególnie podróżując po dalekich zakątkach kraju. To przewraca logikę pracy i sprawia, że tankowanie jest w ich grafiku równie ważne jak pozyskiwanie klientów.

Warto rozejrzeć się za ofertą operatorów niezależnych, bo mają podpisane umowy z wieloma sieciami stacji. Najlepsze marki tego segmentu oferują 2- do 3-krotnie szerszą sieć niż jakikolwiek koncern paliwowy. Na przykład sieć PKN Orlen posiada w Polsce obecnie niespełna 1,8 tys. stacji, podczas gdy karta DKV daje dostęp do ponad 4,5 tys. stacji.

Współpraca z operatorem niezależnym wcale nie musi oznaczać, że paliwo będzie droższe. Koncernom opłaca się bowiem przyciągać klientów „kartowych”, bo zwiększają tym wolumen sprzedaży. Dużo można też oszczędzić, wyszukując najtańsze miejsca tankowania. Służy do tego na przykład darmowa aplikacja online o nazwie „DKV”, gdzie wystarczy wpisać swoją trasę lub lokalizację, aby znaleźć najlepsze punkty. Logika jest prosta – im więcej stacji, tym większa szansa na niską cenę w okolicy. Jeśli do wyboru na trasie Warszawa–Wrocław mamy 50 stacji operatora niezależnego, wobec 20 stacji OKN Orlen lub 8 BP, z łatwością można oszczędzić 20–40 groszy na litrze, a jednocześnie poświęcić mniej czasu na szukanie stacji.

Kolejnym aspektem współpracy z DKV jest udostępnianie klientom stacji lokalnych marek, np. Moya, Pieprzyk, Citonex, lub nawet pojedynczych punktów typu EuroOli czy Eko-Tank. Takich stacji mamy już w Polsce ponad 200. Oferujemy na nich ujednolicone stawki za paliwo, oparte na cenie hurtowej – ceny dla klientów DKV są tu średnio 40 groszy niższe niż na słupie. Taka cena jest całkowicie nieosiągalna dla kierowcy płacącego gotówką lub kartami Visa czy MasterCard.

Warto połączyć te wszystkie możliwości w jednej karcie, bo jedna karta oznacza prostotę rozliczeń i lepszą kontrolę nad wydatkami. W DKV tą samą kartą można też opłacać przejazdy wszystkimi płatnymi drogami w Polsce czy usługi serwisowe, co stanowi kolejny atut dla łatwego zarządzania flotą.

 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive