EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2020

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 206/207/208, kwiecień/maj/czerwiec 2020
     
 
Leasing w trudnych czasach
Trendy w zapewnieniu pracownikom pełnej mobilności
Bestseller w każdym calu: Nissan Qashqai
Bezemisyjny dostawca: Opel Vivaro-e
Branża CFM w obliczu pandemii
Branża pod kreską
Dominują we flotach MŚP
Door to door
Dzielny jak samuraj: Toyota Yaris Cross
Elektromobilność udanie broni się przed koronawirusem
Jak jeździmy w czasie pandemii
Kia Telluride Światowym Samochodem Roku 2020
Koronawirus pokrzyżował plany
Na wszystkie szlaki: Peugeot 2008
Nowy horyzont mobilności: Hyundai Kona Hybrid
Oszczędny transport autonomiczny
Podróżowanie w czasie pandemii
Robert Antczak na czele PZWLP
Sportowa elegancja: Giulia i Stelvio Quadrifoglio MY2020
Trzy scenariusze dla rynku
W nowej odsłonie: Mitsubishi Outlander PHEV
Właściwy wybór: Opel Corsa
Zwinny i oszczędny: Renault Clio
Przegląd prasy
Złe nastroje w branży motoryzacyjnej
Dofinansują zakup pojazdów elektrycznych
VW Financial Services dla strażaków
Odpowiedzialność w czasie pandemii
Ładowarki dla Mazd
Polacy kupili blisko 40% mniej nowych aut
Traficar: 500 kolejnych aut we flocie
Santander Leasing godny zaufania
Mniejszy ruch, większa brawura
Dobra pogoda, więcej wypadków
System ratunkowy PZU GO
Pocztowe elektryki przejechały 150 tys. km
20 lat Starter24
Skoda Polska: zmiany personalne
Michael Gruen prezesem Hondy w Polsce
Jacek Górski dyrektorem marki Opel w Polsce
Mitsubishi L200 dla kolei
Dobre wieści dla e-mobility
Felga sama pompuje oponę
Dozwolona sezonowa wymiana opon
Łatwiej zarządzać flotą
MAN-y dla inspekcji drogowej
Audi łączy z sygnalizacją świetlną
125 lat Skody
Piątki i soboty najniebezpieczniejsze
Nie warto żałować na dobre żarówki
Znaczny wzrost sprzedaży aut Renault i Dacia
Volvo sprzedało w Polsce blisko 11 tys. aut
Windykacja w dobie kryzysu
W szponach COVID-19
Procedury i przepisy w przypadku awarii
Nowy wymiar mobilności: Kia Niro PHEV
Zwarty i gotowy do jazdy: SsangYong Tivoli
Przyjemność z jazdy: BMW serii 3
Kompaktowy Van: Mercedes klasy B
Uterenowione kombi: VW Passat Variant Alltrack
Duży w dobrej cenie: Fiat Tipo
Wiele możliwości: Citroën C5 Aircross
Podtrzymuje doskonałe tradycje marki: Hybrydowa Toyota Corolla
Mocny blask trójramiennej gwiazdy: Mercedes Vito
Szybki transport: VW Transporter
Mobilny warsztat: Renault Master
Jak zmniejszyć liczbę wypadków
Powracanie do normalności
OC komunikacyjne – jak to działa?
Audi przedłuża gwarancję
Toyota sprzedała ponad 15 milionów hybryd
Pierwsze na świecie wytatuowane auto
Nowe Audi w 4Mobility
Cyfrowe lusterka w luksusowym sedanie Lexusa
Opel Corsa najlepiej łączy
Czeska elektryczna nowość – SKODA Enyaq iV
Sportowa Toyota Yaris GR w Polsce
Elektryczna „pięćsetka”
Z rynku: Elektryczny furgon Nissana
   
  pokaż wszystkie numery
 
Z rynku: Elektryczny furgon Nissana
 
Nissan przygotował w pełni elektryczny furgon e-NV200 XL Voltia. Ten miejski furgon został oparty na sprawdzonym elektrycznym Nissanie e-NV200, który już teraz jest najchętniej wybieranym przez największe europejskie firmy obsługujące ostatni etap dostawy towarów bezemisyjnym pojazdem.
   
Jego przestrzeń ładunkowa o kubaturze 8 m3 jest aż o 90% większa w porównaniu z już i tak konkurencyjnym pod tym względem e-NV200. Firmy użytkujące ten samochód będą mogły dostarczyć tyle samo towaru przy mniejszej liczbie kursów, co usprawni ich działalność i pozwoli zaoszczędzić czas.

Najnowszy przedstawiciel rodziny e-NV200 został zaprojektowany pod kątem wszechstronności i praktyczności. Powiększenie przedziału ładunkowego do 8 m3 uzyskano poprzez wydłużenie nadwozia i podwyższenie dachu. W środku można przebywać w pozycji stojącej, co zwiększa komfort pracy kierowcy przy załadunku. Furgon jest też bardzo zwrotny – promień zawracania zoptymalizowano z myślą o manewrowaniu na miejskich ulicach.

Nissan e-NV200 XL Voltia wykorzystuje również technologię sprawdzoną w zespole napędowym Nissana LEAF. Nowy model jest wyposażony w wydajny akumulator o pojemności 40 kWh oraz złącze CHAdeMO, umożliwiające szybkie ładowanie prądem stałym. Taki zestaw zapewnia elastyczność niezbędną przy realizacji dostaw w mieście. O przyjazności e-NV200 XL Voltia dla środowiska decyduje nie tylko wydajny napęd, ale także inteligentna technologia zarządzania energią.

Tryb B optymalizuje proces odzyskiwania energii z hamowania, która jest wykorzystywana do doładowywania akumulatora, a tryb ECO steruje mocą napędu pod kątem oszczędzania energii. Obie te technologie maksymalizują zasięg, pozwalając pokonać dłuższą trasę między ładowaniami. Nissan e-NV200 cieszy się niesłabnącą popularnością od czasu wprowadzenia tego modelu na rynek w 2014 roku. Z 42 000 wyprodukowanych dotychczas egzemplarzy prawie 10 000 sprzedano w Europie tylko w 2019 roku, co stanowi wkład Nissana w ograniczanie emisji związanej z działalnością komercyjną w miastach.

Nissan e-NV200 XL Voltia będzie dostępny na wszystkich europejskich rynkach. W Polsce zamówienia na tę wersję można składać od czerwca.
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2020  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive