Podczas tegorocznych Flotowych Trendów miałam okazję opowiedzieć o innowacyjnych rozwiązaniach w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych, jakie oferuje zarządzana przeze mnie sieć serwisowa COMPET. To, co nas przede wszystkim wyróżnia na rynku, to współpraca z serwisami na bazie umów franczyzowych, które dają nam o wiele więcej możliwości niż stosowane do tej pory tradycyjne umowy o współpracy. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkie serwisy przechodzą wyśrubowaną certyfikację (COMPET oraz TUV Rheinland) oraz długotrwały proces wdrożeniowy, podczas którego implementowane są najwyższe standardy jakościowe zarówno pod kątem obsługi, jak i samych napraw. Sieć jest współzarządzana centralnie, dzięki czemu możemy zaproponować klientom flotowym szerokie wsparcie w zakresie zarządzania szkodowością, które przekłada się na optymalizację czasu i kosztów napraw pojazdów firmowych, przy jednoczesnym odciążeniu Fleet Managera i użytkowników.
COMPET dysponuje też najbardziej nowatorskim na rynku własnym narzędziem informatycznym, jakim jest system ServiceFlow. Dla serwisów franczyzowych jest on bazowym systemem służącym do prowadzenia biura oraz blacharni i lakierni, a dla działu technicznego COMPET, klientów i brokerów to jednocześnie teczka szkodowa zawierająca wszystkie dokumenty związane ze szkodą, kalendarz pozwalający śledzić cały proces likwidacji i naprawy oraz narzędzie komunikacyjne i kontrolne. Firmy, podpisując z nami centralną umowę o współpracy, dostają bezpłatną kompleksową obsługę szkodową w trybie 24/7 od momentu zgłoszenia, przez organizację samochodu zastępczego, holowania, skierowania do serwisu, poprzez cały, w pełni kontrolowany (pod kątem czasu i kosztów, łącznie z dostawami części) proces naprawy, aż do zwrotu pojazdu i rozliczenia szkody w sieci wyselekcjonowanych i przygotowanych odpowiednio najlepszych jakościowo serwisów blacharsko-lakierniczych.
Oferta współpracy z COMPET jest każdorazowo „szyta na miarę” potrzeb, warto więc zapoznać się bliżej z szerokim wachlarzem możliwości, do czego zachęcam.
|