EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE na FLEET MANAGEMENT FORUM
DKV z ofertą dla flot. Karta bez limitów
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
 
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
 
Małgorzata Mulak (dyrektor zarządzający COMPET Polska)
   
Podczas tegorocznych Flotowych Trendów miałam okazję opowiedzieć o innowacyjnych rozwiązaniach w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych, jakie oferuje zarządzana przeze mnie sieć serwisowa COMPET. To, co nas przede wszystkim wyróżnia na rynku, to współpraca z serwisami na bazie umów franczyzowych, które dają nam o wiele więcej możliwości niż stosowane do tej pory tradycyjne umowy o współpracy. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkie serwisy przechodzą wyśrubowaną certyfikację (COMPET oraz TUV Rheinland) oraz długotrwały proces wdrożeniowy, podczas którego implementowane są najwyższe standardy jakościowe zarówno pod kątem obsługi, jak i samych napraw. Sieć jest współzarządzana centralnie, dzięki czemu możemy zaproponować klientom flotowym szerokie wsparcie w zakresie zarządzania szkodowością, które przekłada się na optymalizację czasu i kosztów napraw pojazdów firmowych, przy jednoczesnym odciążeniu Fleet Managera i użytkowników.

COMPET dysponuje też najbardziej nowatorskim na rynku własnym narzędziem informatycznym, jakim jest system ServiceFlow. Dla serwisów franczyzowych jest on bazowym systemem służącym do prowadzenia biura oraz blacharni i lakierni, a dla działu technicznego COMPET, klientów i brokerów to jednocześnie teczka szkodowa zawierająca wszystkie dokumenty związane ze szkodą, kalendarz pozwalający śledzić cały proces likwidacji i naprawy oraz narzędzie komunikacyjne i kontrolne. Firmy, podpisując z nami centralną umowę o współpracy, dostają bezpłatną kompleksową obsługę szkodową w trybie 24/7 od momentu zgłoszenia, przez organizację samochodu zastępczego, holowania, skierowania do serwisu, poprzez cały, w pełni kontrolowany (pod kątem czasu i kosztów, łącznie z dostawami części) proces naprawy, aż do zwrotu pojazdu i rozliczenia szkody w sieci wyselekcjonowanych i przygotowanych odpowiednio najlepszych jakościowo serwisów blacharsko-lakierniczych.

Oferta współpracy z COMPET jest każdorazowo „szyta na miarę” potrzeb, warto więc zapoznać się bliżej z szerokim wachlarzem możliwości, do czego zachęcam.

 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive