EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2019

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 194/195/196, kwiecień/maj/czerwiec 2019
     
 
Używane z flot
SKUTECZNE PRAKTYKI FLOTOWE na FLEET MANAGEMENT FORUM
DKV z ofertą dla flot. Karta bez limitów
Flotowi Liderzy Innowacyjności
SUV dla blondynek
Van, jakich mało: Renault Espace
25 lat leasingu w Polsce
60 premier i ponad 146 tys. widzów na Poznań Motor Show
Awangardowy crossback: Citroen DS 3 Crossback
Blisko 5 tys. aut elektrycznych w Polsce
Cichy i oszczędny: Nissan Qashqai
Dobrze zarządzana flota
Elektryczna rzeczywistość
Elektryczne w leasingu
Firmowa flota nie dla samozatrudnionych
Łączenie i digitalizacja – trendy nr 1 w motoryzacji
Mocne wejście: Skoda Scala
Na minuty, godziny czy doby...
Na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Nowe Volvo S60 – prosto z USA do Polski
Nowe zasady, a co ze „starymi” samochodami?
Radosław Kraciuk prezesem SKFS
Renault: z lidera regionalnego liderem światowym
Samochody idealne do pracy
Samochód mało pijący: VW Passat Variant
Te zasady trzeba znać
W nowym stylu: Peugeot 508 GT
Warto liczyć
Wielki powrót: BMW serii 8
Kamery wykryją fanów telefonowania w czasie jazdy
Nowi członkowie PZWLP
„Elektryki” w lotniskowych flotach
Rafał Krajewski dyrektorem w Hyundai Motor Poland
Hubert Niedzielski szefem PR Volkswagena w Polsce
FLOTOWE TRENDY 2019
Najtańsze w abonamencie
Wizja niedalekiej przyszłości: Opel GT X Experimental
Mocny zawodnik: Citroen C3 Aircross
Dobrze wyposażony kombivan: Citroen Berlingo
Do miasta i na leśne dukty: Fiat 500 X
Skazany na sukces: Volvo XC60
Do pracy i na wakacje: Peugeot Rifter
Zwinny crossover: Seat Arona
Czy pracownik może decydować o wyborze auta?
Surowe kary za „kręcenie liczników”
NIK przeciw „korkom” na drogach
Niebezpieczne floty
Toyoty sterowane głosowo
Nowości Opla do 2020 r.
„Latający samochód”
Przegląd prasy
Bezpieczne skrzyżowania
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
innogy go!
DKV laureatem Great Place to Work
Volkswagen cyfryzuje sprzedaż
Opel wraca do Rosji
Największy luksus to Audi A7 Sportback
Tipo dla młodszych klientów
Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Alfa Romeo Tonale – piękny hybrydowy SUV plug-in marki
Z rynku - Inwestycja w telematykę
Z rynku - Elektromobilna flota
Z rynku - Wsparcie w procesie likwidacji szkody
Z rynku - Skuteczne wsparcie dla flot
Z rynku - Kompleksowa oferta finansowania
Z rynku - Jak wybrać kartę paliwową dla flot osobowych
Z rynku - Daniel Mrozek
Z rynku - Innowacyjne rozwiązania COMPET w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
   
  pokaż wszystkie numery
 
DKV z ofertą dla flot. Karta bez limitów
 
Tankowanie na przeważającej liczbie stacji w Polsce, bez limitu wielkości zakupów, rozliczane jedną fakturą – to efekt przeniesienia na rynek aut osobowych oferty DKV Euro Service, kierowanej dotychczas do transportu profesjonalnego.
   
„Małe firmy borykają się z problemem obowiązkowych ilości paliwa, które muszą zakupić co miesiąc, by opłacało im się korzystać z kart koncernów paliwowych. W DKV nie wiążemy klienta żadnymi limitami, a jednocześnie dajemy mu wolność - może tankować gdzie chce” – wyjaśnia Michał Bałakier, dyrektor generalny DKV Euro Service Polska.

Karta DKV oznacza dla flot wolny wybór w zakresie zakupu paliwa na blisko pięciu tysiącach stacji w naszym kraju. Należą do nich zarówno stacje znanych koncernów paliwowych, jak: PKN Orlen, Shell, BP, CircleK, Amic czy Lotos, ale także lokalnych operatorów, jak: Moya, Pieprzyk, Citronex, Uniwar, Eko-Tank, Areca lub Euro-Oil. Gęsta sieć dostępnych punktów rozwiązuje częsty problem przedstawicieli handlowych, jakim jest zaopatrywanie się w paliwo podczas podróży w mniej uczęszczane zakątki kraju. „Wiele razy klienci wskazywali nam, że ich handlowcy muszą planować wizyty na podstawie rozlokowania stacji, które akceptują daną kartę paliwową, a nie uzasadnienia biznesowego. To bardzo nieefektywny model działania. Karta niezależnego operatora rozwiązuje ten problem.” - zauważa Anna Biekionis, zarządzająca zespołem DKV Euro Service Polska.

„Karta niezależnego operatora rozwiązała u nas problem rozliczania wielu obcych rachunków. Teraz za wszelkie koszty z tytułu paliwa, opłat drogowych, a okazjonalnie nawet serwisu, otrzymujemy jedną fakturę w miesiącu.” – mówi Dariusz Macheta, dyrektor ds. floty firmy TelForceOne, będącej wiodącym producentem urządzeń mobilnych w Polsce. „Dodatkowym atutem jest jeden stały opiekun, który od lat zajmuje się wszystkimi sprawami, dotyczącymi korzystania z karty paliwowej” – dodaje.

Cena też się liczy
Zasięg to nie wszystko. DKV Euro Service przenosi na klientów flotowych korzystne modele rabatowe, wynegocjowane dla dużych klientów, zarówno na olej napędowy, jak i benzynę. Warta uwagi jest możliwość tankowania po cenie nawet 50 gr/l niższej niż ta na dystrybutorze na stacjach lokalnych, polskich marek (Moya, Pieprzyk, Citronex, itd.). Każdy posiadacz karty DKV, bez dodatkowych formalności, może podjechać na jedną z takich 220 stacji, by oszczędzić na paliwie. Stacje wchodzące w skład tej sieci są położone w miejscach kluczowych dla transportu, przy dużych skrzyżowaniach tras i przy granicach, ale też odosobnionych zakątkach kraju (tam, gdzie potrzebę akceptacji wskazują klienci).

Dużym źródłem oszczędności dla posiadaczy aut osobowych jest możliwość wyboru stacji na podstawie aktualnych cen. Tą metodą można oszczędzić ok. 40 groszy na litrze paliwa. „DKV nie jest powiązane z żadnym koncernem paliwowym, a więc w naszym interesie jest wskazywanie klientom realnie najtańszych miejsc tankowania, spośród stacji wielu marek” – mówi Anna Biekionis. Najprościej sprawdzić to w aplikacji mobilnej „DKV”, która w zadanym promieniu wskazuje wszystkie stacje dostępne dla klientów, wyróżniając trzy najtańsze. System nawiguje kierowcę też do wybranego punktu, uwzględniając ewentualne korki. Aplikacja jest bezpłatna dla wszystkich użytkowników dróg. Klienci DKV mają natomiast możliwość, w swoim profilu na www, szczegółowego planowania i monitorowania najtańszych tankowań przy wybranych trasach, polskich bądź międzynarodowych.

Wiele rozliczeń w jednym
„Dziś dobra karta paliwowa stała się też jednym z argumentów przy zatrudnianiu kierowców czy handlowców. Ułatwia bowiem ich pracę, nie zmuszając do gromadzenia paragonów lub wożenia przy sobie gotówki.” – zauważa Anna Biekionis. Oprócz paliwa, kartą DKV można dziś rozliczyć opłaty drogowe na wszystkich autostradach w Polsce, usługi pomocy drogowej 24h czy też zapłacić na stacjach za akcesoria samochodowe lub myjnię. „Dodatkowe usługi serwisowe doceniają u nas szczególnie panie, których mamy coraz więcej pośród przedstawicieli handlowych. Kartą DKV możemy też doładowywać urządzenia viaAuto w aplikacji operatora autostrad viaToll” – uzupełnia Dariusz Macheta z TelForceOne.

Dla menedżera floty oraz działu księgowego łączne rozliczanie różnych kosztów związanych z pojazdem w trasie to duże ułatwienie, bo usprawnia i obniża koszty obsługi flot. Dostęp do wszystkich informacji w jednym miejscu pozwala też na bieżąco planować i monitorować wydatki.
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2019  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive